SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Geslaagd? Meld het hier voor eeuwige roem!
[Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!![]()
Daar moeite mee hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reageren op een bericht van 20 minuten geleden.
Wie is Wallyquote:Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef Ezell het volgende:
Ik wilde "EXA SC #405 Waar is Wally?!" als TT.
wie is wallyquote:Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef Ezell het volgende:
Ik wilde "EXA SC #405 Waar is Wally?!" als TT.
IK BEN ER ZO EN DAN GA IK JE VOELEN, BETASTEN, AANRAKEN, ALLESquote:
Mij bashenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Denken dat ik dat doe en dus grootheidswaanzin hebben
Mede-hippie.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou mensen, geen haat maar liefde!(zucht, wat een hippie-mentaliteit ook weer
)
Ik ga pitten, laterz!
Rare instellingenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Emma waarom stuur je mij een stuk of 10 dm's?
Ik zie ee DM pas als ik een f5 doe of naar een ander topic ga en aangezien ik de hele tijd hier zat zag ik ze niet en nu krijg ik opeens een shitload van die dingen.
Ja, maar wel grappig dat je me zo graag wil zien.quote:
Ze geilt op je.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wel grappig dat je me zo graag wil zien.
zekersquote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar wel grappig dat je me zo graag wil zien.
OMFGquote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
IK BEN ER ZO EN DAN GA IK JE VOELEN, BETASTEN, AANRAKEN, ALLES
Niet weten hoe Ruben eruit zietquote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij weet ik hoe iedereen eruit ziet, behalve Ezell en strontboer.
Ik zal het niet vertellen hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMFG
MAAR, laat Jan het niet horennnn.
Je bent een hippie in je FoBo.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er-op-lijkend-maar-niet-zijnde-hippie![]()
![]()
Pics.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gefapt, dus zou het niet weten.
Hij ziet er best leuk uit ja, niet lelijk iig.
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gefapt, dus zou het niet weten.
Hij ziet er best leuk uit ja, niet lelijk iig.
Hihi.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zal het niet vertellen hoor.
Dat is mijn vraag niet. Ik vraag of jij fapbaar bent.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wil jij fappen op mij? In dat geval ben ik niet fapbaar
Terechte reactie.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wil jij fappen op mij? In dat geval ben ik niet fapbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga slapen trouwens, ik heb nog een aantal uur in te halen, zeker nu ik weer een fatsoenlijk bed heb.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
Dit is Strontboer:
[ afbeelding ]Niet zo fapbaar dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duuuh ik ben altijd fapbaar. Sommigen hebben niet eens een hand nodig, die komen gelijk al klaarquote:Op zondag 17 juli 2011 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag niet. Ik vraag of jij fapbaar bent.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Duuuh ik ben altijd fapbaar. Sommigen hebben niet eens een hand nodig, die komen gelijk al klaar
Orgasm-Rays..quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Duuuh ik ben altijd fapbaar. Sommigen hebben niet eens een hand nodig, die komen gelijk al klaar
Heb ik toch niet. En die op msn kan ik locatie niet meer van vindenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
Strontje, DM eens een pic van jou.En ik beloof plechtig dat ik er niet op zal fappen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heb ik toch niet. En die op msn kan ik locatie niet meer van vinden
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou mensen, geen haat maar liefde en peace!(zucht, wat een hippie-mentaliteit ook weer
)
Ik ga pitten, laterz!
Heb ik ook nietquote:Op zondag 17 juli 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pak dan een oudje van hyves ofzo. DOE IETS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2011 23:52:48 ]
Houd ik je aan. Kusje op je voorhoofd.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heb ik ook nietIk haat sowieso foto's.
Even geduld fapmensjes, ik ga vrijdag of vakantie en dan schiet ik 1000 fapfoto's
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef Etsu het volgende:
Wieksen
Limburg
Zuid-Nederland
Sittard
JordypussySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die dat nog niet wetenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:53 schreef Etsu het volgende:
Het is ook zó spannend heee, blijven raden hoe Strontboer eruit ziet.
Kusje op je teelbalquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kusje op je teelbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe de groeten aan Janquote:Op zondag 17 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
Ik ga even naar het kleine kamertje, tot s00hww. XOXO
Weer honger? Eet je te weinig?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Top! Ik heb weer honger, dus ik ga even eten zoeken![]()
Hoe is het met jou?
Mijn pielemans is ook groot en kan overtuigend zijn. Zien?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh ik dacht al Jan is toch van KB
Jan klinkt trouwens wel groots en overtuigend
quote:
quote:
lintworm-alert!!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Top! Ik heb weer honger, dus ik ga even eten zoeken![]()
Hoe is het met jou?
Waar ben je heen geweest dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Weer honger? Eet je te weinig?
Ja met mij goed. Was leuk gister
Nooooo manquote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn pielemans is ook groot en kan overtuigend zijn. Zien?
Dierendokter Tomquote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
MisschienGeen zin om naar de dokter te gaan..
Awesome programma.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dierendokter Tom![]()
Hoe kom ik hier nu ineens bij dan
Ook Jan natuurlijkquote:
Daar kijk ik nog wel eens naarquote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dierendokter Tom![]()
Hoe kom ik hier nu ineens bij dan
Lief van je.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als we gaan vergelijken ben ik bang dat jij een minderwaardigheidscomplex krijgt
Met yosander en diens vrienden naar Free Festival.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Waar ben je heen geweest dan?
Ik eet best wel veel hoorMaar laatste tijd heb ik zo'n honger de hele dag door..
quote:
Hou je bek eens.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Daar kunnen de meningen over verschillen
Gelukkig wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
quote:
Was het leuk? Geen last van regen gehad?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Met yosander en diens vrienden naar Free Festival.
Maar dat is wel vreemd, wat heb je gescoord?
Geen bediening thuis hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Was het leuk? Geen last van regen gehad?
Ik heb nog niks gescoord.. want zodra ik hier wegga en weer terug kom, moet ik meters omlaag scrollen
Kleren wel bespat met modder en schoenen ook helemaal. Gelukkig waren de podia zelf overdekt, maar het weer was wel irritantquote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Was het leuk? Geen last van regen gehad?
Ik heb nog niks gescoord.. want zodra ik hier wegga en weer terug kom, moet ik meters omlaag scrollen
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
Als je Suusje niet grappig vindt, dan spoor je niet hoor
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Altijd die meningen van jou, zo grappig
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:04 schreef strontboer het volgende:
Suus zegt net tegen me op msn dat ze dolgraag een mop wil delen met ons![]()
Dus ik zeg go your gang Suus....
Mijn bediening slaapt al.quote:
Maar wel leuk gehad dus?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kleren wel bespat met modder en schoenen ook helemaal. Gelukkig waren de podia zelf overdekt, maar het weer was wel irritant
Herkenbaar
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef strontboer het volgende:
Het scrollwieltje van m'n muis zal nog kapot gaan. Wat een zwaar leven heeft ie zeg
Geen trackpad hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef strontboer het volgende:
Het scrollwieltje van m'n muis zal nog kapot gaan. Wat een zwaar leven heeft ie zeg
Jaquote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mijn bediening slaapt al.
[..]
Maar wel leuk gehad dus?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oeh pittige dame ben je hoorHoud ik wel van
![]()
quote:
Verhuizen?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme, voor wie er gisteren waren, het verhuizen is gewoon in een dag gelukt ook.
Bij V&A soms gratis af te halenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet veel gedaanIk zoek een bank voor op mijn kamer.. maar een nieuwe is zo duur en een mooie 2ehands kan ik niet vinden
Waar ben je heen verhuist?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme, voor wie er gisteren waren, het verhuizen is gewoon in een dag gelukt ook.
Je kunt je tv enzo bij je bed zetten, kun je in bed tv kijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet veel gedaanIk zoek een bank voor op mijn kamer.. maar een nieuwe is zo duur en een mooie 2ehands kan ik niet vinden
quote:
Familie helpen met verhuizenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben jij ook van mening dat Emma d'r bek moet houden?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Ik heb een hoogslaper, omdat ik juist meer ruimte wilde overhouden en onder mn hoogslaper wilde ik graag een bank. Maar ja ik heb geen bank, nog niet.. en ook geen geld..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je kunt je tv enzo bij je bed zetten, kun je in bed tv kijken
Zo gaat dat hier ook altijd.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Familie helpen met verhuizen
Ze waren te gierig om een verhuisbedrijf in te huren, dus hebben ze 5 busjes gehuurd en moet de familie maar weer helpen.!!!
Neem een stapelbed, dan kun je het onderste bed als bed gebruiken.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:08 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Ik heb een hoogslaper, omdat ik juist meer ruimte wilde overhouden en onder mn hoogslaper wilde ik graag een bank. Maar ja ik heb geen bank, nog niet.. en ook geen geld..
Verderop op 't forum.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef Etsu het volgende:
VerhuizenTrieste zaak.
Verhuisd of uitgezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef Etsu het volgende:
VerhuizenTrieste zaak.
Eensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Volgende keer naar Nieuwkoop he?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uitgezet natuurlijk, ik ben een probleemkind jwz.
Neh dat wil ik niet. Ik wil een mooie, lekker zittend bank!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Neem een stapelbed, dan kun je het onderste bed als bed gebruiken.
[..]
Verderop op 't forum.
Vraag & Aanbod
Hoeveel persoons?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:10 schreef Water123 het volgende:
[..]
Neh dat wil ik niet. Ik wil een mooie, lekker zittend bank!
Allesgratisafhalen.nl ?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:10 schreef Water123 het volgende:
[..]
Neh dat wil ik niet. Ik wil een mooie, lekker zittend bank!
Gehucht in den Akkersch.quote:
Bestaat dat? Even kijkje nemen zo. Ik ga eerst eten zoeken en daarna een meter omlaag scrollen, tot zo!quote:
Wat dacht je van alles in Nederland?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef strontboer het volgende:
Sowieso alle plaatsen in Nederland zijn klachtwaardig
http://meubels.allesgrati(...)-ikea-slaapbank.htmlquote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef Water123 het volgende:
[..]
Bestaat dat? Even kijkje nemen zo. Ik ga eerst eten zoeken en daarna een meter omlaag scrollen, tot zo!
Gezoend. 2x.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Keauning, had je nou gezoend of geneukt in SB?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:14 schreef strontboer het volgende:
[..]
* strontboer zoekt die zin van Emma weer op
ofquote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef Water123 het volgende:
[..]
Bestaat dat? Even kijkje nemen zo. Ik ga eerst eten zoeken en daarna een meter omlaag scrollen, tot zo!
quote:
Omg, vertel het me op msn.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef Keauning het volgende:
Oja, Etsu weet je wat ik net allemaal heb gedaan?
Ik voorspel zonneschijn morgen, 30 graden. Maar onder voorbehoud dat Etsu's voorspelling uitkomt, anders gewoon regen.quote:
Van mij mag je alles.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen, maar ik weet niet of ik dat mag posten.![]()
Niet meer dan dat? Ook niet gefapt?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
Bier gedronken en bankgehangen met 4 vrienden.
Dit. Mij bannen zou het censureren van de literaire hogere middenklasse zijn, een zwarte dag in de geschiedenis van de vrijheid van meningsuiting.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit. Mij bannen zou het censureren van de literaire hogere middenklasse zijn, een zwarte dag in de geschiedenis van de vrijheid van meningsuiting.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit. Mij bannen zou het censureren van de literaire hogere middenklasse zijn, een zwarte dag in de geschiedenis van de vrijheid van meningsuiting.
Als je de eerste letter van iedere post van mij neemt en ze omhusselt krijg je het eerste hoofdstuk van Jip en Janneke op vakantie hoor, daar heb ik over nagedachtquote:
Middenklasse iddquote:Op maandag 18 juli 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geil.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je de eerste letter van iedere post van mij neemt en ze omhusselt krijg je het eerste hoofdstuk van Jip en Janneke op vakantie hoor, daar heb ik over nagedacht
Zie boven, jaquote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]Hoe ging het verhuizen eigenlijk? Is het gelukt om het in een dag te doen?
Niet tegen 7 uur opstaan kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Keauning het volgende:
Morgen 7 uur op staan om te werken.
Morgen laatste rijlesje voor examen.
Jullie gaan te snel.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zie boven, ja
Het in elkaar zetten doen ze maar lekker zelf
Nou ja ik ga na de vakantie wel zoeken!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://meubels.allesgrati(...)-ikea-slaapbank.html
Alleen geen foto
Terechte klacht, een uur of 2 geleden klaagde ik hier nog dat er dubstep in de reclame was maar dat heeft volgens mij niemand gelezen.quote:
Jawel.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Terechte klacht, een uur of 2 geleden klaagde ik hier nog dat er dubstep in de reclame was maar dat heeft volgens mij niemand gelezen.
Nee, want jouw posts.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Terechte klacht, een uur of 2 geleden klaagde ik hier nog dat er dubstep in de reclame was maar dat heeft volgens mij niemand gelezen.
Stop die geforce dan terug die je te koop hebt staanquote:Op maandag 18 juli 2011 00:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb een brakke videokaart, wat is dit?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Stop die geforce dan terug die je te koop hebt staan
Nee mang, ik koop epische laptop met bazenvideokaartquote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Stop die geforce dan terug die je te koop hebt staan
Vragen aan iemand die schakelen nog niet eens beheerstquote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Keauning het volgende:
Weet iemand toevallig iets van een geel papiertje wat je mee moet nemen voor je rijbewijs examen?
Het was niet per se op jou gericht.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vragen aan iemand die schakelen nog niet eens beheerst
Je hoeft niet te reageren.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vragen aan iemand die schakelen nog niet eens beheerst
Op mij reagerenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het was niet per se op jou gericht.
Jawel.quote:
Nee. Ik hoefde alleen mn paspoort mee te nemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Keauning het volgende:
Weet iemand toevallig iets van een geel papiertje wat je mee moet nemen voor je rijbewijs examen?
Welke? Toch geen alienware hoop ikquote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee mang, ik koop epische laptop met bazenvideokaart
Wanneer heb je examenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Keauning het volgende:
Morgen 7 uur op staan om te werken.
Morgen laatste rijlesje voor examen.
Oh ok. Jij hebt hem al?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:24 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee. Ik hoefde alleen mn paspoort mee te nemen.
Nope, HU hoezo?quote:
Jepquote:
Geil, ik heb ook om half 12 rijles.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:25 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dinsdag om half 12 meen ik.
Geen zin in..
Zeik eens niet zo, ik ben nog niet eens begonnen met lesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:25 schreef Etsu het volgende:
Kijk al die mensen hun rijbewijs al hebben en alles.
Oh nee laat maar.quote:
Mag je ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zeik eens niet zo, ik ben nog niet eens begonnen met les
Nee klopt over die theorie.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
JepTheorie hoefde ik ook niet mee te nemen, want als het goed is heeft CBR dat in hun systeem staan.
Wacht hoe duur? Ik heb nu een net nieuwe asus, ga me toch niet zeggen dat dat een miskoop wasquote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oh nee laat maar.
Via UT kun je bazenlaptop kopen. Vandaag is net de review online gekomen. Morgen waarschijnlijk bestellen
Ik heb het ook niet gehaald de eerste keerquote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nee klopt over die theorie.
Jij dacht zeker dat je het ook niet ging halen de eerste keer, net als alle anderen?
999 knakenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wacht hoe duur? Ik heb nu een net nieuwe asus, ga me toch niet zeggen dat dat een miskoop was
Ah..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gehaald de eerste keer
Succes iigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:29 schreef Keauning het volgende:
11.40 heb ik hem trouwens.
Eens even die zelfreflectie in gaan vullen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:29 schreef Keauning het volgende:
11.40 heb ik hem trouwens.
Eens even die zelfreflectie in gaan vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |