gokje:quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:44 schreef unrealz het volgende:
Ik zoek een nummer en daar zit een stukje in van een klassiek nummer.
Volgensmij van beethoven en het is een house variant, in dat nummer rapt ook een neger welke weet ik niet precies.
Hij lijkt een beetje op dit nummer: Het stukje dat ik een beetje herken is waar die begint op 0:40
Eerste wat in me opkomt:quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:31 schreef Ludootje het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een plaatje dat je de laatste tijd veel op slamfm en 538 hoort. Kon het zo niet terugvinden (herkennen) in de respectievelijke playlists/charts.
Het is best wel een 'beuk' plaat met een luide reggaeton-achtige beat en wat klinkt als een schreeuwende neger erdoorheen. Hoop dat deze omschrijving iets helpt.
Nee, die is hem niet.. die ik bedoel is de beat nog harder en 'knallender'. De plaat is ook minder melodieus dan deze.quote:
Misschien pon de floor van Major Lazer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, die is hem niet.. die ik bedoel is de beat nog harder en 'knallender'. De plaat is ook minder melodieus dan deze.
Nee sorry is hem niet, de neger die rapt schreeuwt een beetje zoals Lil jon altijd doet!quote:
Iets van Die Antwoord?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:59 schreef Kloktijd het volgende:
Hallo,
Ik zoek een soort Afrikaans rap nummer en clip waarin veel herhalingen in zitten. Ik vond hem een keer op dit forum.
Laatst hoorde ik het nummer weer op een festival waar Vato gonzalez hem in zijn mix had gebruikt.
Bedankt!
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef friekin_ het volgende:
Foute uurtje:
Ik zoek een nummer met in het refrein club. Nederlandstalig, groep studenten, begint met neuriën en dan komt er een foute beat. Help!
Nee, het had echt een Afrikaanse clip en een soort rap remix achtig iets.quote:
edit: deze dusquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:06 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Nee, het had echt een Afrikaanse clip en een soort rap remix achtig iets.
Je hoorde de hele tijd iets van: bahbahbahbahbahbahabahbahbahbahbahbah. en dan ging het over of iets anders zoals bibibibibibibibibibib.
Ik hoop dat je het snapt
Nee, dat is hem nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/Audio(...)b357802d0f9faaae7c19
vanaf 3:30?
Maar denk het niet
Haha weet ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
nou nou, ik probeer ook maar te helpen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:04 schreef Peauper het volgende:
Ik zoek een oud dance nummertje, maar kan er maar niet op komen, ik heb de melodie hier wel even ingespeeld, kun je streamend luisteren.
http://www48.zippyshare.com/v/92508315/file.html
Gevonden:quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:31 schreef Ludootje het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een plaatje dat je de laatste tijd veel op slamfm en 538 hoort. Kon het zo niet terugvinden (herkennen) in de respectievelijke playlists/charts.
Het is best wel een 'beuk' plaat met een luide reggaeton-achtige beat en wat klinkt als een schreeuwende neger erdoorheen. Hoop dat deze omschrijving iets helpt.
Gokje dan maar:quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:04 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik stond in de supermarkt, en vandaar kon ik de tekst niet zo goed horen.
Maar het leek wel een nummer in het fries (tenminste, dat maak ik er maar van omdat het half nederlands en half duits leek). Gezongen door een vrouw. Ik dacht er zoiets in te horen als: Ich las mij nicht verrassen?
Wir sind helden ken ik wel. En mijn Duits is ook vrij redelijk, daarom denk ik echt dat het fries was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |