Zal me dadelijk een duwtje naar WGR worden als hij haar komt opzoeken en stalken.quote:
Hier beschrijf je al dat er voor je gevoel wat dingen vreemd zijn. Zodra je dat gevoel hebt moet je erachter komen of het klopt, want uiteindelijk bleek het een vage gast te zijn (als het verhaal echt waar is).quote:wat me wel opviel was dat hij veel praatte en een paar keer per dag belde omdat hij nog even een vraagje had. Hij begon al over, als het klikte, dat hij me mee wou nemen naar een Grieks restaurant, het Dolfinarium en de Zwaluwhoeve. (had hij bonnen voor gekocht via vakantieveilingen)
Mijn koffie, wat doe je!quote:
Jaloers?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:58 schreef einzeinz het volgende:
TS laat zich volpompen door andere mannen!
Je verhaal was al ongeloofwaardig, maar dit is een uitermate ongeloofwaardige follow up. Ik ga er daarom ook maar van uit dat je thuis niet genoeg aandacht krijgt en het op internet zoekt met sterke verhalen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:04 schreef badeendje1234 het volgende:
Krijg net een mailtje binnen waaruit blijkt dat hij ECHT ziek is. Eerlijk gezegd, nu begin ik me zorgen te maken...
.
16:02
Beantwoorden ▼
Je gaat dus WEL gewoon de gemaakte kosten door mij vergoeden dametje. ik wil het voor woensdag op mijn rekening zien. En dat is een ultimatum!!! geen bedreiging. Je weet duidelijk niet wat bedreiging in houd.
Ik stel voor dat we samen volgende week zaterdag gewoon een herkansing doen. ik vond het lekker met jou. ik hoop jij ook met mij. we kunnen bijvoorbeeld eerst nog grieks gaan eten. Daarna richting mijn huis. Trouwens ik heb ook nog een hotelbon voor 2 overnachtingen incluis ontbijt voor 2 personen. als je dat liever wil dan boek ik nu een hotel dan weten we zeker dat er beschikbaarheid is volgende zaterdag. ik bel je zo nog even. nu ga ik eerst even eten.
lieve groetjes
Komt op mij over als een stalker. Een afwimpel-mailtje was duidelijk niet genoeg. Hoe reageer ik hier op, of is doodzwijgen het beste?
Eens. Waarom dit baggertopic elders heropenen als de ts toch niet kan reageren? En nu lijkt het net alsof je de beslissing van Daniel1976 om het topic te sluiten in twijfel trekt. Ook leuk voor Daniel zoiets.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:40 schreef Copycat het volgende:
Wat een zinloze heropening, met een gebande TS.
Moet hij hem maar niet zo stompzinnig sluiten.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je verhaal was al ongeloofwaardig, maar dit is een uitermate ongeloofwaardige follow up. Ik ga er daarom ook maar van uit dat je thuis niet genoeg aandacht krijgt en het op internet zoekt met sterke verhalen.
[..]
Eens. Waarom dit baggertopic elders heropenen als de ts toch niet kan reageren? En nu lijkt het net alsof je de beslissing van Daniel1976 om het topic te sluiten in twijfel trekt. Ook leuk voor Daniel zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |