Dat mag zelfs zonder zo'n doekje!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:20 schreef Gemaskerde het volgende:
Mag ik m'n vraag hier ook stellen?
Kan ik een (deels) witte boxer samen met andere kleuren doen, mits ik er zo'n colourcatch doekje ingooi?
En waar zit je wasverzachtervakje?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:20 schreef mazaru het volgende:
1 is meestal het vakje voor de voorwas. 2 is bij mij het meest linkervakje, ik sla de voorwas altijd over.
Gaat het niet dan zo verkleuren naar rood/roze zoals in series?quote:
Vast niet! Gewoon doen!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gaat het niet dan zo verkleuren naar rood/roze zoals in series?
Hmm, dat moet ik dan even nakijken in het boekje.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:20 schreef mazaru het volgende:
1 is meestal het vakje voor de voorwas. 2 is bij mij het meest linkervakje, ik sla de voorwas altijd over.
Bij mij helemaal rechts. Ik gooi wasmiddel iig altijd los in vakje II.quote:
Wit moet je bij wit wassen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gaat het niet dan zo verkleuren naar rood/roze zoals in series?
Dan ga ik het maar niet doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wit moet je bij wit wassen.
Dan blijft het tenminste mooi wit. Als je het bij de bonte was doet en je hebt al het geluk dat het er niet gekleurd uitkomt, dan is het in ieder geval een stuk grauwer geworden.
Waarom zo onaardigquote:Op zondag 17 juli 2011 14:24 schreef coban het volgende:
[..]
Vast niet! Gewoon doen!
Maar niet boos worden als je een roze onderbroek hebt.
Nee, dat is niet erg, daar moet het toch naar toequote:Op zondag 17 juli 2011 14:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ik dan even nakijken in het boekje.
Maar dat dat vloeibare spul meteen wegloopt (de trommel in ofzo?) is niet erg?
Volgens mij verschilt dat per merk. Vandaar dat er ook nummers instaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij helemaal rechts. Ik gooi wasmiddel iig altijd los in vakje II.
En dan zeggen ze nog dat je op Fok niets leert!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:30 schreef mcintosh het volgende:
Whehe, fuck, ik flikker dus steeds het wasmiddel in het voorwas vakje (volgens het boekje)
Terwijl ik nooit voorwas gebruik...
Helaas is mijn was op, dus ik ga morgen eens kijken of het wasmiddel in vakje II ook meteen wegloopt..
Grapje!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dan ga ik het maar niet doen.
In ieder geval bedankt.
[..]
Waarom zo onaardig
Bij mij zit het wasverzachtervakje helemaal linksquote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij helemaal rechts. Ik gooi wasmiddel iig altijd los in vakje II.
Whoehoequote:Op zondag 17 juli 2011 14:34 schreef Leandra het volgende:
Losse wasbollen zijn overigens ook (gratis) te bestellen bij de diverse wasmiddelfabrikanten.
Ja, dat loopt ook gelijk weg want vloeibaar wasmiddel hoort niet in het bakje maar in een bol in de machine.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:30 schreef mcintosh het volgende:
Whehe, fuck, ik flikker dus steeds het wasmiddel in het voorwas vakje (volgens het boekje)
Helaas is mijn was op, dus ik ga morgen eens kijken of het wasmiddel in vakje II ook meteen wegloopt..
wtf; ik gooi altijd mn wasmiddel (vloeibaar) in vakje I ..quote:Op zondag 17 juli 2011 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij zit het wasverzachtervakje helemaal links
Losse wasbollen zijn overigens ook (gratis) te bestellen bij de diverse wasmiddelfabrikanten.
Voor de complete wasnitwits:
I = voorwas
II = hoofdwas
Bloemetje = wasverzachter.
quote:Op
zondag 17 juli 2011 14:30 schreef mcintosh het volgende:
Als een was wat meer zorg nodig heeft dan alleen een hoofdwas, dan kun je kiezen voor een voorwas (die spoelt het ergste vuil alvast weg; handig bij kinderen die na de zandbak ook nog even een nat grasveld meegepakt hebben), of als het vlekken zijn die nog meer zorg nodig hebben (bloedvlekken bijv.) dan zou je zelfs voor "inweken" kunnen kiezen, maar ik kwam er pas achter dat niet alle wasmachines die optie hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:51 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
wtf; ik gooi altijd mn wasmiddel (vloeibaar) in vakje I ..IK HEB HET VERKEERD GELEERD NEEE.
en wtf, is een voorwas.. ik doe er altijd sorteren / wasmiddel erin / aanzetten op wasprogramma 1 geloof ik; gaat goed voor zover ik kan zien/ruiken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |