Dat is gewoon gestoord en ontzettend ongezond.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar dit is wel overdadigIk bedoel ook bij die Cathy enzo
Haha ja ik wilde er ook al eentje openen..quote:Op zondag 17 juli 2011 13:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou inderdaad en toen ik besloot om dan maar een nieuw deel te openen, was er al 1
Je faalde.quote:
Insnoeren, dat zou iedereen moeten doen!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
I asked Cathy about the “downside” of tightlacing, the negatives. She replied, “Of course it’s hard to get around and do a lot of normal things. . . like driving a car. I can’t see well or react well. Or you can only sit comfortably in certain chairs. And then there’s the social problem. Not everyone understands what we’re doing and thinks a small waist is beautiful. And it takes a lot of time. You know, dressing and undressing and taking care of my body. I have skin problems".
OMGquote:Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
I asked Cathy about the “downside” of tightlacing, the negatives. She replied, “Of course it’s hard to get around and do a lot of normal things. . . like driving a car. I can’t see well or react well. Or you can only sit comfortably in certain chairs. And then there’s the social problem. Not everyone understands what we’re doing and thinks a small waist is beautiful. And it takes a lot of time. You know, dressing and undressing and taking care of my body. I have skin problems".
Ow wat jammer.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet bijgelezen want ik moet even iets printen en bedacht mij toen dat ik nog een van de 1e foto's van ean zou posten
[ afbeelding ]
mislukt of mislukt?
Best wel jaquote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet bijgelezen want ik moet even iets printen en bedacht mij toen dat ik nog een van de 1e foto's van ean zou posten
[ afbeelding ]
mislukt of mislukt?
Wat jammer.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
mislukt of mislukt?
En die vent van haar is een orthopedische artsquote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
Echt he.. wat doe je dan met je leven. Ze kan bijna niets doen. Met sex kan dr man ook zn gang gaan, zij kan toch niet bewegen.
Och, wat zonde.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
mislukt of mislukt?
*kuch*PI*kuch*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |