abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2011 @ 15:51:32 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_99580521
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een creep als dit echt is.
Hilarisch juist toch met die bankrekening? Het wordt wel wat minder geloofwaardig zo :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_99580532
Trouwens, een tip, briefjes ophangen bij de supermarkt levert ook stalkers op. En ik vroeg echt alleen maar om gitaarles :')
pi_99580534
Had je dan verwacht ooit iets anders dan een creep/verkrachter/etc. tegen te komen op zo'n site? :')
pi_99580560
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:51 schreef Sosha het volgende:
Trouwens, een tip, briefjes ophangen bij de supermarkt levert ook stalkers op. En ik vroeg echt alleen maar om gitaarles :')
Ik leef met je mee.. gitaarles is duur :) Hoe lang speel je al?
:-)
pi_99580586
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:52 schreef TheUnknown81 het volgende:

[..]

Ik leef met je mee.. gitaarles is duur :) Hoe lang speel je al?
Heb mijn gitaar nu vier jaar schat ik, maar omdat ik geen degelijke gitaarles kan betalen en geen briefje meer op durf te hangen bij de Appie, kan ik het nog steeds niet echt :')
pi_99580654
WTF is er verkeerd met jouw eigenwaarde?
Rustig aan.
pi_99580665
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:53 schreef Sosha het volgende:

[..]

Heb mijn gitaar nu vier jaar schat ik, maar omdat ik geen degelijke gitaarles kan betalen en geen briefje meer op durf te hangen bij de Appie, kan ik het nog steeds niet echt :')
Zonde zonde.. wist je dat er veel te vinden is op YouTube? Er zijn ook veel DVD's en lessen van bepaalde gitaarleraren die niet zo duur zijn. Omdat je het iemand rustig ziet voor doen, is het bijna net zo goed als echt les nemen. Vaak leggen ze ook uit wat een goede houding is enzovoorts.

De lessen van Marty Schwartz zijn vaak erg goed: http://www.youtube.com/user/guitarjamzdotcom?blend=1&ob=4

Heb ik ook veel van geleerd. Succes.
pi_99580722
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:55 schreef kingtoppie het volgende:
WTF is er verkeerd met jouw eigenwaarde?
Niks. Heb alleen soms zin in ongeremde seks met onbekenden. Gewoon één keer, meer niet. Je kunt na een avond in de kroeg/bar/whatever meegaan met de eerste de beste, of het via internet doen. Ik kies meestal voor internet. Ik zie niet in wat het verschil is. Alleen, na deze ervaring, denk ik voortaan wel 3x na.
pi_99580767
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:57 schreef badeendje1234 het volgende:

[..]

Niks. Heb alleen soms zin in ongeremde seks met onbekenden. Gewoon één keer, meer niet. Je kunt na een avond in de kroeg/bar/whatever meegaan met de eerste de beste, of het via internet doen. Ik kies meestal voor internet. Ik zie niet in wat het verschil is. Alleen, na deze ervaring, denk ik voortaan wel 3x na.
Nou het was in ieder geval erg spannend :P
  zondag 17 juli 2011 @ 15:59:33 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99580783
quote:
Niks. Heb alleen soms zin in ongeremde seks met onbekenden. Gewoon één keer, meer niet.
Waarom dan zo moeilijk doen over hoe hem af te wimpelen? De insteek was toch al duidelijk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_99580787
quote:

[..]

Kroeg is leuker, want daar zitten geen hopeloze creeps + de jongen die je meeneemt heeft een onverwacht leuke avond - tenminste, als jij een beetje leuk bent.
Rustig aan.
pi_99580803
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:56 schreef TheUnknown81 het volgende:

[..]

Zonde zonde.. wist je dat er veel te vinden is op YouTube? Er zijn ook veel DVD's en lessen van bepaalde gitaarleraren die niet zo duur zijn. Omdat je het iemand rustig ziet voor doen, is het bijna net zo goed als echt les nemen. Vaak leggen ze ook uit wat een goede houding is enzovoorts.

De lessen van Marty Schwartz zijn vaak erg goed: http://www.youtube.com/user/guitarjamzdotcom?blend=1&ob=4

Heb ik ook veel van geleerd. Succes.
Eigenlijk zou ik er gewoon zelf meer de tijd voor moeten nemen ja... bij mij is vooral 't probleem dat ik ben blijven hangen bij wat ik kan, omdat ik 't daarmee red. Als ik een liedje schrijf en er zit per ongeluk een Bm in (ik kan geen akkoorden met barré spelen), zet ik het hele liedje om naar een andere toonhoogte zodat er geen akkoorden in blijven staan die ik niet kan spelen :'). Beetje lui dus ook, eigenlijk.

En nu stop ik met dit topic hijacken.
pi_99580812
quote:
5s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom dan zo moeilijk doen over hoe hem af te wimpelen? De insteek was toch al duidelijk?
Helemaal dit ja, want ik had het eigenlijk over je eigenwaarde met betrekking tot het niet kunnen afwijzen van die jongen, maar je hebt me hier boven erg succesvol van mijn pad af gewuift... chantage!
Rustig aan.
pi_99580949
Krijg net een mailtje binnen waaruit blijkt dat hij ECHT ziek is. Eerlijk gezegd, nu begin ik me zorgen te maken...

.‏

16:02
Beantwoorden ▼

Je gaat dus WEL gewoon de gemaakte kosten door mij vergoeden dametje. ik wil het voor woensdag op mijn rekening zien. En dat is een ultimatum!!! geen bedreiging. Je weet duidelijk niet wat bedreiging in houd.
Ik stel voor dat we samen volgende week zaterdag gewoon een herkansing doen. ik vond het lekker met jou. ik hoop jij ook met mij. we kunnen bijvoorbeeld eerst nog grieks gaan eten. Daarna richting mijn huis. Trouwens ik heb ook nog een hotelbon voor 2 overnachtingen incluis ontbijt voor 2 personen. als je dat liever wil dan boek ik nu een hotel dan weten we zeker dat er beschikbaarheid is volgende zaterdag. ik bel je zo nog even. nu ga ik eerst even eten.
lieve groetjes

Komt op mij over als een stalker. Een afwimpel-mailtje was duidelijk niet genoeg. Hoe reageer ik hier op, of is doodzwijgen het beste?
  zondag 17 juli 2011 @ 16:04:20 #115
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_99580951
Epic die kerel :') Toch heb je het makkelijker als man denk, om op internet te zoeken naar een (veiligere) manier om je lusten te stillen. (Dweeps uitgezonderd natuurlijks)
Thinking about thinking of you.
pi_99580960
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:00 schreef Sosha het volgende:
Eigenlijk zou ik er gewoon zelf meer de tijd voor moeten nemen ja... bij mij is vooral 't probleem dat ik ben blijven hangen bij wat ik kan, omdat ik 't daarmee red. Als ik een liedje schrijf en er zit per ongeluk een Bm in (ik kan geen akkoorden met barré spelen), zet ik het hele liedje om naar een andere toonhoogte zodat er geen akkoorden in blijven staan die ik niet kan spelen :'). Beetje lui dus ook, eigenlijk.
Ach ja dat heb ik ook. Ik ben vrij snel geneigd power chords te gaan gebruiken, lekker simpel dus.
  zondag 17 juli 2011 @ 16:05:12 #117
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_99580977
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:04 schreef badeendje1234 het volgende:
Krijg net een mailtje binnen waaruit blijkt dat hij ECHT ziek is. Eerlijk gezegd, nu begin ik me zorgen te maken...

.‏

16:02
Beantwoorden ▼
Toevoegen aan contactpersonen
Aan Je gaat dus WEL gewoon de gemaakte kosten door mij vergoeden dametje. ik wil het voor woensdag op mijn rekening zien. En dat is een ultimatum!!! geen bedreiging. Je weet duidelijk niet wat bedreiging in houd.
Ik stel voor dat we samen volgende week zaterdag gewoon een herkansing doen. ik vond het lekker met jou. ik hoop jij ook met mij. we kunnen bijvoorbeeld eerst nog grieks gaan eten. Daarna richting mijn huis. Trouwens ik heb ook nog een hotelbon voor 2 overnachtingen incluis ontbijt voor 2 personen. als je dat liever wil dan boek ik nu een hotel dan weten we zeker dat er beschikbaarheid is volgende zaterdag. ik bel je zo nog even. nu ga ik eerst even eten.
lieve groetjes
Je kan altijd nog zijn email adres op fok plaatsen hé :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Re op 17-07-2011 16:08:19 ]
Thinking about thinking of you.
  zondag 17 juli 2011 @ 16:05:49 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_99581001
You've pushed it too far.

Jammer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_99581005
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kroeg is leuker, want daar zitten geen hopeloze creeps + de jongen die je meeneemt heeft een onverwacht leuke avond - tenminste, als jij een beetje leuk bent.
Kroeg is leuker, want daar zitten geen hopeloze creeps? Kroegen zijn gevuld met hopeloze creeps.
pi_99581032
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef shifto het volgende:

[..]

Je kan altijd nog zijn email adres op fok plaatsen hé :)
Sorry, was wat overstuur na het lezen hiervan, ik haal het gelijk weg, mijn eigen mail adres staat er namelijk ook nog :S
pi_99581048
@hotmail.nl bestaat toch helemaal niet? :') is alleen .com
pi_99581055
Wat voor meisje van 21 heeft seksdates met oudere venten? Of heb ik dat gewoon gemist want dat is gewoon treurig.

quote:
15s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef lateralize het volgende:

[..]

Kroeg is leuker, want daar zitten geen hopeloze creeps? Kroegen zijn gevuld met hopeloze creeps.
Die kan je er dan nog tenminste uitwegcijferen in plaats van meteen mee op date gaan.
pi_99581097
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat voor meisje van 21 heeft seksdates met oudere venten? Of heb ik dat gewoon gemist want dat is gewoon treurig.

[..]

Die kan je er dan nog tenminste uitwegcijferen in plaats van meteen mee op date gaan.
Ik denk dat je je verkijkt op hoe goed je mensen in kunt schatten op basis van een kort gesprek en hun uiterlijk.
pi_99581101
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:07 schreef lateralize het volgende:
@hotmail.nl bestaat toch helemaal niet? :') is alleen .com
Ik heb zelf een @hotmail.nl adres, dus het bestaat wel degelijk...
pi_99581121
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:08 schreef lateralize het volgende:

[..]

Ik denk dat je je verkijkt op hoe goed je mensen in kunt schatten op basis van een kort gesprek en hun uiterlijk.
Meer dan een emails en een kort gesprek aan de telefoon, hmmm?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')