Alle eer naar Bravebart!quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:18 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
DIe zoch ik inderdaad, bedankt!!!
Het is een kale nederlandse rapper die serieus rapt over een jonger persoon, in een met oud beeld opgenomen video waar nog andere mensen in voor komen en waarbij ze langs een metalen hek lopen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Tim & Tomster - Kind In Jezelf misschien? Voldoet niet helemaal aan je omschrijving, maar het deed me hier toch wel aan denken:
Het is een trailer voor een game. 10 tegen 1 dat het er speciaal voor gecomponeerd is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:04 schreef DonnyDarko het volgende:
(Her)kent iemand het nummer dat begint rond 1:07?
is dat niet het nummer van Big2 (twan van the opposites)?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef SplashO het volgende:
[..]
Het is een kale nederlandse rapper die serieus rapt over een jonger persoon, in een met oud beeld opgenomen video waar nog andere mensen in voor komen en waarbij ze langs een metalen hek lopen.
Alles klopt naar de beschrijving, het is alleen niet die ik bedoel! Wel bedankt voor de moeite alvast.
quote:Ik kan alleen niet meer zonder jou schat & Ik krijg nooit meer dat gevoel
eerste gedacht is Bonnie St.Claire - Ik ben gelukkig zonder jou maar geen idee of dat op Frans Bauer lijktquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:04 schreef Roces18 het volgende:
Hey ik zoek voor mijn zus even een nummertje;
Lijkt veel op het nummer van Mijn Eerste Liefde (Frans Bauer) , maar wordt gezongen door waarschijnlijk een blanke vrouw. Dus niet die christelijke troep. En ook niet door Glennis Grace.
Iets van
[..]
, meer wist ze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door Roces18 op 28-07-2011 13:45:27 ]melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Mooi nummer! Maar nee is hem ook niet. De rapper is echt kaal en wat ouder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:08 schreef RSie het volgende:
[..]
is dat niet het nummer van Big2 (twan van the opposites)?
geloof dat het deze is:
Schouderklopje voor jouw toevoeging!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef Wootism het volgende:
Ik ben opzoek naar het eerste nummer uit deze video (promoclip voor Lakedance)
Het nummer dat erachteraan komt is van: Real el Canario - International Style (Radio Edit)
Maar die zoek ik dus niet
Jah klopt, alleen helaas geen resultaat bij het zoeken naar een remixquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef Roces18 het volgende:
Het eerste nummer begint in ieder geval met een stukje van Somethings got a Hold on me van etta james. Maar wel in een remix...
Yahaaaaaa! Helemaal top!quote:
Heb het al!quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:05 schreef DutchSpike het volgende:
Het is een beetje een house liedje. En er wordt ''Disco Dance'' in gezegd. Kon het met die twee woorden alleen niet op YouTube vinden. Iemand help mij, ik wil 'm echt weten!Owja, en nog iets met: the bitches made the bitches enzo, komt er ook in voor.
longshotquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef VeX- het volgende:
Ik zoek een houseliedje (het klonk dirty dutch achtig) waarin een man het woord "sensations" zegt. Ik dacht dat het van DJ Chuckie was, maar vind er niks op.
De stem klonk een beetje net als die van Michael Hutchence (INXS).
Bedankt!
Als je even verder leest bij je eigen edit dat lees je dat het Brandon Urie is, van Fall Out Boyquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:57 schreef Proletariaat het volgende:
Weet iemand de versie van dat nummer Open happiness van coca cola?
Maar dan dus de versie van die nieuwe reclame (waar ze uit een coco cola fles windtunnel springen) Die is wat sneller dan die met cee-lo green
edit:
dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |