Dat is gewoon gestoord en ontzettend ongezond.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel overdadigIk bedoel ook bij die Cathy enzo
Haha ja ik wilde er ook al eentje openen..quote:Op zondag 17 juli 2011 13:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou inderdaad en toen ik besloot om dan maar een nieuw deel te openen, was er al 1
Je faalde.quote:
Insnoeren, dat zou iedereen moeten doen!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
I asked Cathy about the “downside” of tightlacing, the negatives. She replied, “Of course it’s hard to get around and do a lot of normal things. . . like driving a car. I can’t see well or react well. Or you can only sit comfortably in certain chairs. And then there’s the social problem. Not everyone understands what we’re doing and thinks a small waist is beautiful. And it takes a lot of time. You know, dressing and undressing and taking care of my body. I have skin problems".
OMGquote:Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
I asked Cathy about the “downside” of tightlacing, the negatives. She replied, “Of course it’s hard to get around and do a lot of normal things. . . like driving a car. I can’t see well or react well. Or you can only sit comfortably in certain chairs. And then there’s the social problem. Not everyone understands what we’re doing and thinks a small waist is beautiful. And it takes a lot of time. You know, dressing and undressing and taking care of my body. I have skin problems".
Ow wat jammer.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet bijgelezen want ik moet even iets printen en bedacht mij toen dat ik nog een van de 1e foto's van ean zou posten
[ afbeelding ]
mislukt of mislukt?
Best wel jaquote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet bijgelezen want ik moet even iets printen en bedacht mij toen dat ik nog een van de 1e foto's van ean zou posten
[ afbeelding ]
mislukt of mislukt?
Wat jammer.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
mislukt of mislukt?
En die vent van haar is een orthopedische artsquote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Echt he.. wat doe je dan met je leven. Ze kan bijna niets doen. Met sex kan dr man ook zn gang gaan, zij kan toch niet bewegen.
Och, wat zonde.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
mislukt of mislukt?
*kuch*PI*kuch*quote:
Oh, ik dacht dat ik opquote:
Viel sparingelsquote:Op zondag 17 juli 2011 14:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga nog even Puma kijken en dan een middagje weg. Behave!
Ik moest er even over nadenken, maar het is bijna moderne kunst. Dus als dat niet de bedoeling was, dan zou ik zeggen: misluktquote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
mislukt of mislukt?
1.35 van mn leven I am never getting backquote:Op zondag 17 juli 2011 14:11 schreef tombolafan het volgende:
Waarom zou je met al je nieuwe kattenspeeltjes spelen als je een douchegordijnring kunt jatten om mee te spelen
[ link | afbeelding ]
(en ja lang filmpje maar ik vind vooral het sjouwen met die ring schattig)
Dit is nog saaierquote:Op zondag 17 juli 2011 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
1.35 van mn leven I am never getting back
Plumeau heeft heel lang een haar-elastiekjes-fetisch gehad; die liep er ook hele dagen mee rond. Zo schattigquote:Op zondag 17 juli 2011 14:11 schreef tombolafan het volgende:
Waarom zou je met al je nieuwe kattenspeeltjes spelen als je een douchegordijnring kunt jatten om mee te spelen
[ link | afbeelding ]
(en ja lang filmpje maar ik vind vooral het sjouwen met die ring schattig)
Haal jij die mand eraf als er bezoek komt, of moet bezoek op stoelen die minder comfortabel zijn dan de bankquote:Op zondag 17 juli 2011 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit is nog saaier
Want als volwassen kat speel je er niet mee natuurlijk![]()
[ link | afbeelding ]
De kittens hier hebben nu een elastiekjes-fetishquote:Op zondag 17 juli 2011 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Plumeau heeft heel lang een haar-elastiekjes-fetisch gehad; die liep er ook hele dagen mee rond. Zo schattig
Dan haal ik ze eraf, om te voorkomen dat het bezoek in haren moet zitten (wat evengoed nog vaak is trouwensquote:Op zondag 17 juli 2011 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haal jij die mand eraf als er bezoek komt, of moet bezoek op stoelen die minder comfortabel zijn dan de bank
Oh, hier kom je ook niet haarvrij wegquote:Op zondag 17 juli 2011 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan haal ik ze eraf, om te voorkomen dat het bezoek in haren moet zitten (wat evengoed nog vaak is trouwens)
Diaz had een speeltje kapot lopen kauwen, zon piepvarken. Waren we vrijdag wandelen.. moest die poepen..en daarna ging hij over de grond schuiven met zn reet.. stak er een stukje van het varken uit zn kontquote:Op zondag 17 juli 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Ik pak elastiekjes altijd meteen af, ben bang dat Boor ze opvreet en dat er dan van binnen van alles mis gaat
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Diaz had een speeltje kapot lopen kauwen, zon piepvarken. Waren we vrijdag wandelen.. moest die poepen..en daarna ging hij over de grond schuiven met zn reet.. stak er een stukje van het varken uit zn kont![]()
![]()
Bwahahahhaahquote:Op zondag 17 juli 2011 14:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Diaz had een speeltje kapot lopen kauwen, zon piepvarken. Waren we vrijdag wandelen.. moest die poepen..en daarna ging hij over de grond schuiven met zn reet.. stak er een stukje van het varken uit zn kont![]()
![]()
Ik maak me ook weleens zorgen om Pingoo. Die vreet alle touwtjes of veertjes op waar ie maar bij kan.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Ik pak elastiekjes altijd meteen af, ben bang dat Boor ze opvreet en dat er dan van binnen van alles mis gaat
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
Max had trouwens ook een pantykousfetisj (met een j, ja.) Toentertijd danste ik nog veel en toen haalden we altijd keigoedkope pantykousjes bij Zeeman of Wibra of zo. Toen bleek dat Max ze graag at heb ik ze maar niet meer in de kamer uitgetrokken
Eww, dat eerste plaatjequote:Op zondag 17 juli 2011 14:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook geen beagle willen hebben, ik ken er een paar die altijd een muilkorf om moeten omdat ze alles opvreten.
Zag ik gisteren dit op de website van een dierenarts hier: Alleen klikken als je tegen een plaatje van darmen kan![]()
http://www.deklompdierena(...)247@PicPieTaQgeTbgQa
Ken ook iemand via een ander forum en haar hond moest ook al een paar keer onder het mes omdat die touw had opgegeten.
Ik eet lekker niksquote:Op zondag 17 juli 2011 16:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Ga je in Wageningen boodschappen doen Multi?
Wij eten spaghetti met verse worst.
Ik moet werken van 17-20 uur dus dan eet ik gewoon een broodje tussendoor of zo. Verder niet. Geen zin meer in als ik klaar ben.quote:
Oeh ja dat zou ik ook niet snel laten schieten! Wel oppassen met wat je eet he en veel plezier!quote:Op zondag 17 juli 2011 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan uit eten. Moet ik wel even heel voorzichtig zijn met wat ik neem maar het is te gezellig om te missen
Neem heel Sex and the City een salade zonder iets.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan uit eten. Moet ik wel even heel voorzichtig zijn met wat ik neem maar het is te gezellig om te missen
Ehm nee dank je. Ik ben niet zo van de sla, kan er ook niet goed tegen. Misschien wat rauwkostquote:Op zondag 17 juli 2011 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
Neem heel Sex and the City een salade zonder iets.
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil geen boodschappen doen, maar ik zou graag de optie hebben. CDA-Drenthe
Ik in bedquote:Op zondag 17 juli 2011 15:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier is het ook best nog lekker weer, ben net achter het huis op de tuinstoel in slaap gedommeld
Ik hou niet van spaghettiquote:Op zondag 17 juli 2011 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier wordt het een mega pan met spaghetti
Heerlijk en makkelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou niet van spaghetti
De rest van de week moet ik weer groente vreten, dus ik ga vandaag voor vet
Ja potver, nu heb ik ook zin in pietsaaaquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 16:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Ga je in Wageningen boodschappen doen Multi?
Wij eten spaghetti met verse worst.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
Duitsland, maar het is net over de grensEn dat wordt dan mijn eerste keer buitenland, dit had beter gekund.
Oei ,zware dag gehad dus met al die uitwerpselenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
Vanmorgen was op mijn werk ontlasting en urine door het putje van een badkamer omhoog gekomen en vanavond was er nog steeds geen loodgieter geweest. Net voordat hij kwam begon de gang onder te lopen en moesten we mensen uit de 'huiskamer' naar de kamer brengen omdat we anders niet meer bij ze konden. Stinken die gang!
En mensen zeiken dat ze een half uurtje niet in de huiskamer konden zitten jank jankDan denk ik verdomme daar kunnen wij toch ook niks aan doen? We hebben er alleen meer werk van. Echt waar kun je om zeiken.
Ow lekkerquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Oognip het volgende:
Vanmorgen was op mijn werk ontlasting en urine door het putje van een badkamer omhoog gekomen en vanavond was er nog steeds geen loodgieter geweest. Net voordat hij kwam begon de gang onder te lopen en moesten we mensen uit de 'huiskamer' naar de kamer brengen omdat we anders niet meer bij ze konden. Stinken die gang!
En mensen zeiken dat ze een half uurtje niet in de huiskamer konden zitten jank jankDan denk ik verdomme daar kunnen wij toch ook niks aan doen? We hebben er alleen meer werk van. Echt waar kun je om zeiken.
Wat een knapperds zijn het tochquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig wel en dinsdag ookquote:Op zondag 17 juli 2011 20:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Oei ,zware dag gehad dus met al die uitwerpselen![]()
Ben je morgen wel vrij?
Ja babies kletsen wat minder en kijken wat lieverquote:Op zondag 17 juli 2011 20:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gelukkig wel en dinsdag ook
Ik heb niet zo'n zware dag gehad qua uitwerpselen, ik heb het alleen zwaar met de geur gehad. De rest mochten mijn collega's en de loodgieter opknappenik mocht al het gezeik van die oudjes aanhoren
Het is me weer zo duidelijk waarom ik later niet in de ouderenzorg wil werken.
Beterschapquote:Op zondag 17 juli 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Hier was net regen voor ik ging, maar het klaarde gelukkig snel op, en Billy bleef maar rennen en vliegen, zelfs Chico heeft gerendIk wilde maar een uurtje gaan want ik voel me echt bagger en ik had koorts, maar die heb ik volgens mij lekker eruit gezweet net
Inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja babies kletsen wat minder en kijken wat liever
Nog even doorleren danquote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik sprak van de week een meisje net afgestuurd van hbo-verpleegkunde en die had een baan gevonden in Amsterdam op de afdeling neonatologieGeweldig
Welterustenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef sararaats het volgende:
Verfrommelde konten wassen is niet leuk maar het hoorde bij m'n opleiding polyvalent verzorgende (ondertussen al bijna 6 jaar geleden)
Als jullie het niet erg vinden, ik ga zo slapen.
Ik ga morgen m'n ladenkast uitladen, de middelste schuif is gesloopt en de rest hangt ook al uiteen.
Ja anders is het moeilijk aan de telefoon morgenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou griepje maar, ik hoop dat ik morgen mn stem terug heb, ik kon niet op de honden roepen net
De verfrommelde konten vind ik nog niet eens het ergst, maar er zitten veel mensen bij mij op de afdeling die enorm zeiken om dingen. Ze kunnen niet normaal dingen vragen maar zeggen: "Michelle, meer kaas!" "Michelle, meer koffie!" Echt wtf en zo ondankbaar als de pest en de hele dag om alles zeiken en zich overal mee bemoeien.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef sararaats het volgende:
Verfrommelde konten wassen is niet leuk maar het hoorde bij m'n opleiding polyvalent verzorgende (ondertussen al bijna 6 jaar geleden)
Als jullie het niet erg vinden, ik ga zo slapen.
Ik ga morgen m'n ladenkast uitladen, de middelste schuif is gesloopt en de rest hangt ook al uiteen.
Bwahahah ja, het is net alsof ie echt scared shitless isquote:
Mooi gemaakt die foto'squote:Op zondag 17 juli 2011 21:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
De moordaanslag op Diaz
Whut? Jazz wil mij vermoorden?
[ afbeelding ]
Oh nee, daar komt ze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oprotten bitch!
[ afbeelding ]
En toen had ze hem te pakken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Beterschap Rewimo en nog vele huwelijksjaren alvastquote:Op zondag 17 juli 2011 21:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik laat het maar even van de komende nacht afhangen of ik morgen ga werken. Voel me wel wat beter maar vreselijk moe en slap. Als ik vannacht weer zo slecht slaap blijf ik morgen thuis.
Oja, en zaterdag zijn wij 2 jaar getrouwd
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
Dank iedereenEn ja, serieus mijn eerste keer buitenland dit
En dat terwijl ik ook wel op de fiets naar Duitsland kan.
Ik ben wel dol op historie en dus ook kastelen, dus daar wil ik wel even kijken dan.
Ja heerlijk, ik vind BBQ bijna alleen lekker als ik het zelf maakquote:
Ziet er netjes uitquote:Op zondag 17 juli 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en mn nieuwe voortuin![]()
[ afbeelding ]
Elke keer als ik wegga/thuiskom ben ik weer verrast
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb van de week net Duinrel gekeken....hilarischquote:Op zondag 17 juli 2011 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, die kapster heeft echt geen gevoel voor humor, die oudjes vinden het allemaal prachtig, en zij staat te zuurbekken
Ja een leuke verrassing als je thuiskomt van een werkvakantiequote:Op zondag 17 juli 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet echt ff wat gaan doen nu en als ik de tv aanzet, komt daar niets meer vanquote:
Dat zijn de leuke dingenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:26 schreef Oognip het volgende:
Er is ook zo'n vrouwtje op mijn werk lekker dementdan drukt ze op de bel dus ik kom eraan, zit ze met de bel in haar hand en vraagt ze wat dat is
whaha.
Vorige week vroeg ze al wat dat ding in haar bed was, ze was er bang voor. Het was haar kussen
Leuk geworden joh!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja he, en als verrassing gewoonquote:
Tot nu toe welquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Tot nu toe welIk heb wel onweer in mijn buik maar het blijft bij donder, nog geen bliksem tot nu toe
Als je die twee naast elkaar zet is het helemaaaaal geweldig gewordenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik had ook nog een vóór foto
[ afbeelding ]
Ja he!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je die twee naast elkaar zet is het helemaaaaal geweldig geworden
Awwwwquote:
Ze kijkt vooral blij en tevreden, ze is helemaal happy met julliequote:Op zondag 17 juli 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Ja
Die bal kreeg ze daar van de ouders van S.
Als dank trok ze plukken gras met wortel en grond en al uit hun gazonnetje
We hebben die bal daar gelatenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
je kan van die koekjes voor die bal kopen, die kan je in die gleufjes steken.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Ja
Die bal kreeg ze daar van de ouders van S.
Als dank trok ze plukken gras met wortel en grond en al uit hun gazonnetje
Dus we mogen ze alledrie 'hij' noemen?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Bink noem ik al 15 jaar 'hij'
Da's makkelijker
Of moeten we Boor dan 'zij' noemenquote:
Ja, die pootjes over elkaarquote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Op die onderste foto is het echt een verwaand fotomodelletje he?
Ik zeg ook hij, macht der gewoontequote:
Graag, wel zo simpelquote:
Check & mental note gemaaktquote:Op zondag 17 juli 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Graag, wel zo simpel
Al mag je Boor, de enige die wel een 'hij' is, ook wel sissy noemen
Die in de auto?quote:
Nee, daar kan het zoontje van de broer van S mee doen alsof hij auto rijdtquote:Op zondag 17 juli 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Doet je schoonvadert trouwens aan autorace-spelletjes
Altijd leuk bij opa en omaquote:Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, daar kan het zoontje van de broer van S mee doen alsof hij auto rijdt
Het zit nergens aan aangesloten zeg maar, gewoon pedalen, schakeldinges en stuurquote:
Leuk voor je laminaatquote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zit nergens aan aangesloten zeg maar, gewoon pedalen, schakeldinges en stuur
Broem broemmmmmmm
ik ook hoor. MM zit boven, als ik roep horen we elkaar prima...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef Oognip het volgende:
Whehe ook Rewimo praat via internet met haar man
Ja, dat deed ik ook, maar dat was teveel moeite, plus dat ik steeds meer gehoorverlies aan 1 oor begin te krijgen waardoor ik steeds "He?!" "Wat?!" moet zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gil gewoon ouderwetsch onder aan de trap
Elies moest lachen dat mama_mia en ik via dm ruzie maaktenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ook hoor. MM zit boven, als ik roep horen we elkaar prima...
Ik lul altijd met hem op msn, of bel ff naar boven
Goed afgerichtquote:Op zondag 17 juli 2011 22:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Elies moest lachen dat mama_mia en ik via dm ruzie maaktenen nu blijkt dat best veel stellen communiceren via internet als ze in hetzelfde huis zitten
Als ik mijn vriend wil spreken schreeuw ik altijd en dan komt ie braaf aangelopen
Pas als wij vinden dat het merkbaar slechter gaat.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hoe gaat het met Bink verder dan Greys? Moet ze binnenkort nog naar de dierenarts of niet.
Als pup pakten ze hier ook van alles, steentjes, poep, kattenpoep etc etc. Maar die fase was gauw genoeg overquote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Getver, Beetle had net een kattendrol (gedroogd gelukkig door de silicaatkorrels) meegenomen de kamer in
Hoop dat ik hem dat snel kan afleren (even een paar keer betrappen).
En zsm de poepies er uit scheppen maar.
Las net op internet dat veel honden dol zijn op kattenpoep.![]()
Anders ga ik de kattenbak maar 'hoog' zetten ofzo.
Ja, dat deed die van mij de 1ste paar keren ook. Nu kan ik de klere krijgenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:49 schreef Oognip het volgende:
Als ik mijn vriend wil spreken schreeuw ik altijd en dan komt ie braaf aangelopen
Hadden wij op de flat ook. En dan nog via msn elkaar aansprekenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed afgericht,wij zitten gezellig samen in de huiskamer hij op de pc en ik op de laptop dus dan hoeven we niet te schreeuwen
![]()
Maar ik ga naar bed morgen weer vroeg op
Whehehe misschien ik ook als we de 6 jaar hebben bereiktquote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat deed die van mij de 1ste paar keren ook. Nu kan ik de klere krijgen
Over het algemeen gaat het heel goedquote:Op zondag 17 juli 2011 22:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah oke, maar gaat verder goed toch? Vrolijke oma
Ah, dat is geruststellendquote:Op zondag 17 juli 2011 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als pup pakten ze hier ook van alles, steentjes, poep, kattenpoep etc etc. Maar die fase was gauw genoeg over
Geef je ze levend dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb niemand om naar te gillen, lekker rustig
(hoewel de kuikens tegenwoordig naar me piepen)
Neh. Ik zou vandaag de BBQ aantrappen en steak gaan maken maar dat heb ik Vrijdag maar gedaan en was maar goed ookquote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehe misschien ik ook als we de 6 jaar hebben bereikt(fuck das over 8 dagen al
)
Hebben jullie nog iets leuks gedaan om te vieren?
Hebbie geen deksel op de bak?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het heel goed
Op het strandje ging het lekker en vandaag ook.
Alleen van de week leek het of ze moest overgeven - er kwam alleen niets - en kletterde ze tot twee keer toe door haar voorpootjes heen met haar snavel op de grond. Dus ik dacht dat ze er in bleef. Maar wederom hobbelde ze daarna weer door en daarna niets meer gemerkt.
[..]
Ah, dat is geruststellend
Ik las al dat veel honden kattenpoep leuk en lekker vindenStaat bij jullie de kattenbak op de grond ook?
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar hij steekt gewoon zijn hoofd door de ingang![]()
Haha die Baloequote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh. Ik zou vandaag de BBQ aantrappen en steak gaan maken maar dat heb ik Vrijdag maar gedaan en was maar goed ook
Ik wilde opzich wel uiteten, maar dat leek me niet zo heel slim met mijn rug. Dus ik heb braaf de halve middag in bed gelegen (ben in slaap gevallen) en MM kwam er rond 15u bijliggen en die is ook in slaap gepleurd
![]()
Net een filmpje gekeken, waarbij Baloe op de bank mocht. Op MM's schoot. Elke x als ik hem wilde aaien ging die grommen![]()
Gaan jullie nog wat doen dan als jullie 6 jaar samen zijn?
Yep, en zelfs met de kap eraf gaat ie er niet bijquote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het heel goed
Op het strandje ging het lekker en vandaag ook.
Alleen van de week leek het of ze moest overgeven - er kwam alleen niets - en kletterde ze tot twee keer toe door haar voorpootjes heen met haar snavel op de grond. Dus ik dacht dat ze er in bleef. Maar wederom hobbelde ze daarna weer door en daarna niets meer gemerkt.
[..]
Ah, dat is geruststellend
Ik las al dat veel honden kattenpoep leuk en lekker vindenStaat bij jullie de kattenbak op de grond ook?
Zeker weten!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef nokwanda het volgende:
@Greys, kattepoep of niet, het ziet er wel weer uit als een gouden keus, he!
Baloe mocht vroeger wel op de bank... die was oud en afgeneukt. Maar deze bank is nog geen 4 maanden uit en tering duur, dus niet zo'n goed idee dacht ik zelfquote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha die Baloemag hij anders nooit op de bank? Was Baloe van jou of van MM voordat jullie wat kregen? Hij is toch al wel ouder dan 6?
We willen wel wat gaan doen, maar weten nog niet wat. Uiteten hebben we het over gehad maar dat doen we best vaak dus dat is niet zo speciaal. We willen iig wel iets doen
Heb je nog iets speciaals gedaan om dat af te leren, omdat hij het als pup wel eens deed, of ging het dus vanzelf over?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yep, en zelfs met de kap eraf gaat ie er niet bij
Hij wilde niksquote:
En dan zitten we op 4 meter afstandquote:Mikey says
Naaaaah doe maar een borreltje dan
Qwea says
Wat voor borrel wil je?
Mikey says
appelsapje ofzo
Qwea says
Met ijs?
Mikey says
yup
Nah weinig. Sowieso afpakkenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog iets speciaals gedaan om dat af te leren, omdat hij het als pup wel eens deed, of ging het dus vanzelf over?
Thnx, jij een fijne vakantie morgen !quote:
Goede borrel wel, appelsapquote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef Qwea het volgende:
Ooh, moment hoor, de baas geeft zijn bestelling door
[..]
En dan zitten we op 4 meter afstand
Bij Beetle's eten of bij Boors eten?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik lees net in elk geval dat veel hondjes dat in het begin doen.
Dat stelt me sowieso al gerust
Wegjagen bij de bak als je het hem ziet doen, beetje yoghurt bij het eten geven schijnt ook te helpen (geen idee waarom) en gewoon snel de poepies weg scheppen.
[..]
Zeker weten!
Is Baloe wel zo braaf dat hij niet uit zichzelf weer een keer op deze bank gaat?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe mocht vroeger wel op de bank... die was oud en afgeneukt. Maar deze bank is nog geen 4 maanden uit en tering duur, dus niet zo'n goed idee dacht ik zelfBaloe is van mij
Baloe is 11. Maar het boeit geen fuck of die nou wel of niet op mijn naam staat... want we deden een poos gelee een test in de duinen... ik ging links en Mike ging rechts.... en Baloe wandelde braaf achter Mike aan
Ga je lekker een weekendje weg?
Ananas schijnt te helpen bij poep eten, dacht ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik lees net in elk geval dat veel hondjes dat in het begin doen.
Dat stelt me sowieso al gerust
Wegjagen bij de bak als je het hem ziet doen, beetje yoghurt bij het eten geven schijnt ook te helpen (geen idee waarom) en gewoon snel de poepies weg scheppen.
[..]
Zeker weten!
Appelsap staat voor Apfelkornquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goede borrel wel, appelsapAppelsap uit de koelkast of appelsap uit Qwea?
Nah, meestal gaat Baloe niet op de bank en zowel, naja, jammer dan hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is Baloe wel zo braaf dat hij niet uit zichzelf weer een keer op deze bank gaat?
MM nam jou en kreeg Baloe er gratis bij, wat leuk
Weekendje weg is leuk, maar gaat moeilijk worden qua tijd en zo. Een week na ons jubileum gaan we lekker met zijn tweeën op vakantie
Ik wil wel graag iets kopen voor mijn vriend, maar dan moet het perse iets romantisch of zo zijn van mijik weet alleen niets romantisch en weet wel dat hij een abonnement op de Quest/Donald Duck wel erg leuk zou vinden. Een abonnement op de Donald Duck zou ik ook leuk vinden dus dat is niet echt persoonlijk
Ik denk dat het een abonnement op de Quest wordt of zo. Anders zou ik het ook niet weten
quote:
Ja, Baloe ook bij mijn oudersquote:Op zondag 17 juli 2011 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Hier hebben honden nooit op de bank gemogenHeeeeeeel af en toe deden ze het wel eens stiekem, maar Boy was echt de baas wat dat betreft. Die ging 's nachts altijd op de bank, en als er dan 's ochtends iemand beneden kwam ging ie snel in zijn mand
"Goh, wat raar. De bank is warm."
Beetlequote:
Wat een koopje!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, meestal gaat Baloe niet op de bank en zowel, naja, jammer dan hoorDan hoop ik dat ie er net zo lekker op ligt als ik
![]()
Waarom moet het perse romantisch zijn![]()
boeie, gaat er toch om dattie het leuk vindt? Ik heb MM vorig jaar een grote fles met amaretto gegeven. Die was op en dat zuipt hij. Die kerel heeft alles al
![]()
![]()
Abo op de DDIk heb net aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallemaal (140) losse Donald ducks gekocht voor 14 euro
![]()
Ze passen er zelfs met zn drieën op. Kom op, gooi Boris er even bij voor de fotoquote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
BeetleHet schijnt dat ze soms ook kattenpoep eten omdat ze een 'zuurtje' tekort komen en yoghurt schijnt goed te zijn voor hondjes en schijnen ze heel lekker te vinden. Ga het proberen!
En zie, voor het eerst nu samen op het kussen
[ afbeelding ]
Waarom scoor je ook niet DD's op MP dan? Issie goeiekoop!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat een koopje!
Nu is een aanbieding: 52 nummers voor 87,50Dat vind ik wel een bietje duur.
En waarom romantisch? Tja weet ik veel
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze passen er zelfs met zn drieën op. Kom op, gooi Boris er even bij voor de foto
Boor valt niet te gooienquote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze passen er zelfs met zn drieën op. Kom op, gooi Boris er even bij voor de foto
Die foto lijkt wel van twee meter hoogte te zijn genomen ja!quote:
GMTAquote:Op zondag 17 juli 2011 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die foto lijkt wel van twee meter hoogte te zijn genomen ja!
Omdat oudquote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom scoor je ook niet DD's op MP dan? Issie goeiekoop!
En het zijn idd belachelijke prijzen
Yeaaaaaah, goede foto. Zo lijkt Beetlebaby keigrootquote:
Toch geen t-shirt met Donald Duck hèquote:Op zondag 17 juli 2011 23:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat oud
Ik heb besloten voor een abonnement op de Donald Duck te gaan en dat is dan meteen voor zijn verjaardag (in september). Dan krijgt ie er nog een shirt bij of zo
Ja, het lijkt alsof je het hele huis kunt verwarmen als je er even in priktquote:
I love oudquote:Op zondag 17 juli 2011 23:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat oud
Ik heb besloten voor een abonnement op de Donald Duck te gaan en dat is dan meteen voor zijn verjaardag (in september). Dan krijgt ie er nog een shirt bij of zo
Als ie dat zou hebben zou ik niet naast hem lopenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yeaaaaaah, goede foto. Zo lijkt Beetlebaby keigroot
[..]
Toch geen t-shirt met Donald Duck hè
Dat kan ook als je in de mijne prikt hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, het lijkt alsof je het hele huis kunt verwarmen als je er even in prikt
Zit je daar met je groene bankje.quote:
Ze is echt heeeeeeeel zacht!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
Beetlebaby lijkt zo ook veel zachter trouwensNu wil ik m echt aaien
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is echt heeeeeeeel zacht!
Alleen haar pootjes zijn een beetje stug qua haar, de rest is fluffyzacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |