Jullie gaan te snel.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zie boven, ja
Het in elkaar zetten doen ze maar lekker zelf
Nou ja ik ga na de vakantie wel zoeken!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://meubels.allesgrati(...)-ikea-slaapbank.html
Alleen geen foto
Terechte klacht, een uur of 2 geleden klaagde ik hier nog dat er dubstep in de reclame was maar dat heeft volgens mij niemand gelezen.quote:
Jawel.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Terechte klacht, een uur of 2 geleden klaagde ik hier nog dat er dubstep in de reclame was maar dat heeft volgens mij niemand gelezen.
Nee, want jouw posts.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Terechte klacht, een uur of 2 geleden klaagde ik hier nog dat er dubstep in de reclame was maar dat heeft volgens mij niemand gelezen.
Stop die geforce dan terug die je te koop hebt staanquote:Op maandag 18 juli 2011 00:22 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb een brakke videokaart, wat is dit?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Stop die geforce dan terug die je te koop hebt staan
Nee mang, ik koop epische laptop met bazenvideokaartquote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Stop die geforce dan terug die je te koop hebt staan
Vragen aan iemand die schakelen nog niet eens beheerstquote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Keauning het volgende:
Weet iemand toevallig iets van een geel papiertje wat je mee moet nemen voor je rijbewijs examen?
Het was niet per se op jou gericht.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vragen aan iemand die schakelen nog niet eens beheerst
Je hoeft niet te reageren.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vragen aan iemand die schakelen nog niet eens beheerst
Op mij reagerenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het was niet per se op jou gericht.
Jawel.quote:
Nee. Ik hoefde alleen mn paspoort mee te nemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef Keauning het volgende:
Weet iemand toevallig iets van een geel papiertje wat je mee moet nemen voor je rijbewijs examen?
Welke? Toch geen alienware hoop ikquote:Op maandag 18 juli 2011 00:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee mang, ik koop epische laptop met bazenvideokaart
Wanneer heb je examenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Keauning het volgende:
Morgen 7 uur op staan om te werken.
Morgen laatste rijlesje voor examen.
Oh ok. Jij hebt hem al?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:24 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee. Ik hoefde alleen mn paspoort mee te nemen.
Nope, HU hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |