abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99633300
Om 20.30 uur Harry Potter en de Gevangene van Azkaban op SBS6, mocht je die willen zien.
  maandag 18 juli 2011 @ 20:35:38 #92
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_99634409
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:48 schreef maarten1803 het volgende:

[..]

MAAARRRR zoals ik zei speelde ik de advocaat van de duivel, op dit forum bijna alleen maar positieve dingen. Wilde het even in balans brengen :s) .

Trust me, dat is jammerlijk mislukt.

Ik heb ervan genoten! Molly Weasly was legend. En ik was erg blij dat deze keer het boek goed gevolgd is. Hoewel er natuurlijk wel weer dingen missen, waren die niet super essentieel. De verhaallijn is met een fantastische film afgesloten.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_99634563
Het valt mij nu pas op, maar die gast van de Collectebus is na de derde film helemaal niet meer te zien geweest, of wel? :P
  maandag 18 juli 2011 @ 20:39:35 #94
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_99634609
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 20:12 schreef RabarberMan het volgende:
Om 20.30 uur Harry Potter en de Gevangene van Azkaban op SBS6, mocht je die willen zien.
dilemma dilemma, ik wilde eigenlijk vroeg naar bed :D
en ik ben nu in het boek van deel 3 bezig *;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 18 juli 2011 @ 20:41:09 #95
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_99634716
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Het valt mij nu pas op, maar die gast van de Collectebus is na de derde film helemaal niet meer te zien geweest, of wel? :P
Die zat toch in de imperiovloek in boek 4 ofzo? Of hij was bevangen door de Veela's die aanwezig waren op het WK Quidditch ofzo.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_99634898
quote:
3s.gif Op maandag 18 juli 2011 20:41 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Die zat toch in de imperiovloek in boek 4 ofzo? Of hij was bevangen door de Veela's die aanwezig waren op het WK Quidditch ofzo.
Ik weet alleen dat ie in het 6de deel in Azkaban zat en bij het laatste deel onder de Imperiusvloek meedeed aan The Battle Of Hogwarts
pi_99634931
Dat is in de boeken, maar in de films is hij niet meer in voorgekomen toch?
pi_99634946
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat is in de boeken, maar in de films is hij niet meer in voorgekomen toch?
De films niet nee :)
http://www.imdb.com/character/ch0001036/
pi_99637671
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
''Lol'' @ jouw commentaar. Je vergelijkingen ook....geweldig. En het is maar dat je het weet...het is geen Lord of the Rings dus waarom vergelijk je het steeds daarmee?

Kritiek op de film kan ik begrijpen, maar het is de manier waarop je het doet dat ik niet echt afkomstig zie van een ''ervaren film kijker''. Daarbij slaan de punten die je opnoemt als negatieve dingen gewoon nergens op.
pi_99639503
De film deze avond gezien. Wow, wat een einde voor zo'n mooie franchise. Ik mis Harry nu al.

Alleen vond ik het wel te kort, ik wilde eigenlijk een lekker lang einde als LOTR. :7
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_99647744
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:52 schreef Sisiorange94 het volgende:
Trouwens, hier het filmisch verslag van het Rembrandtpleinavontuur op 30 juni :7
Super leuk filmpje, en uiteraard compleet jaloers hier! Maar ik gun het jullie wel hoor :D

Vrijdag als het goed is voor de 2e keer naar de bios *O*
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_99652647
Ik heb hem afgelopen donderdag gezien en ik vond hem fantastisch. ^O^
Hij had wel wat langer mogen zijn })

Maar goed, einde films, weer een hoofdstuk afgesloten *O*
Op naar de volgende hype.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
  dinsdag 19 juli 2011 @ 08:50:33 #103
160029 Sequencial
Psychophonic
pi_99652939
Gisteravond de film gezien en... ik ben het helaas grotendeels eens met maarten1803. Met name de battle en de confrontatie met Voldemort vond ik niet sterk, terwijl daar zeven films lang naar is toegewerkt.

Het hoogtepunt van de battle wordt in een paar minuten als een soort van montage met dramatische muziek getoond, in plaats van dat je er middenin zit qua spanning en bijbehorende geluiden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar afgezien daarvan was het uiteraard wél een zeer vermakelijke en spectaculaire film! De Bellatrix/Hermione scene in Gringotts was geweldig (en zeker voor ons mannen een lust voor het oog), McGonagall met haar stenen ridders was ultiem en de Prince's Tale was erg goed gedaan. Ook de epiloog vond ik leuk, een mooie en passende afsluiting van deze serie. Maar ondanks alle topprestaties overheerst het gevoel dat er meer in had gezeten, en er te weinig tijd is gegund aan de details in dit te korte laatste deel.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_99655919
Ben toch erg nieuwsgierig naar de deleted scenes. Elke scene die er uit is geknipt is er één teveel geweest, maar men zal het tempo wel belangrijker hebben gevonden dan het uitdiepen van de characters.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:41:53 #105
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_99663230
De beste scene uit de film

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_99678071
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 08:50 schreef Sequencial het volgende:
Gisteravond de film gezien en... ik ben het helaas grotendeels eens met maarten1803. Met name de battle en de confrontatie met Voldemort vond ik niet sterk, terwijl daar zeven films lang naar is toegewerkt.

Het hoogtepunt van de battle wordt in een paar minuten als een soort van montage met dramatische muziek getoond, in plaats van dat je er middenin zit qua spanning en bijbehorende geluiden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar afgezien daarvan was het uiteraard wél een zeer vermakelijke en spectaculaire film! De Bellatrix/Hermione scene in Gringotts was geweldig (en zeker voor ons mannen een lust voor het oog), McGonagall met haar stenen ridders was ultiem en de Prince's Tale was erg goed gedaan. Ook de epiloog vond ik leuk, een mooie en passende afsluiting van deze serie. Maar ondanks alle topprestaties overheerst het gevoel dat er meer in had gezeten, en er te weinig tijd is gegund aan de details in dit te korte laatste deel.
SPOILER
pi_99678548
Ik ken de boeken zeer goed en de films ook/

Kom net terug van 7.2 en ik vond hem lekker :)
Beetje kort zelfs.
pi_99692157
net gezien, en 1 scène vatte de hele film wel samen:
SPOILER
Typerend voor de hele serie films. De hoofdrolspelers zijn gewoon slechte acteurs, het script bestaat uit 1/3 van de boeken (wat nog te begrijpen is) waarin ze de dialogen LETTERLIJK overnemen op een ongeloofwaardige manier. Al met al teleurstellend voor lezers en waarschijnlijk niet te volgen voor niet-lezers :(

Ik hoop dat ze ooit, over 15 jaar ofzo, het nog eens over doen. Doe maar een Britse mini-serie, waarin ze het verhaal wél goed aanpassen aan de film/serie! Want het stoort mij niet zozeer als dingen niet zo zijn als in het boek, maar wel wanneer (waarschijnlijk goede) acteurs een ongeloofwaardig (letterlijk en daardoor onsamenhangend) script krijgen...
pi_99692275
Mij was bij het zien van de film ook compleet onduidelijk hoe...

SPOILER
pi_99692323
wat ik nog steeds de meest onduidelijke scene vindt:
SPOILER
pi_99692375
quote:
13s.gif Op woensdag 20 juli 2011 02:00 schreef eQuaL het volgende:
net gezien, en 1 scène vatte de hele film wel samen:
SPOILER
Typerend voor de hele serie films. De hoofdrolspelers zijn gewoon slechte acteurs, het script bestaat uit 1/3 van de boeken (wat nog te begrijpen is) waarin ze de dialogen LETTERLIJK overnemen op een ongeloofwaardige manier. Al met al teleurstellend voor lezers en waarschijnlijk niet te volgen voor niet-lezers :(

Ik hoop dat ze ooit, over 15 jaar ofzo, het nog eens over doen. Doe maar een Britse mini-serie, waarin ze het verhaal wél goed aanpassen aan de film/serie! Want het stoort mij niet zozeer als dingen niet zo zijn als in het boek, maar wel wanneer (waarschijnlijk goede) acteurs een ongeloofwaardig (letterlijk en daardoor onsamenhangend) script krijgen...
SPOILER
Ik heb de film zondag gezien en het was inderdaad teleurstellend voor de lezer. Ze hadden nooit moeten beginnen met het verfilmen van de boeken totdat álle boeken uit waren. Er missen voor mij gewoon essentiële dingen en connecties. Verder wel vermaakt tijdens de film.
I reject reality and substitute my own
  woensdag 20 juli 2011 @ 05:11:02 #112
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_99693765
Zou er nog een HP blueray-dvd met director's cut komen ?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_99697000
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Mij was bij het zien van de film ook compleet onduidelijk hoe...

SPOILER
SPOILER
pi_99697200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef mschol het volgende:
SPOILER
En dat ja, totaal niet duidelijk.
pi_99697349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef mschol het volgende:
SPOILER
SPOILER
  Redactie Sport woensdag 20 juli 2011 @ 10:55:25 #116
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_99697517
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:50 schreef eQuaL het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_99697605
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:50 schreef eQuaL het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_99698176
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
*fluister fluister* :P
pi_99698454
quote:
11s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:15 schreef eQuaL het volgende:

[..]

SPOILER
*fluister fluister* :P
SPOILER
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:32:07 #120
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_99700434
Waarom al die spoilers-tags? De film draait toch al lang en breed in de bios?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')