bovendien is er een heel groot verschil tussen de drum 'n bass van the prodigy en hardstyle. Wat bedoel je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:54 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Heb je nog meer info? En waar ben je geweest? Deze omschrijving kan op veel nummers slaan.
Ik ben in Albufeira, Portugal geweest. Een veel duidelijkere omschrijving kan ik niet echt geven. Wel denk ik dat het nummer zeker nog geen half jaar oud is. Sorry dat ik niet duidelijker kan zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:54 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Heb je nog meer info? En waar ben je geweest? Deze omschrijving kan op veel nummers slaan.
Two Fingers - Fools Rhythmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef BriaNL het volgende:
Iemand enig idee hoe dat 'techno' nummer heet van die adidas reclame die er nu constant op is? In de reclame zie je voetbal btw.
Bvd
You, sir, are a god.quote:
No thanks. That is what I am and this is what I do.quote:
Ja, dankjewel!quote:
Ik denk gelijk aan Mobyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:33 schreef FvA het volgende:
HELP! Ik zoek een nummer en ik breek er al de hele ochtend mijn hersnen over (in de tijd van mijn baas).
Het is een beetje een easy-listening/ambient nummer van (denk ik) zo'n 10 jaar oud. De artiest is naar mijn weten toch aardig bekend en het enige wat is verder weet is dat het eindigt met een dromerig saxofoon einde, heel fij nummer. Ik hoop dat het iemand wat zegt!
Kai Tracid - Liquid Skiesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:33 schreef FvA het volgende:
HELP! Ik zoek een nummer en ik breek er al de hele ochtend mijn hersnen over (in de tijd van mijn baas).
Het is een beetje een easy-listening/ambient nummer van (denk ik) zo'n 10 jaar oud. De artiest is naar mijn weten toch aardig bekend en het enige wat is verder weet is dat het eindigt met een dromerig saxofoon einde, heel fij nummer. Ik hoop dat het iemand wat zegt!
Al is Kai een Duitser...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:12 schreef FvA het volgende:
Nee, geen MobyIk meen dat het Frans was (of een Franse naam), maar weet dit niet meer zeker.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:26 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi allen,
Ik zoek een nummer en in de naam staat iets van holiday. De clip bestaat uit de band van vier man in 18de eeuwse kostuum en pruik rond rijden en op het strand te zien zijn.
Naam ligt op puntje van me tong maar kan er niet opkomen... Irritant!!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:30 schreef FvA het volgende:
Nee ook niet.. hm, de artiest was/is niet zó bekend. Het einde is jazzy, maar wel relaxed. Dat stuk duurt als het me goed herinner redelijk lang (ong 2min?).
Bedankt voor de reacties, nog suggesties?
Ik kan me eigenlijk alleen het einde herinneren, geloof dat er wel zang in zat ja. Bandnaam bestaat uit één of twee woorden, niet meer dacht ik. Sax aan het einde gaaf een beetje een zacht en dof blazend geluid, hoe noem je dat? Meer 'ffud ffud' dan een hard saxgeluid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nog een gokje met trompet op het einde:
Kun je anders iets meer info geven? Zit er zang is? Was er een video van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |