bij het kopen van een nieuwe laptop bij de mediamarkt zou ik toch wel eisen dat ze dat toevoegen op het garantie formulier.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Erpel87 het volgende:
Ik ben onlangs HBO afgestudeerd als technisch bedrijfskundige, ik mag nu de titel ing. voeren.
Wanneer wel en wanneer niet te gebruiken?
Waarom op een garantieformulier?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:21 schreef densmee het volgende:
[..]
bij het kopen van een nieuwe laptop bij de mediamarkt zou ik toch wel eisen dat ze dat toevoegen op het garantie formulier.
en nee ik zou hem zo weinig mogelijk voeren
Omdat je er zo trots op bent zou je het overal gebruiken?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:31 schreef beetotheizzo het volgende:
Ik zou het overal gebruiken, bijvoorbeeld wanneer je je telefoon opneemt, op je brievenbus, naamplaatje naast je bel...draag het met trots.
En waarom zou dat zijn weet jij dat ?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef densmee het volgende:
hoevaak zie je nu zelf in werkelijkheid ing staan, als er al ergens ingenieur staat is het een ir
DJIEZ gast. Jij herkent nog geen sarcasme als ze het in je gezicht schreeuwen, of wel?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Erpel87 het volgende:
[..]
Omdat je er zo trots op bent zou je het overal gebruiken?
Ik denk niet dat ik het zal gebruiken bij het opnemen van de telefoon, wat zou je dan moeten zeggen ingenieur x of ing x ?
Nee grapje. Alleen bij sollicitaties en zakenkaart. Verder is het niet van toepassing.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Erpel87 het volgende:
[..]
Omdat je er zo trots op bent zou je het overal gebruiken?
Ik denk niet dat ik het zal gebruiken bij het opnemen van de telefoon, wat zou je dan moeten zeggen ingenieur x of ing x ?
omdat mensen dat niet graag laten zien, waarom moet iemand weten dat ik ing ben? als er na gevraagd wordt dan wil ik dat wel zeggenquote:
Bazinga!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef erikkll het volgende:
[..]
DJIEZ gast. Jij herkent nog geen sarcasme als ze het in je gezicht schreeuwen, of wel?
Jawel maar als iemand een stom antwoord geeftquote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef erikkll het volgende:
[..]
DJIEZ gast. Jij herkent nog geen sarcasme als ze het in je gezicht schreeuwen, of wel?
Aiiiii.... niveautje. Inholland?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef Erpel87 het volgende:
[..]
Waarom op een garantieformulier?
En waarom zo weinig mogelijk voeren?
Why zou je dat niet willen laten zien?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:34 schreef densmee het volgende:
[..]
omdat mensen dat niet graag laten zien, waarom moet iemand weten dat ik ing ben? als er na gevraagd wordt dan wil ik dat wel zeggen
Ja Meester.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik ben Mr. en heb laat mensen mij wel redelijk vaak meester noemen, is meteen de hiėrarchie duidelijk.
Neequote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Aiiiii.... niveautje. Inholland?
(je mist sarcasme nogal)
En oh serieus: je komt over als een opschepper als je een niet erg 'hoge' titel gebruikt.
waarom zou ik dat wel willen laten zien, niemand hoeft te weten dat ik hbo opleiding heb gevolgdquote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Erpel87 het volgende:
[..]
Why zou je dat niet willen laten zien?
Wel alleen in schrift neem ik aan?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik ben Mr. en heb laat mensen mij wel redelijk vaak meester noemen, is meteen de hiėrarchie duidelijk.
Gaan ze anders meer van je verwachten dan je zou kunnen ?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom zou ik dat wel willen laten zien, niemand hoeft te weten dat ik hbo opleiding heb gevolgd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |