Check de OP.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:15 schreef Merkie het volgende:
Tot wanneer loopt het contract van El Ahmadi?
Maar nee hoor, Blokland is helemaal niet de alleenheerser in de Kuip.quote:Pim Blokland geeft alle steun aan Gudde.
Eric Gudde was te gast bij het programma De Perstribune op radio 1. De algemeen directeur keek daarin terug op een zeer bewogen week bij Feyenoord.
Gevraagd naar de geruchten over zijn eigen positie liet hij gedreven weten absoluut niet uit zichzelf op te zullen stappen. ‘De uitdaging is er nog steeds en mijn taak is nog niet volbracht.’ Gisterenavond had hij nog contact met Pim Blokland. Die zou nogmaals alle steun hebben uitgesproken.
Absurd.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar nee hoor, Blokland is helemaal niet de alleenheerser in de Kuip.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat verwijten jullie Blokland nu het meeste?quote:
Mwah dat is er weer even uitgepikt maar hij zei daarvoor ook gewoon dat hij van iedereen steun kreeg, zowel van de rvc als van het bestuur. En dat hij gisteren nog even had gesproken met Blokland daarover.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-07-2011 om 14:22:31GERUCHT - Normaal zijn we niet van de geruchten, maar dit gerucht willen we graag delen. We zijn getipt dat Martin van Geel en ... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-07-2011 om 14:23:22...Ronald Koeman gesignaleerd zijn bij AC restaurant de Meern.We kunnen helaas niets zeggen over de waarheid hiervan. #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 17-07-2011 om 14:24:18Hebben zojuist gebeld met AC de Meern, zij konden dit GERUCHT niet bevestigen. Nogmaals; dit is een GERUCHT reageer retweet
Dat hij zijn rol als (onafhankelijke) controleur onmogelijk kan uitvoeren als hij ook het beleid bepaalt.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Wat verwijten jullie Blokland nu het meeste?
Ok, maar hoe zie je het dan? Hij brengt miljoenen eigen geld, maar moet dan weer snel weg wezen, vooral geen eigen inspraak hebben over zijn eigen miljoenen?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hij zijn rol als (onafhankelijke) controleur onmogelijk kan uitvoeren als hij ook het beleid bepaalt.
Ik vind Blokland ook niet zo kwalijk, wie betaalt, bepaalt.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, maar hoe zie je het dan? Hij brengt miljoenen eigen geld, maar moet dan weer snel weg wezen, vooral geen eigen inspraak hebben over zijn eigen miljoenen?
Lekker goedkoopquote:Op zondag 17 juli 2011 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
Je gaat dat dan toch niet bespreken ergens in een wegrestaurantje mag ik hopen ?
Over zijn miljoenen wel, maar dan heb je het over spelers. Over het beleid niet. Als hij zo graag het beleid wil bepalen had hij geen zetel in de RVC moeten opeisen. Het is overigens niet zo dat Blokland als enige in de VVF zit, hij is slechts het gezicht naar buiten toe.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, maar hoe zie je het dan? Hij brengt miljoenen eigen geld, maar moet dan weer snel weg wezen, vooral geen eigen inspraak hebben over zijn eigen miljoenen?
Ronald eet wel wat meer dan 1 broodje kroket.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
Je gaat dat dan toch niet bespreken ergens in een wegrestaurantje mag ik hopen ?
Uit wat blijkt dan dat hij zich zo op het beleid stort? Welke dingen heeft hij gezegd? Bron? Ik wil me eens graag inlezen in die materie.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Over zijn miljoenen wel, maar dan heb je het over spelers. Over het beleid niet. Als hij zo graag het beleid wil bepalen had hij geen zetel in de RVC moeten opeisen. Het is overigens niet zo dat Blokland als enige in de VVF zit, hij is slechts het gezicht naar buiten toe.
Het gedrag van hem moet potentiële investeerders ook afschrikken lijkt me. Het is niet voor niks dat ze eigenlijk nauwelijks geld hebben opgehaald. Geruchten dat leden van de businessclub naar Sparta en Den Haag vertrekken zijn er ook al.
Bekijk het interview met hem na de eerste training maar eens terug, het artikel in de NRC vorige week.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uit wat blijkt dan dat hij zich zo op het beleid stort? Welke dingen heeft hij gezegd? Bron? Ik wil me eens graag inlezen in die materie.
Ik werk in de buurt bij het Sparta Stadion en wij kregen een boekje opgestuurd voor sponsoring.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Over zijn miljoenen wel, maar dan heb je het over spelers. Over het beleid niet. Als hij zo graag het beleid wil bepalen had hij geen zetel in de RVC moeten opeisen. Het is overigens niet zo dat Blokland als enige in de VVF zit, hij is slechts het gezicht naar buiten toe.
Het gedrag van hem moet potentiële investeerders ook afschrikken lijkt me. Het is niet voor niks dat ze eigenlijk nauwelijks geld hebben opgehaald. Geruchten dat leden van de businessclub naar Sparta en Den Haag vertrekken zijn er ook al.
Wat is je bron hiervan?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ronald eet wel wat meer dan 1 broodje kroket.
Als je miljoenen hebt gestoken in een club ben je niet meer onafhankelijk. Wat zou jij doen als jij miljoenen van je zuurverdiende geld 'ter beschikking' stelt? Lui achterover hangen?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hij zijn rol als (onafhankelijke) controleur onmogelijk kan uitvoeren als hij ook het beleid bepaalt.
Lezen doe je niet aan, of wel?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Als je miljoenen hebt gestoken in een club ben je niet meer onafhankelijk. Wat zou jij doen als jij miljoenen van je zuurverdiende geld 'ter beschikking' stelt? Lui achterover hangen?
En als hij wel zou vertrekken bij Heerenveen zou hij het natuurlijk ook nooit tegen jou gaan vertellen.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:00 schreef Marktplaatsman het volgende:
Had Bas Dost gisteren nog gesproken, hij gaat definitief niet naar Feyenoord (Niet dat dit al bekend was maar toch)
Ik was vanochtend met hem wezen poolen en toen zei hij dat hij wel naar Feyenoord wil en dat ze dichtbij een overeenkomst zitten.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:00 schreef Marktplaatsman het volgende:
Had Bas Dost gisteren nog gesproken, hij gaat definitief niet naar Feyenoord (Niet dat dit al bekend was maar toch)
Toch maar GertJan doen dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:38 schreef macca728 het volgende:
hoe kan je nou in hemelsnaam Koeman benaderen als trainer ?
Totaal geen opbouwtrainer, wil spelers halen die vaak mislukken.
Wat voor beleid voer je dan, haal gewoon een opbouwtrainer, desnoods uit buitenland.
Dat ging vorige keer ook zo goed. jaja als trainer dit keerquote:Op zondag 17 juli 2011 15:05 schreef Absurditeit het volgende:
Ik denk dat Peter Bosz maar eens orde op zaken moet stellen in De Kuip.
Dat kloptquote:Op zondag 17 juli 2011 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
En als hij wel zou vertrekken bij Heerenveen zou hij het natuurlijk ook nooit tegen jou gaan vertellen.
Zo zeldzaam is het niet om Bas Dost tegen te komen. Hij is bijna altijd wel in de joffer te vinden in deventerquote:Op zondag 17 juli 2011 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik was vanochtend met hem wezen poolen en toen zei hij dat hij wel naar Feyenoord wil en dat ze dichtbij een overeenkomst zitten.
Arsene Wenger kan ook goed met jonge spelers omgaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vd brom zou idd een goeie zijn. Kan ook goed met de supporters omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |