quote:Op zondag 17 juli 2011 18:37 schreef Triggershot het volgende:
Toen ik TT las moest ik overigens aan een of ander Marokkaanse vereniging denken die Marokkanen waarschuwt voor lokjoden op openbare plekken.
Je hoeft niet superhot te zijn om lastig te worden gevallen door tokkietuig, en van iedere bevolkingsgroep kunnen we wel "pareltjes" aanwijzen. Beetje onzinnig om dan weer specifiek joden te bashen voor zaken die overal ter wereld, in allerlei groepen, voorkomen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:36 schreef Plus_Ultra het volgende:
blijkt maar weer eens dat Joden de grootste Nazi's zijn.
Denk trouwens dat Joodse vrouwen niet bang hoeven te zijn lastig te worden gevallen door buitenlandse mannen, daar zien ze er te lelijk voor uit.
Toen ik in Jeruzalem uitging kwamen er ook wel eens Israëlische meisjes naar me toe om een praatje te maken. Qua uiterlijk zou ik zo een Jood kunnen zijn. Helaas kon ik hun vragen in het Hebreeuws niet beantwoorden en daarop dropen ze meteen weer af. Eigenlijk was ik dus een soort van nep-Jood. Je denkt een Jood aan de haak te slaan, blijkt het een nepperd te zijn!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
Het ontgaat me dan weer wel waar dat van die nepjoden vandaan komt.
Ik zie daarover niets in de flyer en eigenlijk ook niks in de rest van het stukje in de OP?
Dit kan niet in een Arabisch (islamitisch) land gebeuren omdat de islam niet ethnisch gegrondvest is.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef o.us het volgende:
Ergens denk ik dat als dit in een Arabisch land gebeurde dat we nu aan een deel 2 zouden zitten.
Dat is dan heel fijn voor je maar ik heb expres het woord islam niet in mijn zin opgenomen omdat de islam niet ethnisch gegrondvest is en ik dat weet. En we weten ook dat Arabieren een hot topic zijn en zij ook nationalistisch en racistisch als wat kunnen zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit kan niet in een Arabisch (islamitisch) land gebeuren omdat de islam niet ethnisch gegrondvest is.
Ok. Maar waarom zouden Arabieren dat dan doen? Binnen hun levensvisie (die de facto de islam is), is ethniciteit niet zo relevant.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is dan heel fijn voor je maar ik heb expres het woord islam niet in mijn zin opgenomen omdat de islam niet ethnisch gegrondvest is.
Herzie mijn postquote:Op zondag 17 juli 2011 21:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Maar waarom zouden Arabieren dat dan doen? Binnen hun levensvisie (die de facto de islam is), is ethniciteit niet zo relevant.
Nationaliteit heeft er natuurlijk niet zoveel mee te maken, want de meeste Arabische staten kennen ook andere volkeren en juist die Arabieren zijn verdeeld over meerdere landen.quote:
Faalquote:Op zondag 17 juli 2011 20:36 schreef Plus_Ultra het volgende:
blijkt maar weer eens dat Joden de grootste Nazi's zijn.
Denk trouwens dat Joodse vrouwen niet bang hoeven te zijn lastig te worden gevallen door buitenlandse mannen, daar zien ze er te lelijk voor uit.
Zelfkritiek is jullie ook volkomen vreemd he?quote:
Wie is "jullie"?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Zelfkritiek is jullie ook volkomen vreemd he?
Als er een land is waar veel zelfkritiek is in het MO, dan is het wel Israël.quote:
Nee, sorry, zelfkritiek genoeg. Had al in een ander topic gezegd dat ik dit nogal belachelijk vind.quote:
Akkoord. Maar dit lijkt natuurlijk nogal op wat de nazi's propageerden he, mbt 'raszuiverheid' van het Duitse volk.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, sorry, zelfkritiek genoeg. Had al in een ander topic gezegd dat ik dit nogal belachelijk vind.
Tevens was mijn reactie voornamelijk gericht tegen de opmerking dat alle Joodse vrouwen lelijk zouden zijn. Iets wat pertinent onwaar is. Zelfde geldt voor het vergelijken van Joden met nazi's.
Ach dit gebeurt niet alleen in het Jodendom. Laat onverlet dat ik dit dus afkeur.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:04 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Akkoord. Maar dit lijkt natuurlijk nogal op wat de nazi's propageerden he, mbt 'raszuiverheid' van het Duitse volk.
De nazi's hadden ergens ook wel respect voor de manier waarop de Joden zich raszuiver wisten te houden.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:04 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Akkoord. Maar dit lijkt natuurlijk nogal op wat de nazi's propageerden he, mbt 'raszuiverheid' van het Duitse volk.
Ik weet niet of het één en ander je is ontgaan, maar aan zelfkritiek in de regio geen gebrek. Daartegen steekt die vermaarde Israëlische zelfkritiek ineens nog maar lafjes af.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als er een land is waar veel zelfkritiek is in het MO, dan is het wel Israël.
DiCaprio is in ieder geval geen nepjood. Je reinste xenofobie, dit, als het woord racisme niet van toepassing is.quote:Vorig jaar kwam de organisatie ook al in het nieuws, toen ze het joodse model Bar Refaeli opriepen om haar katholieke vriend Leonardo DiCaprio te dumpen.
Eeuh, je dacht dat het joodse volk daarin door de eeuwen heen veel keuze had?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
De nazi's hadden ergens ook wel respect voor de manier waarop de Joden zich raszuiver wisten te houden.
Ja, natuurlijk. Ze hadden ook gewoon op kunnen gaan in de lokale bevolking van het land waarin ze verkeerden. Dan hadden we nu niet al die ellende gehad.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:25 schreef moussie het volgende:
[..]
Eeuh, je dacht dat het joodse volk daarin door de eeuwen heen veel keuze had?
Want de lokale bevolking van het land waarin zij verkeerden zat dat vreemde volk met open armen welkom te heten?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Ze hadden ook gewoon op kunnen gaan in de lokale bevolking van het land waarin ze verkeerden. Dan hadden we nu niet al die ellende gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |