de oude of nieuwe?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:19 schreef fotostarter het volgende:
Hoe heet het nummer wat ze draaien onder die voorstukjes van The Closer? Ik had de artiest wel gevonden, maar krijg het nummer niet te pakken
Zou heel goed kunnen, het programma was net namelijk op tv. Maar goed, de oude weet ik wel (danger mouse ft jack white). De nieuwe heeft geloof ik nog geen indruk gemaakt, wel niet eens of het een man of vrouw is...zal eens kijken of ik hem op de site zie staan...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
denk de nieuwe. Hoorde hem net nog. Of zeg ik nu iets doms
quote:
denk de nieuwe. Hoorde hem net nog. Of zeg ik nu iets domsquote:
Het lijkt niet echt heel veel op Summer time (neem aan dat je All summer long bedoelt?) maar, het is zomers en heel veel Again.quote:Op zondag 31 juli 2011 03:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zoek ook een nummer waarin in het refrein vaak 'again' gezegd wordt. Ik hoorde het in de PLUS vandaag, en het deed me een beetje denken aan het nummer 'Summer time' van Kid Rock. Vage omschrijving, ik weet het, maar meer heb ik niet.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:19 schreef fotostarter het volgende:
Hoe heet het nummer wat ze draaien onder die voorstukjes van The Closer? Ik had de artiest wel gevonden, maar krijg het nummer niet te pakken
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:54 schreef kvd het volgende:
en ik heb hem, weer een dangermouse-nummer, nu met Sparklehorse en Wayne Coyne. Nummer heet Revenge
tenminste, neem aan dat je dit nummer bedoeld
De nieuwe is:quote:Op zondag 31 juli 2011 07:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
denk de nieuwe. Hoorde hem net nog. Of zeg ik nu iets doms
Het is de muziek die je hoort tussen de reclames
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:29 schreef KarelVH het volgende:
klassieke muziek en ik ken het van ergens. Weet iemand hoe dit noemt?
Vanaf 14:06 dus
Nee, helaas. Toch bedankt..quote:Op zondag 31 juli 2011 08:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt niet echt heel veel op Summer time (neem aan dat je All summer long bedoelt?) maar, het is zomers en heel veel Again.
Gokje:quote:Op zondag 31 juli 2011 03:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zoek ook een nummer waarin in het refrein vaak 'again' gezegd wordt. Ik hoorde het in de PLUS vandaag, en het deed me een beetje denken aan het nummer 'Summer time' van Kid Rock. Vage omschrijving, ik weet het, maar meer heb ik niet.
ik denk dat je er qua jaar wat vanaf zit...komt uit 2003quote:Op zondag 31 juli 2011 17:43 schreef sigme het volgende:
Ik zoek een liedje.
Denk (tweede helft?) jaren '80, een dames-rapgroepje. Ik denk Amerikaans. Hun liedje gaat over "words". Het wordt dus door de dames gerapt, maar het heeft een gezongen refreintje, door een achtergrondkoortje ofzo. Het refreintje is niet engelstalig (klinkt als fantasietaaltje maar het is iets in een Afrikaanse taal). Fonetisch gaat dat stukje ongeveer zo: a-ramsamsam, a-ramsamsam, koediekoediekoediekoedie ramsamsam
Helemaal gans ernaast! Dat is het goede liedje, geweldig! Dankquote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef kvd het volgende:
[..]
ik denk dat je er qua jaar wat vanaf zit...komt uit 2003
Kom maar op met die bijlage!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:29 schreef snakez333 het volgende:
hallo ik zoek een liedje dat ze op awakenis festival draaien. Kan hem helaas niet vinden met shazam, ect.
Het is een minimal techno liedje zie bijlage
Yes, thanksquote:
Klassiekertjequote:Op zondag 31 juli 2011 18:29 schreef snakez333 het volgende:
hallo ik zoek een liedje dat ze op awakenis festival draaien. Kan hem helaas niet vinden met shazam, ect.
Het is een minimal techno liedje ik hem hem geupload via deze link:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-GNZ6U63AHTXM.mp3
Niemand?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een lied. Het word gezongen door een vrouw/meisje.
Helaas weet ik niet wat ze precies zingt, maar het gaat een beetje zo;
I give it up, get out my way, i know you feel the same way....
Het is een oud lied, jaren 90...
Welke style? Dance, pop...??quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een lied. Het word gezongen door een vrouw/meisje.
Helaas weet ik niet wat ze precies zingt, maar het gaat een beetje zo;
I give it up, get out my way, i know you feel the same way....
Het is een oud lied, jaren 90...
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:30 schreef j-jopie het volgende:
Ik zoek een nummer van een band, waarbij het nummer begint met een heel snel gedrum. In de clip zie je een plein met heel veel mensen eromheen en de zanger heeft puntig stekelhaar. Vrij bekende band, een beetje ruige muziek..
edit.. iets met "YOU WANT TO" erin.
Dit topic (het hele forum trouwens) is niet bedoeld voor het vragen om mp3's. Met uitzondering van 'legale' kanalen als iTunes en Spotify en dergelijke. Maar daar heb je neem ik aan al zelf gezocht?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:14 schreef MisterMooD het volgende:
Ik ben op zoek naar liedjes van 'De vrolijke Jantjes'. Dit is een duo uit ongeveer 1965. Helaas kan ik enkel LP's of 45-rpm singles vinden, terwijl ik op zoek ben naar de digitale versie
Enkele titels zijn:
Kan iemand mij toevallig helpen aan een of meerdere nummers van dit duo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |