abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99950462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee ik heb het er over dat de maan wél een atmosfeer zou hebben.
Zeg dat dan. Trouwens, wel gek dat er dan toch zo veel meteoren inslaan.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:09:07 #152
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99950631
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:59 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Zeg dat dan. Trouwens, wel gek dat er dan toch zo veel meteoren inslaan.
Heb jij eruit op kunnen maken hoe die atmossfeer dan precies in elkaar zit?
En wat voor 'meteoren' slaan dan constant in? Grote of kleine? Of heb je het over die plekken waarvan we ze alleen zien, maar nog nooit hebben geconstateerd hoe ze precies zijn ingeslagen? Want zouden die dan op aarde nooit voor kunnen komen door onze atmossfeer? Of alleen minder? En is het niet zo dat de maan als schild en afleider functioneerd voor onze planeet?

Zoveel vragen heb ik ineens als jij iets 'gek' noemt...
Grappig.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:48:09 #153
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99953115
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:09 schreef Ticker het volgende:

[..]

Heb jij eruit op kunnen maken hoe die atmossfeer dan precies in elkaar zit?
En wat voor 'meteoren' slaan dan constant in? Grote of kleine? Of heb je het over die plekken waarvan we ze alleen zien, maar nog nooit hebben geconstateerd hoe ze precies zijn ingeslagen? Want zouden die dan op aarde nooit voor kunnen komen door onze atmossfeer? Of alleen minder? En is het niet zo dat de maan als schild en afleider functioneerd voor onze planeet?

Zoveel vragen heb ik ineens als jij iets 'gek' noemt...
Grappig.
Die vragen die je hebt zijn idd terecht alleen de atmosfeer van de maan is dus danig dun dat meteoren niet genoeg wrijving krijgen om te kunnen verbranden waardoor ze gewoon keihard op de maan vallen
Beware of the Raping Zebra's
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:52:45 #154
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99953247
Huidige theorie van het ontstaan van de maan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Theia_(planeet)
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:59:05 #155
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99953408
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:48 schreef netolk het volgende:

[..]

Die vragen die je hebt zijn idd terecht alleen de atmosfeer van de maan is dus danig dun dat meteoren niet genoeg wrijving krijgen om te kunnen verbranden waardoor ze gewoon keihard op de maan vallen
De atmosfeer op de maan is nihil, door de geringe zwaartekracht. heel erg dunne atmosfeer van natriumgas rond de Maan, die voortdurend vervliegt en weer wordt aangevuld door de verdamping van oppervlaktemateriaal onder invloed van meteoriet-inslagen. Het gaat zeker niet om een "oceaan van lucht" zoals bij de Aarde, maar eerder om het soort van atmosfeer dat een komeet heeft: voortdurend komen er nieuwe gasdeeltjes bij, maar de Maan heeft niet genoeg aantrekkingskracht om deze vast te houden en verliest ze weer. De maan heeft dan ook net als een komeet een staart.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:00:40 #156
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99953461
quote:

[..]

Die atmosfeer is niet significant, het is geen atmosfeer te noemen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:06:12 #157
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99953642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:48 schreef netolk het volgende:

[..]

Tja.. ik vind het ook niet zo 'gek' hoor.
Daarintegen komt het trouwens veel minder vaak voor dan we denken en is de maan meer een bescherming in het geval van...
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:37:53 #158
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99954620
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Tja.. ik vind het ook niet zo 'gek' hoor.
Daarintegen komt het trouwens veel minder vaak voor dan we denken en is de maan meer een bescherming in het geval van...
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik denk elke dag hoor :6
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:51:18 #159
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99955061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:37 schreef netolk het volgende:

[..]

Ik gok dat je "minder vaak dat we denken' in je hoofd zag staan?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:54:41 #160
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99955190
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:37 schreef netolk het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dit zeer regelmatig is, aangezien de staart van de maan dan zou verdwijnen en de geringe atmosfeer ook. Dit is ook een probleem mocht er een ruimtebasis komen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:46:58 #161
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99956798
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:51 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik gok dat je "minder vaak dat we denken' in je hoofd zag staan?
Oeps 8)7 Zag idd dat staan
pi_99966424
quote:

[..]

De maan was toch ook nog eens veel lichter dan het geval zou moeten zijn? Hoe kan hij dan toch een atmosfeer hebben?
pi_99966510
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 17:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De maan was toch ook nog eens veel lichter dan het geval zou moeten zijn? Hoe kan hij dan toch een atmosfeer hebben?
Zwaartekracht jeweetz. :7
pi_99966592
Eerst al een atmosfeer nu ook nog vulkanen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-maan-ontdekt.dhtml
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:27:41 #165
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99971147
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 17:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Zwaartekracht jeweetz. :7
Zoals ik al zei is die te gering om een significante atmosfeer te creeren. Het enige wat de maan vasthoud voor even is natriumgas.
pi_99972556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:27 schreef Killaht het volgende:

[..]

Zoals ik al zei is die te gering om een significante atmosfeer te creeren. Het enige wat de maan vasthoud voor even is natriumgas.
Ah, en waterdruppels hoorde ik.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:45:59 #167
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99974940
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, en waterdruppels hoorde ik.
Nee geen waterdruppels voorzover ik weet.
pi_99976312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 17:08 schreef peeth het volgende:
Eerst al een atmosfeer nu ook nog vulkanen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-maan-ontdekt.dhtml
Een vulkaan kan bestaan zonder atmosfeer.. Ik vroeg me alleen af waarom Lambiekje vond dat de maan een atmosfeer moest hebben, terwijl ik meende dat hj ook betoogde dat de maan veel minder massa had dan tot nu toe werd aangenomen en zelfs hol was.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:16:27 #169
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_99976550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een vulkaan kan bestaan zonder atmosfeer.. Ik vroeg me alleen af waarom Lambiekje vond dat de maan een atmosfeer moest hebben, terwijl ik meende dat hj ook betoogde dat de maan veel minder massa had dan tot nu toe werd aangenomen en zelfs hol was.
http://www.wanttoknow.nl/(...)ologie-en-atmosfeer/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_99978166
quote:
Antwoorden met een linkje.. Waarom neem je niet de moeite om zelf je standpunt te verdedigen? Denk je zo buiten schot te blijven omdat het niet verdedigbaar is? Of is dit jouw manier om te zeggen dat je geen antwoord weet?
Tegen mijn gewoonte in ben ik eens gaan kijken. Het artikel gaat nergens over. Er wordt gewoon wat geinsinueerd over kleine dingen die niet zouden kloppen. Er wordt niets hard gemaakt. Het is uitsluitend stemmingmakerij.
Bovendien beantwoordt het maan vraag niet: hoe kan je het hebben van een atmosfeer rijmen met een massa die minder zou zijn dan ons voorgespiegeld zou zijn, om het feit te verhullen dat de maan hol is?
pi_99978520
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Antwoorden met een linkje.. Waarom neem je niet de moeite om zelf je standpunt te verdedigen? Denk je zo buiten schot te blijven omdat het niet verdedigbaar is? Of is dit jouw manier om te zeggen dat je geen antwoord weet?
Tegen mijn gewoonte in ben ik eens gaan kijken. Het artikel gaat nergens over. Er wordt gewoon wat geinsinueerd over kleine dingen die niet zouden kloppen. Er wordt niets hard gemaakt. Het is uitsluitend stemmingmakerij.
Bovendien beantwoordt het maan vraag niet: hoe kan je het hebben van een atmosfeer rijmen met een massa die minder zou zijn dan ons voorgespiegeld zou zijn, om het feit te verhullen dat de maan hol is?
Simpel, omdat de wetenschap die jou heeft geleerd dat er een verband is tussen zwaartekracht en atmosfeer corrupt is. Atmosfeer is gemaakt door de aliens waar wij mensen vanaf stammen en blahblahblahblahblah. Iets met illuminati, big-pharma en allerlei media mockups.

Zie www.prisonplanet.com en www.alexandernieuws.nl
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_99980009
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Simpel, omdat de wetenschap die jou heeft geleerd dat er een verband is tussen zwaartekracht en atmosfeer corrupt is. Atmosfeer is gemaakt door de aliens waar wij mensen vanaf stammen en blahblahblahblahblah. Iets met illuminati, big-pharma en allerlei media mockups.

Zie www.prisonplanet.com en www.alexandernieuws.nl
Je bronnen lijken abuis. Er staat niets over zwaartekracht in verband met aliens in.

Moeten we nu aannemen dat je altijd liegt?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:44:30 #173
189216 netolk
maar dan andersom
pi_99981594
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Je bronnen lijken abuis. Er staat niets over zwaartekracht in verband met aliens in.

Ja, want de wetenschap die ons heeft geleerd dat er zwaartekracht voor nodig is om dingen aan te trekken en dat de maan daar niet genoeg van heeft voor een 'echte' atmosfeer heeft het wel met herhaal bare proeven bewezen en dit geneuzel komt niet eens in de beurt van een bewijs
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:34:46 #174
52357 Lambiekje
pi_99984393
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Feit is dat de wetenschap niet eens is over de zwaartekracht, atmosfeer, waarom de maan op zijn positie is dat ie is. Dat het altijd dezelfde kant naar ons gericht heeft. Dat er geheimzinnig gedaan wordt over bepaalde stukken maan.

En ja dan zijn er meldingen van dat de maan hol is en dat het rings like a bell.

Daarnaast zijn er onduidelijkheden over waarom krater inslagen zichzelf weer helen. In de zin dat het zichzelf corrigeert tot een bepaalde diepte.

Moongate
is niet het enige boek die de maan's functie in twijfelt trekt. Neem nu "Who Built the Moon" En dan heb je nog een interessante docu Moon Rising.

Waarom had NASA in 2009 de maan genuked ?!! Konden we in 1969-1972 niet ontdekken dat er water was?

Feit is en blijft... men, NASA doet geheimzinnig. Maar waarom ?!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:36:14 #175
52357 Lambiekje
pi_99984482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

lijkt er wel op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')