quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:11 schreef Wimmel95 het volgende:
[..]
http://kroq.radio.com/201(...)album-im-with-you/2/
Ik snap niet dat je dit niet als commercieel bestempeld, eik. Ik vind het wel heel erg plat geproduceerd, maar goed, dat is RHCP nu al weer zo'n jaar of 10, dus wat dat betreft geen verrassingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef AppleBite het volgende:
Ik snap niet wat veel mensen te klagen hebben (niet hier), ik vind het een lekker nummer, niet te commercieel, ze blijven gewoon hun ding doen
quote:
Ik heb gezegd niet te commercieel, Tuurlijk het is vrij commercieel maar ik had ook niet anders verwacht. Eerlijk gezegd valt het me hartstikke mee , ik vreesde erger. Het is namelijk niet zo dat ik straks alle zogenaamde Blackberry meisje RHCP zie luisteren. Maar ik vind het gewoon een leuk nummer, en ik ben natuurlijk heel subjectief hahaquote:Op zondag 17 juli 2011 13:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dit niet als commercieel bestempeld, eik. Ik vind het wel heel erg plat geproduceerd, maar goed, dat is RHCP nu al weer zo'n jaar of 10, dus wat dat betreft geen verrassingen.
En daarbij:
[..]
Ja, dat deuntje is 7 nation army.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik vind het commerciele wel meevallen eigenlijk. Natuurlijk, het refreintje is behoorlijk catchy en een echte meezinger, maar ik vind op een bepaalde manier de coupletten best wel funky in elkaar zitten. Het is wel jammer dat er geen echt "flea-bass geluid" in zit, ondanks dat het deuntje wel leuk is
Alle Duitsers zijn homo, ken je toch wel?quote:
nee, ik snap de vergelijking ook niet helemaal...quote:Op maandag 18 juli 2011 11:12 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Seven Nation Army dus. Ik vind het niet heel erg hetzelfde ofzo..
Ik vind 't een mooi nummer en als er nog een paar van deze op het album zitten ben ik tevreden. Hoewel ik ook wat meer ruigere muziek zou willen horen van RHCPquote:Op maandag 18 juli 2011 11:44 schreef johnnymaandag het volgende:
[..]
nee, ik snap de vergelijking ook niet helemaal...
maargoed, best n aardig nummertje dit. benieuwd naar de rest van t album. kan nog best veel kanten op. hopelijk doet t dat ook
ja, precies, dit is een aardig radio nummertje en helemaal niet verkeerd om op t album te hebben. maar ik verwacht ook wel dat ze met wat ruigers komen, wat dan wat minder geschikt is voor de radio. maargoed, nog even geduld....quote:Op maandag 18 juli 2011 11:44 schreef Wimmel95 het volgende:
Dit is totaal geen Seven Nation Army. Het zou best kunnen dat het ongeveer hetzelfde toonladder is met hetzelfde ritme. Maar zeker geen SNA
[..]
Ik vind 't een mooi nummer en als er nog een paar van deze op het album zitten ben ik tevreden. Hoewel ik ook wat meer ruigere muziek zou willen horen van RHCP
E omhoog naar G omloog naar E dan D een tussennootje en dan C, bijna dezelfde noten in bijna hetzelfde ritme. Ik speel hem zo mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:44 schreef Wimmel95 het volgende:
Dit is totaal geen Seven Nation Army. Het zou best kunnen dat het ongeveer hetzelfde toonladder is met hetzelfde ritme. Maar zeker geen SNA
Je moet hem ook niet zien, maar horen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef Gauner het volgende:
Ik heb beide platen naast elkaar gelegd maar de overeenkomst met Seven Nation Army zie ik niet.
Heb de plaat nu een keer of 20 geluisterd en hij wordt elke keer beter!
Ik moet je een beetje gelijk geven. Ben er op gaan letten en hoorde dat basloopje ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:46 schreef belsen het volgende:
[..]
E omhoog naar G omloog naar E dan D een tussennootje en dan C, bijna dezelfde noten in bijna hetzelfde ritme. Ik speel hem zo mee.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet zien, maar horen.
Kan Leo geen ongelijk geven. Wat een magere track.twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 18-07-2011 om 23:49:48Als afsluiter even een nwe track van Red Hot Chili Peppers (via @SPINmagazine) http://bit.ly/qYD64H Dit lijkt me niet de gedroomde hit... reageer retweet
Dat zijn de peppers al jarenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:43 schreef AppleBite het volgende:
Nja, ik heb intussen al wel weer een keer of 30 afgespeeld, en ik vind het gewoon echt een lekkere plaat. Hij is gewoon toch Peppers, maar ook gewoon geschikt voor de radio
hipsterquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat zijn de peppers al jarenDat is nu juist (voor mij) het probleem.... te mainstream geworden.
Ik luisterde al naar RHCP toen zij nog in de box speelde.quote:
Het laatste écht goede album stamt inderdaad nog wel uit de jaren 90.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik vond ze veel leuker in de jaren 90
Vind jij.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Het laatste écht goede album stamt inderdaad nog wel uit de jaren 90.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Het laatste écht goede album stamt inderdaad nog wel uit de jaren 90.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:05 schreef MajorTom. het volgende:
Jammer, ik vind er echt geen reet aan. Het klinkt een beetje als iets dat een huismoeder in de auto aan zou zetten, terwijl ze met haar kinderen onderweg is naar de supermarkt.
Nee, Californication was ook nog goed en dat was nog in '99.quote:
Ow ja dat was 99.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:28 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, Californication was ook nog goed en dat was nog in '99.
De platen daarna werden, in mijn oren, een steeds plichtmatigere herhalingsoefening van het voorgaande.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:06 schreef belsen het volgende:
[..]
De platen daarna werden, in mijn oren, een steeds plichtmatigere herhalingsoefening van het voorgaande.
Ik vind stadium arcadium juist het lekkerste album, heerlijke melodieuze gitaarlijnen van frusciante,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:06 schreef belsen het volgende:
[..]
De platen daarna werden, in mijn oren, een steeds plichtmatigere herhalingsoefening van het voorgaande.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:25 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ik vind stadium arcadium juist het lekkerste album, heerlijke melodieuze gitaarlijnen van frusciante,
Dat het ook op dat album had kunnen staan.quote:
Scheelt anders niet veel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:07 schreef boskameel het volgende:
Ik had het over het gitaarwerk. En dat is in dat nummer geen synthesizer.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:00 schreef fixatoman het volgende:
Het nummer heet zelfs snow (hey oh)...
Oh je hebt het natuurlijk over het nieuwe nummer.
Klopt, maar de melodielijn lijkt wel heel erg op die van heey oh.
Ik was te laatquote:Op zondag 31 juli 2011 00:52 schreef Silver_Shark het volgende:
* Silver_Shark aanwezig bij het concert =)
Juist.quote:
Josh heeft een aparte manier van zingen. Ik vind het iig waanzinnig.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:36 schreef Eindbaas18 het volgende:
Gitaarspel van josh lijkt wel heel veel op dat van john frusciante.
Ik ben benieuwd of josh net zo goed als backing vocals kan fungeren als john.
Heb in ieder geval veel zin in 16 oktober
Waar heb je hem vandaan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:51 schreef _Flea_ het volgende:
Monarchy of Roses klinkt, voor zover ik het goed kon horen, erg vet!
Dat is altijd zo. Stukgehypt noem ik dat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:51 schreef Wimmel95 het volgende:
Het nummer word wel veel gespeeld op de radio. Minpuntje
Op stadium-arcadium.com staat een youtube filmpje. Kwaliteit is niet goed, maar je krijgt wel een indruk.quote:
Welk filmpje? Er staan er wel meer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:39 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Op stadium-arcadium.com staat een youtube filmpje. Kwaliteit is niet goed, maar je krijgt wel een indruk.
ja idd, kdenk niet dat ze veel gaan rocken in dit albumquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:50 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik vind dat John Frusciante solo met kop en schouders boven de rest uitsteekt, dat hij niet meer in de band zit is echt duidelijk een verzwakking. Alhoewel Klinghoffer wel een goede vervanger is, maar het zal niet meer worden wat het was denk ik.
Ik zeg 1 ding:quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Shogo het volgende:
Zo net de album versie van Monarchy of Roses gehoord. Wauw, vooral op het eerste gehoor opvallend is dat Flea's bass meer aanwezig is dan op vorige platen.Verder verklap ik niks.
Nog maar even en de rest is ook te horen op de officiële website.
Hier te beluisteren:
http://kroq.radio.com/201(...)monarchy-of-roses/2/
Blij dat ik 'm ook open heb laten staan. Was ff hardlopen en wilde het nu gaan luisteren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:47 schreef Gauner het volgende:
Inderdaad weg, heb hem gelukkig nog open staan en kan nog alles beluisteren!
Geen warez, potverdikkie...quote:
Inderdaad, erg verfrissend naar mijn mening!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:51 schreef belsen het volgende:
Het is veel meer Britpop dan hiervoor (Killers, Franz Ferdinand, enzovoort). Zo dansbaar zijn ze nog nooit geweest.
Hoe kom je bij warez? Album was gewoon online te beluisteren hoor. En als je goed gelezen had in het topic had je gezien dat de site de link gesloten had en dat het niet meer te beluisteren is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Geen warez, potverdikkie...
Note staat, two strikes you're out.
Echt he, boven verwachting goed! Band is echt gegroeid, cliché maar het is echt zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:17 schreef AppleBite het volgende:
Jezus, ik ben eigenlijk nog maar net begonnen met luisteren, maar wat een lekkere nummers staan erop, ik ben echt positief verrast
Maar niet op de officiele site, dus hou je links bij je. Fok! wordt er op aangekeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:15 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Hoe kom je bij warez? Album was gewoon online te beluisteren hoor.
Inderdaad, heerlijk album.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 03:17 schreef AppleBite het volgende:
Jezus, ik ben eigenlijk nog maar net begonnen met luisteren, maar wat een lekkere nummers staan erop, ik ben echt positief verrast
Dat nummer vind ik wel vet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef Shogo het volgende:
Vind alle nummers eigenlijk wel vet. Alleen Happiness Loves Company werkt niet helemaal voor mij, die piano irriteert me daarin en het iets te blije refrein helpt daar ook niet aan mee.
Erg gaaf nummer idd!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Policestation is gaaf, vind het eindelijk weer is een goede cd van de RHCP
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:08 schreef Sequencial het volgende:
* Sequencial kijkt dinsdag in de bios live naar het concert in Keulen
Lekker onderbouwd ook.quote:
Het is toch duidelijk: het is matig. Ieder zn mening. Jij vindt het niet op SA lijken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef Gauner het volgende:
[..]
Lekker onderbouwd ook.
Ze zijn een totaal nieuwe weg ingeslagen, dus hoe kon je verwachten dat het niks zou worden?
Of het is de stijl die veranderd isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En het was te verwachten vind ik, na Califo. is alles minder geworden.
Ik ook. welke bios ga je? Ik schouwburgplein.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:08 schreef Sequencial het volgende:
* Sequencial kijkt dinsdag in de bios live naar het concert in Keulen
Ik vind het totaal niet op SA lijken nee..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk: het is matig. Ieder zn mening. Jij vindt het niet op SA lijken?
En het was te verwachten vind ik, na Califo. is alles minder geworden.
Groningenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:25 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik ook. welke bios ga je? Ik schouwburgplein.
en ook echt n mooi hoesje, dus zeker het kopen waard idd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb het album ook, heb het downloaden makkelijk links laten liggen, voor zo'n topband koop ik hem. Meer dan het geld waard, topalbum.
BSSM en OHM zijn nou niet echt 'oude' albums, zitten er nog wel wat voor hèquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:36 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet op SA lijken nee..
Ik ben trouwens ook niet iemand die de oude albums zoals BSSM en One Hot Minute het beste vind, ik ben juist blij dat ze nu een nieuwe weg zijn ingeslagen (wat jij dus blijkbaar niet vind, en dat is je goed recht).
Ja, hier de eerste zin:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:44 schreef On het volgende:
De recensies op nu.nl zijn vaak om te janken idd.
Eerst stelt ie een vraag: pas de band na vijf jaar nog in het hedendaagse muzieklandschap. Dan zegt ie: "Zeker na het wegvallen Frusciante"...quote:Met een afwezigheid van inmiddels vijf jaar mag je je terecht afvragen hoeverre het geluid van Red Hot Chili Peppers nog past binnen het hedendaagse muzieklandschap. Zeker na het wegvallen van gitarist John Frusciante, die een belangrijke stempel drukte op die sound.
Het ontwerp is mooi, maar ik ga geen 18 euro neerleggen voor die cd. Kopen doe ik 'm toch wel, maar niet voor dat geld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef johnnymaandag het volgende:
[..]
en ook echt n mooi hoesje, dus zeker het kopen waard idd!
Ik heb hem al op verschillende plekken gezien voor een 10tjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:30 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Het ontwerp is mooi, maar ik ga geen 18 euro neerleggen voor die cd. Kopen doe ik 'm toch wel, maar niet voor dat geld.
Dat is eigenlijk een flauwe redenering. Als je muziek mooi vind, vind je die mooi ongeacht of een band voor 200 of 30.000 man speelt. Al kan het natuurlijk wel dat je smaak niet mainstream is en eerder zult vallen voor bands die niet zo'n groot publiek trekken, maar meer publiek met een aparte muzieksmaak.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef TUFKAL het volgende:
Maar goed het is inmiddels een stadion band. Dat roept bij mij altijd wat weerstand op.
haha, wat ouwe zeuren,quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:38 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Bij ons in Eindhoven was het behoorlijk matig. Geluid top, Beeld zwaar belabberd. Het was wel scherp maar zoals ik al eerder zei was het bijna op postzegel formaat, gecentreerd op het scherm. Niet fullscreen dus.
Verder weinig sfeer in de zaal. Werd zelfs gevraagd of we stil wilde zijn door een stel oudere mannen achter ons. Dat als we mee wilde zingen / neuriën / trommelen / praten maar naar de kroeg moesten gaan.
Ik zou die zeikerds hebben genegeerd en zou zijn doorgegaan met zingen. Rot mooi een eind op als je het niet kan waarderen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:38 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Bij ons in Eindhoven was het behoorlijk matig. Geluid top, Beeld zwaar belabberd. Het was wel scherp maar zoals ik al eerder zei was het bijna op postzegel formaat, gecentreerd op het scherm. Niet fullscreen dus.
Verder weinig sfeer in de zaal. Werd zelfs gevraagd of we stil wilde zijn door een stel oudere mannen achter ons. Dat als we mee wilde zingen / neuriën / trommelen / praten maar naar de kroeg moesten gaan.
Voor een concert vind ik het doodnormaal. Het is een concert in de bios, meezingen moet kunnen, tenzij het Wilfred Genee is.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef Leonos het volgende:
Zingen in een bioscoop
Als je toch andere mensen wilt horen zingen, kan je net zo goed naar een karaoke bar gaan.
De enige oordoppen die echt werken zijn oordoppen op maat gemaakt, de duurste variant dus. Anders kun je het net zo goed niet doen.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Voor een concert vind ik het doodnormaal. Het is een concert in de bios, meezingen moet kunnen, tenzij het Wilfred Genee is.
HET KLINKT VERLEPTE GOED AAAAAAAAAAH KAN NIET MEE WACHTEN OP 16 OKTOBER!!
Iemand een goed advies over oordopjes voor het concert misschien?
Of anders doppen van Alpine. Bij iedere muziekwinkel te krijgenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De enige oordoppen die echt werken zijn oordoppen op maat gemaakt, de duurste variant dus. Anders kun je het net zo goed niet doen.
Jammer, hij is al weer weg.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Had hem vanochtend al gevonden, echt zo tof.
Niet bij mijn download versie..quote:Op donderdag 1 september 2011 17:06 schreef Gauner het volgende:
Ik heb zowel de fysieke cd als de download versie (ivm de codes die je toen erbij kreeg voor tickets) en wat me opvalt is dat 'Even You Brutus?' gewoon ontbreekt bij de download versie.
Wat de fok?
Jaloersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:28 schreef Gauner het volgende:
Morgen is het zover, wat heb ik er zin in. Heerlijk!
Dankje, zal zeker laten weten hoe het was!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Jaloers, Ik (en veel anderen met mij) moeten nog 10 dagen wachten!
In ieder geval alvast heel veel plezier gewenst!
En laat natuurlijk even weten hoe het was
Ah oke thanks, op kaartje staat Einlass: 18:00 en Anfang: 20:00.quote:
Hoelaat raad je aan om daar te zijn? Ik hoef niet vooraan te staan maar een beetje in het midden zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef Leonos het volgende:
Einlass is denk zaal open. Maar rond 21:30 kan je wel op rekenen.
Ik wil ook een kaartje voor Ahoy. Bagger
vind police station lang niet zo goed als die 2quote:Op donderdag 1 september 2011 15:11 schreef JediSimons het volgende:
Police Station![]()
Desecration Smile/Wetsand-achtig.
Één woord: TOPSHOW!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Jaloers, Ik (en veel anderen met mij) moeten nog 10 dagen wachten!
In ieder geval alvast heel veel plezier gewenst!
En laat natuurlijk even weten hoe het was
JA !quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef UnXist het volgende:
Iemand nog belang bij een Kaart van het Concert de 16e Okt. ?? Wegens werk omstandigheden kan ik zelf helaas niet heenPm of Mail...
Die gaan ze denk ik niet spelen, de Peppers spelen vaak een setlist die voor 90% overeenkomt met eerdere concerten, zie:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik hoop dat ze Hapiness loves Company spelen, echt één van de betere nummers op het album. Lekker vrolijk. Maar ik heb er echt veel zin in.
Wel weer tof dat Flea en Josh gewoon meespeelden tegen het einde van het voorprogramma.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:06 schreef Dutchnative het volgende:
Geweldig concert in Keulen
Het voorprogramma was wel aardig maar ging een beetje vervelen, op de drie Afrikaanse vrouwen na dan
De Peppers begonnen om half 10, tot iets na 11 ongeveer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:08 schreef Operc het volgende:
Hoelaat begon het en tot hoelaat duurde het? Dan kan ik inschatten of treinen nog zin heeft zondag
Okee danquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:51 schreef Gauner het volgende:
[..]
Één woord: TOPSHOW!
Zelfs de zang van Anthony vond ik verbazend goed vandaag. Heerlijk energiek, al was het Duitse publiek niet zo uitzinnig, hopelijk volgende week een kolkend Ahoy.
Police Station had ik ook graag willen horen inderdaad, maar voor de rest was het een ijzersterke setlist!quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:53 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Okee dan!
Nu kan ik nauwelijks meer wachten haha, setlist ziet er op zich wel chill uit, wel relatief weinig nummers van I'm with you, zo mis ik police station wel
En hoe was het voorprogramma?
Hij was echt goed deze keer, met name in Rio paar weekjes geleden vond ik hem matig zingen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Anthony zingt verdomde goed live deze keer, dat is vaak genoeg anders geweest. Heb er echt zoveel zin in, nog maar zeven dagen.... Ben zenuwachtiger voor het concert dan voor mijn verjaardag die op de 15e is.Nou ja, een mooie avond gaat het zeker worden!
The Empyrean.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef AppleBite het volgende:
Achja, maar wat wil je ook, 1 van de betere gitaristen ooit, of in ieder geval behorend tot de beste van tegenwoordig in zijn genre. Als die weg valt heb je natuurlijk altijd een verzwakking, hoe goed de vervanger ook mag zijn
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer hij weer solo werk uitbrengt ^^, daar kan ik namelijk ook echt heel erg van genieten.
Het beeld is gespiegeld.quote:
Ziet er weer goed uit!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef AppleBite het volgende:
http://www.setlist.fm/set(...)ermany-3bd0687c.html
hmm, hier weer de line-up van gister , toch weer wat anders dan die van 7 oktober
Dat is aan de ene kant wel weer wat spannender want dan weet je nog niet precies wat ze gaan spelen
Ik mag toch hopen dat ze die er aanstaande zondag ingooien inderdaad, zo'n vet nummer namelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:34 schreef Gauner het volgende:
Geen Californication in de setlist van gister.. mag toch hopen dat die zondag wel langskomt!
US vind ik dus een van de kutste nummers die ze gemaakt hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Inderdaad ik hoop het ook, Californication, Under The Bridge, Otherside zijn gewoon RHCP classics die ze moeten spelen. Daarna hoop ik nog echt op Universally Speaking !
Volgens mij ook niet. Heb er nog wel een promo single van liggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:48 schreef Gauner het volgende:
Save the population.![]()
Alleen hebben ze die hebben ze volgens mij nog nooit live gespeeld.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:48 schreef Gauner het volgende:
Save the population.![]()
Alleen hebben ze die hebben ze volgens mij nog nooit live gespeeld.
Nope, en dit filmpje hierboven is ook niet van het concert van vorige week maar van de promotie voor de nieuwe cd van enkele weken terug.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:39 schreef _Flea_ het volgende:
Hebben ze Even You Brutus niet gespeeld in Keulen?
PM terug.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:48 schreef Operc het volgende:
Zin in morgen
@Gauner, ik heb je nog even gepm't over hoelaat je er bent.
Weer een paar fuck-ups van AK..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:01 schreef AppleBite het volgende:
En morgen is het al zover, gelukkig ging het heel snel haha
Heb er echt zoveel zin in
En zal ik er maar weer eens een filmpje ingooien?
Waar heb je dat gelezen over PP 2012? Zou super zijn en sluit het ook zeker niet uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:49 schreef AppleBite het volgende:
En vandaag is het zover, het weer is prachtig, het gaat een uiterst mooie zondag worden!
En natuurlijk hopen op een hele mooie setlist ^^, maar acht, het wordt sowieso geweldig
Aan de ene kant is het nu een voordeel dat we zitplaatsen hebben, niet in de rij te hoeven staan voor de staanplaatsen. Aan de andere kant zijn staanplaatsen natuurlijk altijd geweldig, maar ik ben eigenlijk gewoon hartstikke blij dat ik hierbij mag zijn
Wat geloven jullie trouwens van de geruchten over dat de Peppers op Pinkpop 2012 komen? Dat zou ook echt geweldig zijn, misschien wel een dagkaart, en afhankelijk van de line-up een weekendkaart ^^
Ik dacht ergens te lezen dat ze sowieso al naar Rock Werchter kwamen, en dat Jan Smeets in contract onderhandelingen met ze waren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:12 schreef Gauner het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen over PP 2012? Zou super zijn en sluit het ook zeker niet uit.
Dat ze festivals gaan aandoen komend jaar is zeker, hopelijk is Pinkpop daar één van! Ze spelen op 30 juni in Parijs, dus ze zijn in ieder geval 'in de buurt' in die periode.
Ja ik, maar ik woon er ook.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Blijven er trouwens nog mensen ergens overnachten in Rotterdam?
Lol, nee, hier slechts verzuurde mensen die een beetje met hun hoofd bewogenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:06 schreef Lastpost het volgende:
Hehe aan mijn kant ging het goed los op de vakken moet ik zeggen inclusief ontblootte bovenlijven.
Wat dacht je van ''Me and my friends'', Nog ouder ;Pquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:18 schreef _Flea_ het volgende:
Wat een watjes op de tribune. Stond samen met een vriend uit ons dak te gaan. Later nog ergens anders gaan staan tijdens de encore. Jullie vergeten Sir Psycho Sexy maar ik zal wel te oud zijn
Jaaa het was tof, gelukkig ook genoeg leuks voor fans van het oudere werk. Jammer van het geluid, maar ja, het is Ahoy, wat verwacht je. Kutlocatie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:47 schreef KillMasterJor het volgende:
[..]
Wat dacht je van ''Me and my friends'', Nog ouder ;P
Ik vond het geluid eigenlijk best goed, op die twee momenten na. Verder was het echt een heel strakke show met een heerlijke setlist.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Jaaa het was tof, gelukkig ook genoeg leuks voor fans van het oudere werk. Jammer van het geluid, maar ja, het is Ahoy, wat verwacht je. Kutlocatie.
Inderdaad, maar Californication is dan ook wel een echt bazenalbum.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:59 schreef _Flea_ het volgende:
Alleen weinig nummers van het nieuwe album.
Klopt, maar als je een nieuwe tour maakt omdat je een nieuwe album wil promoten, dan speel je wel wat meer dan 4 nummers lijkt me.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Californication is dan ook wel een echt bazenalbum.
Ah, ik ben niet de enigste die dat op viel. Ook al waren alle nummers wel tof.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:59 schreef _Flea_ het volgende:
Alleen weinig nummers van het nieuwe album.
Inderdaad, maar toch vond ik het best vetquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enigste die dat op viel. Ook al waren alle nummers wel tof.
Het voorprogramma was hilarisch, een ADHD-er met TBS leek het wel, die cocaïne had gesnoven, wat een druktemaker.
Was ie nou aan het grunten aan het eind?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enigste die dat op viel. Ook al waren alle nummers wel tof.
Het voorprogramma was hilarisch, een ADHD-er met TBS leek het wel, die cocaïne had gesnoven, wat een druktemaker.
Oh, ik ben niet de enigste die het opviel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:12 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Was ie nou aan het grunten aan het eind?
Haha ik ook. Zit de hele tijd de bas intro te neuriën.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die spastische kerel in het voorprogramma inderdaadDie muziek was op zich wel aardig, dat grunten wat minder
Ik heb nu de hele tijd Me and my friends in m'n hoofd
Nou genieten hoor, brakke kwaliteit kutfilmpjes waardoor ik constant tegen oplichtende beeldschermpjes zit aan te staren. Ze zouden die dingen moeten verbieden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:13 schreef Gauner het volgende:
Genieten bij het terugzien van de filmpjes.
Ach joh wat maakt dat nou uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Nou genieten hoor, brakke kwaliteit kutfilmpjes waardoor ik constant tegen oplichtende beeldschermpjes zit aan te staren. Ze zouden die dingen moeten verbieden.
Ja, daarnaar kijken is echt 'genieten'...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:13 schreef Gauner het volgende:
Genieten bij het terugzien van de filmpjes.
Inderdaad. Vond het gisteren nog meevallen eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Nou genieten hoor, brakke kwaliteit kutfilmpjes waardoor ik constant tegen oplichtende beeldschermpjes zit aan te staren. Ze zouden die dingen moeten verbieden.
Beetje kort voor zo'n grote actquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:52 schreef Gauner het volgende:
[..]
De Peppers begonnen om half 10, tot iets na 11 ongeveer.
Ik niet. Kwart over 9 tot 11 zo'n beetje is best lang toch? Heb van ieder moment genoten, dat is ook wat waard. Beter dan bij Jamiroquai in Paradiso in ieder geval, die naaide er na precies een uur al uitquote:
Serieus? Niet eens meegekregen, vet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:32 schreef AppleBite het volgende:
Flea tijdens/na Give it Away die zei: We're coming back
Anthony Kiedis die zei: We see you at Pinkpop
Dat zou echt geweldig zijn
Ik zou het niet zeker weten hoor haha, maar ik dacht het te horen, en ik las/hoorde later dat ik niet de enige was ;D, en de geruchten gingen van te voren al, dusss wie weet ;Dquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:40 schreef Gauner het volgende:
[..]
Serieus? Niet eens meegekregen, vet.
Dat gevoel had ik dus ook - ik bedoel ik zou nog niet eens weten hoe de leadzanger heetquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
Ik ben geen diehard- RHCP-fan, dus ik was vooral benieuwd hoe ze live waren en ging er zonder verwachting heen. Vond het een tof concert, leuke mix van oude en nieuwe nummers. Bij thuiskomst gelijk weer wat cd's van ze geluisterd. Was een tof concert!
Ja precies. En dat er daarna geapplaudisseerd werd voor de kerel met de bezem die het podium schoon ging vegen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:56 schreef Shogo het volgende:
Mickey Avalon dat kan ik me nog goed herinneren van 4 jaar geleden, niet zijn muziek, maar wel voornamelijk het bier en de broodjes die naar hem toe werden geworpen.
Dat van Flea heb ik inderdaad meegekregen, maar Anthony kon ik af en toe niet goed verstaan als ie aan het praten wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:32 schreef AppleBite het volgende:
Flea tijdens/na Give it Away die zei: We're coming back
Anthony Kiedis die zei: We see you at Pinkpop
Dat zou echt geweldig zijn
Mooiste was nog dat iedereen zich omdraaiden en ging klappen voor het publiek achteraan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:05 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja precies. En dat er daarna geapplaudisseerd werd voor de kerel met de bezem die het podium schoon ging vegen.
(Of dat Mickey arrogant aan het doen was van "Ghehe, jullie raken me toch niet" en 2 tellen later een pizza oid in zijn gezicht kreeg.)
Jamiroquai in Paradiso was een speciale showcase voor het nieuwe album. Geen volledige show...quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik niet. Kwart over 9 tot 11 zo'n beetje is best lang toch? Heb van ieder moment genoten, dat is ook wat waard. Beter dan bij Jamiroquai in Paradiso in ieder geval, die naaide er na precies een uur al uit
damn, hard to concentrate vind ik na under the bridge het vetste nummer, heb je dat gefilmd? of staat er ergens iets online?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:34 schreef Operc het volgende:
Anthony Kiedis
Ik vond het voorprogramma echt tof eigenlijk
Sowieso veel beter dan Mickey Avalon 4 jaar terug.
En ik was aangenaam verrast dat ze Hard to Concentrate speelden.Dat vind ik echt een heel mooi nummer. Toegevoegd feitje: Ik zat op setlist.fm te zoeken en zag dat dit pas de 3e keer is dat ze dat nummer spelen. Nu is SA nog niet zo oud, maar toch geluk gehad dat ze hem gisteren speelden.
Vond het ook een heel gaaf nummer idd, dit is de beste uitvoering die ik kan vinden. Maar die is nog wat matig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:26 schreef boskameel het volgende:
[..]
damn, hard to concentrate vind ik na under the bridge het vetste nummer, heb je dat gefilmd? of staat er ergens iets online?
tnxquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vond het ook een heel gaaf nummer idd, dit is de beste uitvoering die ik kan vinden. Maar die is nog wat matig.
Van welk optreden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef _Flea_ het volgende:
Vanavond maar eens de bootleg downloaden en weer eens luisteren.
Inderdaad mooie video, beetje jammer van die snor van Anthony..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |