Yes, thanksquote:
Klassiekertjequote:Op zondag 31 juli 2011 18:29 schreef snakez333 het volgende:
hallo ik zoek een liedje dat ze op awakenis festival draaien. Kan hem helaas niet vinden met shazam, ect.
Het is een minimal techno liedje ik hem hem geupload via deze link:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-GNZ6U63AHTXM.mp3
Niemand?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een lied. Het word gezongen door een vrouw/meisje.
Helaas weet ik niet wat ze precies zingt, maar het gaat een beetje zo;
I give it up, get out my way, i know you feel the same way....
Het is een oud lied, jaren 90...
Welke style? Dance, pop...??quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:30 schreef j-jopie het volgende:
Ik zoek een nummer van een band, waarbij het nummer begint met een heel snel gedrum. In de clip zie je een plein met heel veel mensen eromheen en de zanger heeft puntig stekelhaar. Vrij bekende band, een beetje ruige muziek..
edit.. iets met "YOU WANT TO" erin.
Dit topic (het hele forum trouwens) is niet bedoeld voor het vragen om mp3's. Met uitzondering van 'legale' kanalen als iTunes en Spotify en dergelijke. Maar daar heb je neem ik aan al zelf gezocht?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:14 schreef MisterMooD het volgende:
Ik ben op zoek naar liedjes van 'De vrolijke Jantjes'. Dit is een duo uit ongeveer 1965. Helaas kan ik enkel LP's of 45-rpm singles vinden, terwijl ik op zoek ben naar de digitale versie
Enkele titels zijn:
Kan iemand mij toevallig helpen aan een of meerdere nummers van dit duo?
Tim Mason - The Momentquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef JHK1312 het volgende:
Hallo ik ben op zoek naar het nummer dat je op de video hoort vanaf 2:30.
Niemand?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
Meer details graag, als je ze weet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:38 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Niemand?sorry hoor, maar ben al dagen aan het zoeken..
Geen snel nummer, beetje rustig, is een blond meisje als ik het goed heb iig wel engelsquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Meer details graag, als je ze weet.Uptempo, zit er een bepaald geluid/instrument in dat opvalt, etc.?
Het is nogal een gok en komt niet helemaal overeen met je tijdsindicatie, maar ik moest hier aan denken:quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
Bedankt maar het is een ander lied en zangeres. Jaren 90...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is nogal een gok en komt niet helemaal overeen met je tijdsindicatie, maar ik moest hier aan denken:
Bedankt voor de moeite, maar dit is m ook niet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef Roolio het volgende:
Dit nummer klopt qua tijd, snelheid, Engels, blonde zangeres. Alleen de tekst niet helemaal:
Kun je je nog een videoclip herinneren? Of kun je misschien een stukje zingen en uploaden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:38 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar dit is m ook niet..
Heb je nog meer info? En waar ben je geweest? Deze omschrijving kan op veel nummers slaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef Thomaszz1 het volgende:
Hallo, ik ben net terug van zomervakantie en heb daar meerdere keren in discotheken een house nummer gehoord met meer aan het eind een harder stuk erin waarop iedereen losgaat. Het hardere gedeelte is meer prodigy/harstyle achtig. Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel. B.v.d
Wat is het nou, oud of jaren 90?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |