Trust me, dat is jammerlijk mislukt.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:48 schreef maarten1803 het volgende:
[..]
MAAARRRR zoals ik zei speelde ik de advocaat van de duivel, op dit forum bijna alleen maar positieve dingen. Wilde het even in balans brengen.
dilemma dilemma, ik wilde eigenlijk vroeg naar bedquote:Op maandag 18 juli 2011 20:12 schreef RabarberMan het volgende:
Om 20.30 uur Harry Potter en de Gevangene van Azkaban op SBS6, mocht je die willen zien.
Die zat toch in de imperiovloek in boek 4 ofzo? Of hij was bevangen door de Veela's die aanwezig waren op het WK Quidditch ofzo.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Het valt mij nu pas op, maar die gast van de Collectebus is na de derde film helemaal niet meer te zien geweest, of wel?
Ik weet alleen dat ie in het 6de deel in Azkaban zat en bij het laatste deel onder de Imperiusvloek meedeed aan The Battle Of Hogwartsquote:Op maandag 18 juli 2011 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zat toch in de imperiovloek in boek 4 ofzo? Of hij was bevangen door de Veela's die aanwezig waren op het WK Quidditch ofzo.
De films niet neequote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat is in de boeken, maar in de films is hij niet meer in voorgekomen toch?
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
''Lol'' @ jouw commentaar. Je vergelijkingen ook....geweldig. En het is maar dat je het weet...het is geen Lord of the Rings dus waarom vergelijk je het steeds daarmee?
Kritiek op de film kan ik begrijpen, maar het is de manier waarop je het doet dat ik niet echt afkomstig zie van een ''ervaren film kijker''. Daarbij slaan de punten die je opnoemt als negatieve dingen gewoon nergens op.
Super leuk filmpje, en uiteraard compleet jaloers hier! Maar ik gun het jullie wel hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 17:52 schreef Sisiorange94 het volgende:
Trouwens, hier het filmisch verslag van het Rembrandtpleinavontuur op 30 juni
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar afgezien daarvan was het uiteraard wél een zeer vermakelijke en spectaculaire film! De Bellatrix/Hermione scene in Gringotts was geweldig (en zeker voor ons mannen een lust voor het oog), McGonagall met haar stenen ridders was ultiem en de Prince's Tale was erg goed gedaan. Ook de epiloog vond ik leuk, een mooie en passende afsluiting van deze serie. Maar ondanks alle topprestaties overheerst het gevoel dat er meer in had gezeten, en er te weinig tijd is gegund aan de details in dit te korte laatste deel.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:50 schreef Sequencial het volgende:
Gisteravond de film gezien en... ik ben het helaas grotendeels eens met maarten1803. Met name de battle en de confrontatie met Voldemort vond ik niet sterk, terwijl daar zeven films lang naar is toegewerkt.
Het hoogtepunt van de battle wordt in een paar minuten als een soort van montage met dramatische muziek getoond, in plaats van dat je er middenin zit qua spanning en bijbehorende geluiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar afgezien daarvan was het uiteraard wél een zeer vermakelijke en spectaculaire film! De Bellatrix/Hermione scene in Gringotts was geweldig (en zeker voor ons mannen een lust voor het oog), McGonagall met haar stenen ridders was ultiem en de Prince's Tale was erg goed gedaan. Ook de epiloog vond ik leuk, een mooie en passende afsluiting van deze serie. Maar ondanks alle topprestaties overheerst het gevoel dat er meer in had gezeten, en er te weinig tijd is gegund aan de details in dit te korte laatste deel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typerend voor de hele serie films. De hoofdrolspelers zijn gewoon slechte acteurs, het script bestaat uit 1/3 van de boeken (wat nog te begrijpen is) waarin ze de dialogen LETTERLIJK overnemen op een ongeloofwaardige manier. Al met al teleurstellend voor lezers en waarschijnlijk niet te volgen voor niet-lezers
Ik hoop dat ze ooit, over 15 jaar ofzo, het nog eens over doen. Doe maar een Britse mini-serie, waarin ze het verhaal wél goed aanpassen aan de film/serie! Want het stoort mij niet zozeer als dingen niet zo zijn als in het boek, maar wel wanneer (waarschijnlijk goede) acteurs een ongeloofwaardig (letterlijk en daardoor onsamenhangend) script krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:00 schreef eQuaL het volgende:
net gezien, en 1 scène vatte de hele film wel samen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typerend voor de hele serie films. De hoofdrolspelers zijn gewoon slechte acteurs, het script bestaat uit 1/3 van de boeken (wat nog te begrijpen is) waarin ze de dialogen LETTERLIJK overnemen op een ongeloofwaardige manier. Al met al teleurstellend voor lezers en waarschijnlijk niet te volgen voor niet-lezers
Ik hoop dat ze ooit, over 15 jaar ofzo, het nog eens over doen. Doe maar een Britse mini-serie, waarin ze het verhaal wél goed aanpassen aan de film/serie! Want het stoort mij niet zozeer als dingen niet zo zijn als in het boek, maar wel wanneer (waarschijnlijk goede) acteurs een ongeloofwaardig (letterlijk en daardoor onsamenhangend) script krijgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de film zondag gezien en het was inderdaad teleurstellend voor de lezer. Ze hadden nooit moeten beginnen met het verfilmen van de boeken totdat álle boeken uit waren. Er missen voor mij gewoon essentiële dingen en connecties. Verder wel vermaakt tijdens de film.I reject reality and substitute my own
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Mij was bij het zien van de film ook compleet onduidelijk hoe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef mschol het volgende:
wat ik nog steeds de meest onduidelijke scene vindt:En dat ja, totaal niet duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:08 schreef mschol het volgende:
wat ik nog steeds de meest onduidelijke scene vindt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*fluister fluister*![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*fluister fluister*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |