quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:18 schreef zoekende2011 het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vhAPfsAfqzpVFYnak (Ja kom maar met "oei vals")
(deze heeft betrekking op het tweede nummer wat ik zoek)
quote:
Deze (en toevallig is ie van The Script)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek een nummer waarin de teksten "it's the way we..." en "you were my heart band soul" (laatste stukje citaat weet ik niet zeker). Het is in de stijl van The Script voor de kenners.
Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze (en toevallig is ie van The Script)
FANTASTISCH. Dat is mquote:
Geen probleemquote:Op zondag 24 juli 2011 11:07 schreef zoekende2011 het volgende:
[..]
FANTASTISCH. Dat is mIk zocht er al superlang om. Mijn dank is groot
![]()
![]()
quote:te quiero (v?)a
bailar bailar
Ik herken het niet directquote:Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef I0_0I het volgende:
Ik heb zojuist deze melodie gemaakt, maar ik ben ernstig aan het twijfelen of dit niet al bestaat.
http://www28.zippyshare.com/v/89467480/file.html
Komt dit jullie bekend voor? Zo ja, welk nummer?
Een slag in het donker.... Deze wellicht ?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef Thas het volgende:
Nummer van maximaal 2 jaar oud, lijkt erg op dit nummer
Als in, het is ook zo'n soort house-achtig nummertje, in het Spaans en de vocals zijn door dezelfde soort mannen in eenzelfde stijl.
Het stukje wat in het nummer waar ik naar opzoek ben vaak wordt herhaald, gaat ongeveer zo:
[..]
[..]
Ik herken het niet direct
Er staat niks op de soundtrack wat met Chopper te maken heeftquote:Op zondag 24 juli 2011 18:06 schreef Keauning het volgende:
In American History X is er zo een scene, weet niet meer welke, waar ze zo een dreigend liedje afspelen. Ik heb de titel + groep eens ooit gezien, volgens mij was het iets met Chopper.
Kan iemand mij aan de gehele titel helpen?
Nope, het is sowieso niet uit 2011 en lijkt een stuk meer op dat nummer wat ik poste dan deze, maar toch bedanktquote:Op zondag 24 juli 2011 18:01 schreef zoekende2011 het volgende:
[..]
Een slag in het donker.... Deze wellicht ?
Monika Kruse - Latin Lovers?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:11 schreef Thas het volgende:
Nummer van maximaal 2 jaar oud, lijkt erg op dit nummer
Als in, het is ook zo'n soort house-achtig nummertje, in het Spaans en de vocals zijn door dezelfde soort mannen in eenzelfde stijl.
Het stukje wat in het nummer waar ik naar opzoek ben vaak wordt herhaald, gaat ongeveer zo:
[..]
[..]
Ik herken het niet direct
Ik was er al opgekomen, zie 2 posts boven je, maar toch bedanktquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 13:37 schreef Sirmixalot het volgende:
Ik hoor regelmatig een nummer op 3fm voorbij komen. Alleen meestal wordt het aangevraagd en dus kan ik het niet in de afspreellijst terugvinden.
Het is een vrolijk en vlot nummer met iets van het volgende erin:
Selling my soul to the devil, selling my soul.
Volgens mij hoor ik ook vaker het woordje again erin. Als ik hier zelf op zoek krijg ik allemaal gare hits dat ik mijn ziel ook nog daadwerkelijk moet verkopen aan de duivel, dus dat schiet niet op.
Hoop dat 1 van jullie het weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |