Neh dat vind ik niet zo op Lust For Life naquote:Op zondag 17 juli 2011 23:09 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoopte 2 seconden dat het Iggy Pop was
Ik ben er te uhmm dutselig voorquote:
Ik dacht dan ook dat het Lust for life wasquote:Op zondag 17 juli 2011 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neh dat vind ik niet zo op Lust For Life na
Ik vind hem viesquote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook dat het Lust for life was
En Iggy is een held
Waar als in op welke plek van zijn lichaam?quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar als in op welke plek van zijn lichaam?
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn rug geloof ikEr waren er meer die hem wilde aanraken
quote:
Ahja, daar heb ik em ook live gezienquote:
Jij vond hem niet briljant?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ahja, daar heb ik em ook live gezien
Energiek vooral. Wel tof om een keer live te zienquote:
quote:
Ik ga, denk ik, komende vrijdag 2 uur Skihut doen :"e:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
IK WIL SEKS MET DIE KALE
Jezus ik ben zo moe ik val bijna in slaap maar mijn pizza is nog niet klaar
Al die drank is toch goed voor hem geweestquote:
Om kwart over 11 pizza omnomnomquote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
IK WIL SEKS MET DIE KALE
Jezus ik ben zo moe ik val bijna in slaap maar mijn pizza is nog niet klaar
Ja bij mij helpt 't niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al die drank is toch goed voor hem geweest![]()
Energiek was ie zeker. Nja misschien dat ik het echt episch goed vond omdat ik tussen alleen maar dronken Britten stondquote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Energiek vooral. Wel tof om een keer live te zien
Op een "slaapfeestje" (hoe zielig klinkt dat) bestelden we pizza om 4 uur 's nachtsquote:
Whehe ik denk het ookquote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Energiek was ie zeker. Nja misschien dat ik het echt episch goed vond omdat ik tussen alleen maar dronken Britten stond
Nope. Ik ben dit jaar festivalloos op Rosrock en Appelpop naquote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe ik denk het ookGa je dit jaar weer?
Hehe hier nog 1. Dit is sinds 8 jaar de eerste keer dat ik geen enkel festival bezoekquote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nope. Ik ben dit jaar festivalloos op Rosrock en Appelpop na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |