quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:26 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi allen,
Ik zoek een nummer en in de naam staat iets van holiday. De clip bestaat uit de band van vier man in 18de eeuwse kostuum en pruik rond rijden en op het strand te zien zijn.
Naam ligt op puntje van me tong maar kan er niet opkomen... Irritant!!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:30 schreef FvA het volgende:
Nee ook niet.. hm, de artiest was/is niet zó bekend. Het einde is jazzy, maar wel relaxed. Dat stuk duurt als het me goed herinner redelijk lang (ong 2min?).
Bedankt voor de reacties, nog suggesties?
Ik kan me eigenlijk alleen het einde herinneren, geloof dat er wel zang in zat ja. Bandnaam bestaat uit één of twee woorden, niet meer dacht ik. Sax aan het einde gaaf een beetje een zacht en dof blazend geluid, hoe noem je dat? Meer 'ffud ffud' dan een hard saxgeluid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nog een gokje met trompet op het einde:
Kun je anders iets meer info geven? Zit er zang is? Was er een video van?
Nou, leef je uit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef Stefkuh het volgende:
Op vakantie in n tent heb ik een uur lang geluisterd naar Seal. Een 'best of' maar dan opnieuw ingezongen, langzamer en nog meer soul dan normaal. Appeltje-eitje dacht ik thuis ff Googlen / Bol.com / Amazon en dan klaar.
Niet dus... het is igg niet "HITS" van Seal.
Heeft IEMAND enig idee waar ik op zoeken moet?
Het is de 2e cd van de verzamelaar 'Best' (akoestische uitvoeringen).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef Stefkuh het volgende:
Op vakantie in n tent heb ik een uur lang geluisterd naar Seal. Een 'best of' maar dan opnieuw ingezongen, langzamer en nog meer soul dan normaal. Appeltje-eitje dacht ik thuis ff Googlen / Bol.com / Amazon en dan klaar.
Niet dus... het is igg niet "HITS" van Seal.
Heeft IEMAND enig idee waar ik op zoeken moet?
HELD!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is de 2e cd van de verzamelaar 'Best' (akoestische uitvoeringen).
Deze?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kijkt iemand Discovery? Daar speelt een nummer onder een reclame voor Discovery Science en dat klinkt wel aardig, maar kan nergens een YouTube ofzo vinden.
Niemandquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:38 schreef FvA het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk alleen het einde herinneren, geloof dat er wel zang in zat ja. Bandnaam bestaat uit één of twee woorden, niet meer dacht ik. Sax aan het einde gaaf een beetje een zacht en dof blazend geluid, hoe noem je dat? Meer 'ffud ffud' dan een hard saxgeluid.
Lijkt er wel op! Bedankt! Dat je dat wist zegquote:
Google is my friendquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lijkt er wel op! Bedankt! Dat je dat wist zeg
NIEMAND!!??quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:10 schreef DJqbl5 het volgende:
kben op zoek naar een hardstyle nummer, dacht eerst dat het van Darkraver was, maar kan hem niet vinden tussen zijn nummers:
kheb hem hier even ingefloten (geluid moet wel ff hard):
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-6ZVOP33EW8DL.3gp
wilde gok...sax...easy listening,..fransachtig gedeelte in de naamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:33 schreef FvA het volgende:
HELP! Ik zoek een nummer en ik breek er al de hele ochtend mijn hersnen over (in de tijd van mijn baas).
Het is een beetje een easy-listening/ambient nummer van (denk ik) zo'n 10 jaar oud. De artiest is naar mijn weten toch aardig bekend en het enige wat is verder weet is dat het eindigt met een dromerig saxofoon einde, heel fij nummer. Ik hoop dat het iemand wat zegt!
Had ook gezocht (meer op video's) maar ik vond het niet. Maargoed, nogmaals bedanktquote:
Wilde gok:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:33 schreef FvA het volgende:
HELP! Ik zoek een nummer en ik breek er al de hele ochtend mijn hersnen over (in de tijd van mijn baas).
Het is een beetje een easy-listening/ambient nummer van (denk ik) zo'n 10 jaar oud. De artiest is naar mijn weten toch aardig bekend en het enige wat is verder weet is dat het eindigt met een dromerig saxofoon einde, heel fij nummer. Ik hoop dat het iemand wat zegt!
ik denk aan dire straits, maar dat is 20 jaar oud..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:33 schreef FvA het volgende:
Ja, dat was ook de reden dat die ik maar niet noemde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:49 schreef Onnoman het volgende:
ik denk aan dire straits, maar dat is 20 jaar oud..
of aan baker street, maar die is 34 jaar oudquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de reden dat die ik maar niet noemde.![]()
Als je de OP gelezen hebt, weet je dat hier een apart topic voor mag aanmaken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:52 schreef CafeRoker het volgende:
Hoi,
ik vind de plaat Fruhling van qntal helemaal geweldig. Wat ik er zo goed aan vind is de stem van de zangeres, het samenspel tussen pauken en fluit en de tja, noem het maar de gelijkmatigheid of eindeloosheid waarmee de plaat doorloopt.
Echt veel van dit genre ken ik niet, ook de andere platen van qntal die ik ken lijken er niet op. Kent iemand iets soortgelijks?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je de OP gelezen hebt, weet je dat hier een apart topic voor mag aanmaken.
iemand?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:45 schreef Onnoman het volgende:
een jaren 80-90 rapnummer waar de clip backwards gaat..
iemand?
alvast bedankt
volgens mij zie ik de clip zo voor me, stel negroide jongens, stuk of 4-5 die door een paar stegen/straten lopen, kleren aan/uit trekken en dat alles achterste voren.quote:
Lees de OP eensquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef lymle het volgende:
hoi,
Ik ben opzoek naar een nummer maar het is al een best lange tijd geleden dat het uit is gekomen.
Het heeft toen de tijd (tussen nu en 2000) in de top40 gestaan.
Ik weet de naam van het nummer en de band niet. Maar ik weet nog precies hoe de clip toen ging.
Het is een wat vorsere vrouw (zoals Adele is) als zangeres met een band achter haar. Ze heeft kort blond haar, echt kort tot vlak bij haar oren en ook echt wit blond. En het is een ontzettend vrolijk nummer (net zo vrolijk als I'm walking on sunshine ect.). Het nummer heeft ook wel iets rock's er in zitten.
Ze heeft ook de hele tijd een jurk aan, echt zo'n jaren 50 rock en roll jurk.
Ik weet dat een man ook een stukje met haar mee zingt.
Kan iemand me hier please bij helpen want ik zit al een tijd lang met de clip in mijn hoofd.
alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |