quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:26 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik begreep dat dit nummer ook in het engels (oid) is en met een andere tekst neem ik aan. Wie weet welk nummer ik bedoel?
quote:
WOOW SNEL! thnx!quote:
Geen dank.quote:
Je bent alleen een uur te laat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:14 schreef neilpatrick het volgende:
[..]
Etienne De Crecy - Funk (The Bloody Beetroots Remix)
staat gewoon in de comments daar hoor
Geeft nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:16 schreef neilpatrick het volgende:
toen ik op invoeren klikte zag ik het ook gelijk. mijn excuses
ja die heb ik er net zelf bij gezetquote:
by drop-it denk ik alleen aan een nummer van 3 steps ahead, maar ik vermoed dat dat niet het nummer is dat je zoekt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:55 schreef Zwappel het volgende:
Nog steeds zoekende naar deze 2..
Hier een (Early) Hardcore remix van.
En een (Early) Hardcore remix van de Pacman theme.
Heb hem al hij is van Vato Badman nogwat (jump)!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:48 schreef 3SEN het volgende:
hallo ik zoek een nummer waar ik elke dag een stukje van hoor op slam fm.
ze draaien er een klein stukje van in de reclame waarin quintino en partysquad genoemd worden
en in het liedje zeggen ze "Jump, Jump" met een goede beat eronder.
misschien kent iemand dit lied? alvast bedankt!
Ken je er niet toevallig een remix van, zonder de vocals? R3hab Remix bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wie weet waar het melodietje uit dit nummer vandaan komt? Ik heb het idee dat het eerder gebruikt is voor een dancefeest theme.
1. Onbekendquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:12 schreef zoekende2011 het volgende:
Ik zoek twee titels/nummers... (let op ze zijn erg lastig)
(1) stem die zingt/praat "this house..." (beetje reggea/ska achtig) met op een gegeven moment geeststemmen (hoog) die zingen lalala
(2) instrumentaal nummer. het zal super voor de hand liggen, maar ik kom er niet op.
melodielijn is iets van pompompom pompompom pompompompompompompom (1,2,3/1,2,3/1,2,3,4,5,6,7) er zit in het nummer ook op een gegeven moment een slag op een gong in en iets van een draf van een paard (of twee kokosnoot helften tegen elkaar aan).
Ik weet dat het niet veel is. Midomi/Soundhound konden mij hiermee niet helpen.
Alvast bedankt voor alle tips.
Doe die tweede eens inzingen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:12 schreef zoekende2011 het volgende:
Ik zoek twee titels/nummers... (let op ze zijn erg lastig)
(1) stem die zingt/praat "this house..." (beetje reggea/ska achtig) met op een gegeven moment geeststemmen (hoog) die zingen lalala
(2) instrumentaal nummer. het zal super voor de hand liggen, maar ik kom er niet op.
melodielijn is iets van pompompom pompompom pompompompompompompom (1,2,3/1,2,3/1,2,3,4,5,6,7) er zit in het nummer ook op een gegeven moment een slag op een gong in en iets van een draf van een paard (of twee kokosnoot helften tegen elkaar aan).
Ik weet dat het niet veel is. Midomi/Soundhound konden mij hiermee niet helpen.
Alvast bedankt voor alle tips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |