Nogmaals, je mag denken wat je wilt. Als je er zo van overtuigd bent dat dit nep is, waarom lees je dan nog mee? Kan mij trouwens niet interesseren verder...quote:
Thnx voor het editten van de quotequote:Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Je kan altijd nog zijn email adres op fok plaatsen hé
O really? Volgens mij verschilt het weinig van elkaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Meer dan een emails en een kort gesprek aan de telefoon, hmmm?
Die overtuiging werd met dat mailtje bevestigd. En ... Luie zondag.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:09 schreef badeendje1234 het volgende:
Nogmaals, je mag denken wat je wilt. Als je er zo van overtuigd bent dat dit nep is, waarom lees je dan nog mee? Kan mij trouwens niet interesseren verder...
We weten nu ook wie je bentquote:Op zondag 17 juli 2011 16:08 schreef badeendje1234 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een @hotmail.nl adres, dus het bestaat wel degelijk...
Niet doen, dat hier prive gegevens gepost werden was al kwalijk genoegquote:Op zondag 17 juli 2011 16:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
We weten nu ook wie je bent
maar, je komt makkelijk van hem af.
Geef ff zn adres en de Fok!knokploeg komt wel langs.
Je hebt gelijk, achja je snapt me insteek, leuk gesprek ---> mee nemen naar huis voor een vluggertje.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef lateralize het volgende:
[..]
Kroeg is leuker, want daar zitten geen hopeloze creeps? Kroegen zijn gevuld met hopeloze creeps.
Zit ze gelijk de komende weken goed met nietszeggende seksdates.Voor wat hoort watquote:Op zondag 17 juli 2011 16:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
We weten nu ook wie je bent
maar, je komt makkelijk van hem af.
Geef ff zn adres en de Fok!knokploeg komt wel langs.
En anders zeg je dat je nog wat Marrokaanse vriendjes op hem staat te wachten. Hoor je niets meer van hem..
Succes
Ja veel hersens heeft TS niet, maar dat was uit de OP al duidelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 16:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet doen, dat hier prive gegevens gepost werden was al kwalijk genoeg
Ja, want online verschilt echt heul veul van IRLquote:Op zondag 17 juli 2011 17:07 schreef Triggershot het volgende:
Je zou overigens wel graag willen denken dat het gemiddelde meisje toch wel wat slimmer is dan een online seksdate te regelen, ik bedoel is er een afname van freaks de laatste tijd ofzo?
Dus in jouw ervaring is het tegenkomen van een leuken man online hetzelfde als irl?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:18 schreef badeendje1234 het volgende:
[..]
Ja, want online verschilt echt heul veul van IRL
Ongeremde seks. Nadat je twee uur met elkaar in de auto hebt gezeten. Yeah, right.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:57 schreef badeendje1234 het volgende:
[..]
Niks. Heb alleen soms zin in ongeremde seks met onbekenden. Gewoon één keer, meer niet. Je kunt na een avond in de kroeg/bar/whatever meegaan met de eerste de beste, of het via internet doen. Ik kies meestal voor internet. Ik zie niet in wat het verschil is. Alleen, na deze ervaring, denk ik voortaan wel 3x na.
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:17 schreef badeendje1234 het volgende:
Operatie negeer-GS is van start gegaan. Acceptatie van zijn kant blijkt moeilijk:
17:06
Beantwoorden ▼
Toevoegen aan contactpersonen
waarom reageer je niet meer lieverd? Ik geloof er niks van dat je me echt niet meer wil zien. je kutje was daar 10x te nat voor. Toen ik je neukte voelde ik hoe heet je poesje was. Mijn pik was nog nooit zo hard geweest. Betekent dat dan helemaal niks voor je?!?!!
Niet weer die discussie he?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus in jouw ervaring is het tegenkomen van een leuken man online hetzelfde als irl?
Als dat zo was had Fok niet zo groot geworden als het nu is.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:07 schreef Triggershot het volgende:
Je zou overigens wel graag willen denken dat het gemiddelde meisje toch wel wat slimmer is dan een online seksdate te regelen, ik bedoel is er een afname van freaks de laatste tijd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |