Mooiquote:
lekker he broccolisoep?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vanavond broccolisoep makenLekker joh
Met zachte geitenkaas?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vanavond broccolisoep makenLekker joh
Ja broccoli met een tomatendipjequote:Op zondag 17 juli 2011 14:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zou dat erbij smaken? Want dat vind ik wel zo makkelijk en ik hou van broccoli.
Ach ik ben zelf ook lastig, des te groter de uitdaging om wat lekkers te maken.
http://uitdekeukenvanarde(...)mburgerbroodjes.htmlquote:Op zondag 17 juli 2011 14:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi. Avondeten voor vanavond staat vast.
Morgen wil ik hamburgers gaan maken. Tot nu toe kom ik niet verder dan rundergehakt, ei, wat broodkruim, een uitje en wat peper/zout en ik kan nergens een goed, recept vinden voor hamburgers. Wel al een recept gevonden voor zelfgemaakte broodjes. En wat doe je erop, sla tomaat kaas spek ofzo? (het moet een complete maaltijd zijn).
Wat is dat en waar haal je het?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Haal een tube harissa en doe dat ook door je hamburgergehakt heen, zó lekker!
Ohquote:Op zondag 17 juli 2011 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Elke zichzelf respecterende internationale supermarkt/toko heeft het wel denk ik.
Het is een pittige pasta gemaakt van chili, knoflook, specerijen, etc.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harissa
De burgers hiermee waren een hit op mijn verjaardagsbarbecue
Dankje, dat wordt hem! Ik heb geen kitchenaid, dus moet zelf gaan kneden neem ik aan?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
http://uitdekeukenvanarde(...)mburgerbroodjes.html
Jupquote:Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje, dat wordt hem! Ik heb geen kitchenaid, dus moet zelf gaan kneden neem ik aan?
Mijn super hier heeft bijna niets, dus Mo's tip probeer ik een keer als ik weer in Amsterdam ben.
2 days down, 4 days to go.
Later als mijn keuken groot is ga ik zoveel mooie spullen kopenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jupik heb ook geen Kitchenaid hoor
![]()
Iets met een verlangslijstje enzo
Mee eensquote:Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Later als mijn keuken groot is ga ik zoveel mooie spullen kopen. Koken is zoveel leuker als je de spullen (en tijd en geld) ervoor hebt!
Ziet er goed uitquote:Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat ik er nog wat op moet oefenen en de receptuur iets moet aanpassen, hij kan wat mooier, maar lekker istie wel(dit is wat er nu nog van over is)
quote:
Was 'ie ookquote:
Mja, de enige met een Google+ account die ik ken is een vervelende excollega (kreeg net een bericht dat ze van Hyves af gaat, nicequote:Op zondag 17 juli 2011 17:03 schreef Blurred86 het volgende:
ja stom is dat he Syrena, misschien moet je gewoon nog even wachten tot google+ helemaal hip is, dan kun je facebook helemaal overslaanop google+ kun je mensen ook in 'cirkles' indelen en dan per status update/foto/bericht kiezen welke cirkles het mogen zien. Kun je veilig over je collega's bitchen zonder dat ze het zien
Huh, hadden ze een fles wijn meegenomen? Niet gezienquote:Op zondag 17 juli 2011 17:14 schreef MarMar het volgende:
Owja,bijna vergeten on topic te gaan
lijstje:
O: 2 crackers met kaas
T: appel
L: stukje quiche van gister, rauwkost
T: TAART!!!
D: sperziebonen en gehaktballetjes
T: stukje meloen
T: een glas rode wijn van de slankiesen misschien nog een paar olijfjes
Echt een weekendmenu!
Facebook is voor meelopersquote:Op zondag 17 juli 2011 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Klagen kun je hier toch doen, Syrena?
Ik vind Hyves voor huisvrouwen en pubers /Vik kort door de bocht. Facebook is even wennen, maar nodigt wel veel meer uit tot interactie dan Hyves, vind ik. En geen troela's die je met een dom plaatje een fijne dag wensen + geen irritante smileys
.
Jij bent iig geen truttige huisvrouwquote:Op zondag 17 juli 2011 17:20 schreef MarMar het volgende:
lol Vik njah, behalve wat bakken doe ik bijzonder weinig huishouden, maar huisvrouw it is dan![]()
Mijn hele fam. zit op hyves (de jongere generatie dan), dat is mijn excuus
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh, hadden ze een fles wijn meegenomen? Niet gezien.
whehe, nou ik zit op het randje met mijn jarenvijftig taartreceptquote:Op zondag 17 juli 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent iig geen truttige huisvrouw. En je hebt ook FB
.
Masterchef Amerika is toch met Gordon Ramsey? Wat een slechte koks zijn dat, ook in Hell's Kitchen. Die kinderen zijn nog beter! Al begin ik me wel een beetje aan die kinderen te ergeren, ze zijn me iets te perfect, net minivolwassenenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Vik, vergeten te zeggen
Geniet van je wijntje MarMar.
Masterchef Australie en Amerika lijken wel heel erg op elkaar.. Wat een drama maken ze er ook van.
Junior wat origineler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |