quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Heb ik gemerkt. Daarom probeer ik er ook een slotje op te krijgen.
Love you too, honey.quote:
U wordt elders verwacht momenteel, meneerquote:
Ik heb je hier van repliek gediend dus laat even zien hoe goed je weer notes kan geven want je miereneukt om niks en bent een matennaaier.quote:
quote:motorbloempje kan 100 notes geven als ik iemand een neger vind en als hij dat is dan noem ik hem een neger!netzo als dat men mij als 'blank'betitelt als ze het persoon moeten omschrijven. Is niks racistisch aan maar gewoon benoeming van iemand zijn achtergrond dat gewoon legitiem en wettig is. Dus als je hier politiek correct wilt zijn dan heb je aan mij een goeie want dat heb ik nog wat voor je klaar staan.
De term 'blank'stond tussen haakjes dat duidelijk aangeeft dat ons bedrijf helemaal niet wit is en dat het schertsend was bedoelt aangezien duidelijk te lezen was dat hij op andere gronden was afgewezen.
Maar zoals gewoonlijk is motorbloempje het slag mod dat graag selectief leest en dan misbruik wil maken van de mod krachten. Ik zou zeggen,geef nog maar een note motorbloempje nu ik je zo tegemoet kom.
Oeh Kinkyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
als ik macht had willen misbruiken was ik wel SM-meesteres geworden in mijn vrije tijd,
Je beste aankoop ooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
non argument. Het gaat hier over de beschrijving van een product (en dat is niet een financieel product)
Ik stel voor -> LIF
Ben ik toch verkeerd voorgelicht.quote:
Komt een Anon ook even van een ander forum om wat informatie te geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:54 schreef ManAtWork het volgende:
Geen discussie over dwaling of niet?
Zegt ie hier:quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is de bedoeling van je posts?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef BeroepJeOpDwaling het volgende:
[..]
Komt een Anon ook even van een ander forum om wat informatie te geven.
Informeren over het feit dat vele hardwerkende mensen zich door de verzekeraars en banken met een kluitje in het riet hebben laten sturen omtrent de reparatie van hun produkt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat is de bedoeling van je posts?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=66&t=92266&start=20quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 05:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Nou, laat maar zitten, dank je wel.
En dat is niet al algemeen bekend?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef BeroepJeOpDwaling het volgende:
Informeren over het feit dat vele hardwerkende mensen zich door de verzekeraars en banken met een kluitje in het riet hebben laten sturen omtrent de reparatie van hun produkt.
Waaruit blijkt dat feit?quote:Het is een feit dat de zogenaamde consultants/verkopers van deze produkten indertijd onvoldoende kennis hadden van het financiele produkt dat zij aan de klant verkochten.
En dat weet jij voor iedere klant die een dergelijk product heeft afgesloten omdat?quote:Daardoor is er een verkeerde voorstelling van zaken onstaan. Een van de voorwaarden voor Dwaling. Voorts zou de klant de volledige informatie over het produkt hebben gekregen in dat eerste informatie gesprek dan zou de klant niet eens tot de overeenkomst zijn gekomen.
Dus?quote:Met aneder woorden: Ze verkochten je een kutprodukt maar dat wist jij niet en zij ook niet,. Had je dat gewten dan had je het niet gekocht. Echter volgens de regels van de financiele markten hoort zon consulktant of verkope VOLLEDIGE kennis te hebben over het financiele produkt dat hij jou aanbiedt.
http://www.elsevier.nl/we(...)de-zorgplicht-in.htmquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:55 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat is niet al algemeen bekend? Ja maar de groote van het kluitje en de hoogte van het riet kennen we niet.
[..]
Waaruit blijkt dat feit? Laten we zeggen dat er een man was die de consultant van een grote verzekeraar uit moest leggen hoe zijn produkt werkte of eigenlijk waar het mis ging.
[..]
En dat weet jij voor iedere klant die een dergelijk product heeft afgesloten omdat?
Er duizenden mensen zijn met dit probleem TROS Radar rings a bell ?
[..]
Dus?
SCquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:38 schreef JumpingJacky het volgende:
Mjah, waar kan je klagen over feedbacktopicvervuiling?^^^^^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |