abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99578568
Ik ga vanavond broccolisoep maken :Y Lekker joh :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 17 juli 2011 @ 14:48:59 #54
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99578634
ja broccoli is lekker met tomatensaus :9
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 17 juli 2011 @ 14:49:36 #55
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99578661
nu heb ik ook zin in broccolisoep }:| maar ik heb geen broccoli. en geen staafmixer/blender ;(
pi_99578724
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:48 schreef Blurred86 het volgende:
ja broccoli is lekker met tomatensaus :9
Mooi :P. Avondeten voor vanavond staat vast.

Morgen wil ik hamburgers gaan maken. Tot nu toe kom ik niet verder dan rundergehakt, ei, wat broodkruim, een uitje en wat peper/zout en ik kan nergens een goed, recept vinden voor hamburgers. Wel al een recept gevonden voor zelfgemaakte broodjes :9~. En wat doe je erop, sla tomaat kaas spek ofzo? (het moet een complete maaltijd zijn).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99578763
Haal een tube harissa en doe dat ook door je hamburgergehakt heen, zó lekker!
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 14:53:33 #58
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99578792
http://www.kayotic.nl/blog/can-i-haz-cheeseburger ;) nog nooit gemaakt overigens maar toch :P
pi_99578866
Ook erg lekker, als je van gorgonzola houdt:

Hamburger gevuld met gorgonzola, spinazie en pijnboompitjes O+

Mengsel maken van de laatste, gehakt kruiden en per hamburger 2 bolletjes maken. Beide bolletjes wat platdrukken, op één bolletje een beetje vulling leggen, andere platte bolletje erop en een mooie hamburger maken..

O+ héérlijk O+
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 15:00:14 #60
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99579015
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
lekker he broccolisoep? O+

maak jij hem ook naar het recept van Rudolf?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99579035
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Met zachte geitenkaas? :9
Ja doei.
pi_99579186
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja zou dat erbij smaken? Want dat vind ik wel zo makkelijk en ik hou van broccoli :+.

Ach ik ben zelf ook lastig, des te groter de uitdaging om wat lekkers te maken :P.
Ja broccoli met een tomatendipje :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99579222
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mooi :P. Avondeten voor vanavond staat vast.

Morgen wil ik hamburgers gaan maken. Tot nu toe kom ik niet verder dan rundergehakt, ei, wat broodkruim, een uitje en wat peper/zout en ik kan nergens een goed, recept vinden voor hamburgers. Wel al een recept gevonden voor zelfgemaakte broodjes :9~. En wat doe je erop, sla tomaat kaas spek ofzo? (het moet een complete maaltijd zijn).
http://uitdekeukenvanarde(...)mburgerbroodjes.html

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Haal een tube harissa en doe dat ook door je hamburgergehakt heen, zó lekker!
Wat is dat en waar haal je het?
pi_99579260
Elke zichzelf respecterende internationale supermarkt/toko heeft het wel denk ik.
Het is een pittige pasta gemaakt van chili, knoflook, specerijen, etc.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Harissa

De burgers hiermee waren een hit op mijn verjaardagsbarbecue :P
Ja doei.
pi_99579290
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Elke zichzelf respecterende internationale supermarkt/toko heeft het wel denk ik.
Het is een pittige pasta gemaakt van chili, knoflook, specerijen, etc.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Harissa

De burgers hiermee waren een hit op mijn verjaardagsbarbecue :P
Oh :D nou dan zal ik bij de supermarkten hier maar niet kijken :+
pi_99579468
quote:
Dankje, dat wordt hem! Ik heb geen kitchenaid, dus moet zelf gaan kneden neem ik aan?

Mijn super hier heeft bijna niets, dus Mo's tip probeer ik een keer als ik weer in Amsterdam ben.

2 days down, 4 days to go :').
pi_99579513
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dankje, dat wordt hem! Ik heb geen kitchenaid, dus moet zelf gaan kneden neem ik aan?

Mijn super hier heeft bijna niets, dus Mo's tip probeer ik een keer als ik weer in Amsterdam ben.

2 days down, 4 days to go :').
Jup :Y ik heb ook geen Kitchenaid hoor ;)
Iets met een verlangslijstje enzo :P
pi_99579530
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jup :Y ik heb ook geen Kitchenaid hoor ;)
Iets met een verlangslijstje enzo :P
Later als mijn keuken groot is ga ik zoveel mooie spullen kopen O+. Koken is zoveel leuker als je de spullen (en tijd en geld) ervoor hebt!
pi_99579562
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Later als mijn keuken groot is ga ik zoveel mooie spullen kopen O+. Koken is zoveel leuker als je de spullen (en tijd en geld) ervoor hebt!
Mee eens :) het erge hier is dat ik meer en meer tijd in de keuken doorbreng nu we iemand hebben die het grove sopwerk doet :D

Die Kitchenaid hoop ik ergens voor de winter te kopen/bij elkaar te sparen.
In de winter bak ik nog meer.
pi_99579586
Een Kitchenaid is nog steeds mijn droom O+

maar sinds ik een foodprocessor heb ben ik voorlopig weer een beetje tevreden... :P
Ja doei.
pi_99580991

Ik vind dat ik er nog wat op moet oefenen en de receptuur iets moet aanpassen, hij kan wat mooier, maar lekker istie wel :) (dit is wat er nu nog van over is)
pi_99581011
Oh en het was gezellig met de meiden :D ze zijn net weer weg.
  zondag 17 juli 2011 @ 16:20:34 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99581523
Ik heb een flinke omweg gemaakt op een bijna lege fietsaccu met zere knieën maar nu weer thuis. Was idd gezellig :) er werd onderweg naar me getoeterd maar kon zo snel niet zien of dat uniekhoorn en consorten waren :')
Niet meer actief op Fok!
  zondag 17 juli 2011 @ 16:25:12 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99581665
Thuis..
Wij hebben niet getoeterd dus het zal wel weer een kerel zijn :P

Op het werk hebben wij ook altijd gebak en dan kies ik of slagroom of hazelnootschuim. Wat dat betreft heeft MarMar een goede keuze gemaakt!
Taart was echt lekker, thanks!

Tsssk, had niet door dat Kwak op de achterbank want zat te fokken :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99581677
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dat ik er nog wat op moet oefenen en de receptuur iets moet aanpassen, hij kan wat mooier, maar lekker istie wel :) (dit is wat er nu nog van over is)
Ziet er goed uit :P.
pi_99581789
Leuk dat het gezellig was O+
pi_99582410
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:29 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk dat het gezellig was O+
:Y en die taart ziet er :9 uit!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 17 juli 2011 @ 16:50:56 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99582507
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

:Y en die taart ziet er :9 uit!
Was 'ie ook :9.

Toen ik thuiskwam, was m'n zus er met zwager en ik zei: "Ik heb schuimgebak gehad" en hij meteen :9, ik: "moet je er nu naartoe gaan, er was nog over" :')
Niet meer actief op Fok!
pi_99582657
whehe, moetie wel snel zijn ;)
pi_99582755
:9 taart.
pi_99582785
Gatver, ik heb een dilemma.
Ineens verlaat iedereen Hyves voor dat stomme Facebook }:| Ik heb 2.5 jaar geleden al een account aangemaakt bij Facebook, drie mensen toegevoegd en dat was het dan. Ik vind het een onoverzichtelijk stom gedoe, dan nog dat gekloot met privacyinstellingen en andere voorwaarden die eenzijdig worden opgelegd door :r Amerikanen :r . En likes, prikborden, gepoke }:| :{w

Maar goed, Hyves is opgekocht door de :r Telegraaf :r . Steeds meer mensen vinden het cool om al hun krabbels te wissen (de smeerlappen, hoe moet ik nu de reden van je scheiding/ziekenhuisbezoek etc achterhalen?) of hun profiel op alleen voor vrienden te zetten waardoor je interessante gesprekken maar voor de helft kunt zien.

Nu wil ik wel gaan facebooken, want dan kan ik jullie ook allemaal toevoegen O+ maar dan komen daar nog IRL vrienden, IRL vage bekenden en collega's (waaronder bazen) bij. En dat kun je misschien wel allemaal van elkaar afschermen, maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken.

Ik hou er gewoon niet van dat mijn webleven en mijn echte leven in elkaar overlopen, want waar kan ik dan nog eens lekker klagen over mijn stomme collega's :'( of ongestoord praten over piemels en sex (dat doe ik zelfs al bewust tijden niet meer ;( ).

Ik zag bovendien dat Twitter mij ongevraagd heeft aangeboden als "to follow" aan een andere (mij onbekende) Fokker, terwijl ik op Twitter onder mijn echte naam opereer }:|

Dus. Ik vond het internet vroeger veel leuker.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 17 juli 2011 @ 17:03:41 #82
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99582913
ja stom is dat he Syrena, misschien moet je gewoon nog even wachten tot google+ helemaal hip is, dan kun je facebook helemaal overslaan :P op google+ kun je mensen ook in 'cirkles' indelen en dan per status update/foto/bericht kiezen welke cirkles het mogen zien. Kun je veilig over je collega's bitchen zonder dat ze het zien 8-)
pi_99582923
Tsja, ik maak er geen geheim van wie ik ben zowel online niet als in het echte leven niet, dus ik kan je geen tips geven vrees ik.

Wel vind ik Facebook stukken fijner dan Hyves, maargoed, da's ook persoonlijk natuurlijk!
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:04:53 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99582953
Herkenbaar Syrena..
Vind het ook wel 'vervelend' dat IRL en Fokkers door elkaar lopen op facebook maar weet niet of je dat kan splitsen ?
Heb eergisteren inderdaad ook mijn Hyves gedeleted...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99582956
Heb geen hyves.
pi_99583030
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:03 schreef Blurred86 het volgende:
ja stom is dat he Syrena, misschien moet je gewoon nog even wachten tot google+ helemaal hip is, dan kun je facebook helemaal overslaan :P op google+ kun je mensen ook in 'cirkles' indelen en dan per status update/foto/bericht kiezen welke cirkles het mogen zien. Kun je veilig over je collega's bitchen zonder dat ze het zien 8-)
Mja, de enige met een Google+ account die ik ken is een vervelende excollega (kreeg net een bericht dat ze van Hyves af gaat, nice 8-) als ze nu ook nog eens zou gaan kappen met het delen van iedere scheet op het bedrijfstwitternetwerk :+ ).
pi_99583045
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:
Heb geen hyves.
Ik ook niet meer :+
Ja doei.
pi_99583154
Ik heb hyves voor de privemeuk en facebook voor de ietsminderprivemeuk.
pi_99583226
Ik heb zo examenfuif van een nichtje, ga er nog eens diep over nadenken als ik vlaai eet en het lopend buffet plunder :9
pi_99583284
Owja,bijna vergeten on topic te gaan :P

lijstje:

O: 2 crackers met kaas
T: appel
L: stukje quiche van gister, rauwkost
T: TAART!!!
D: sperziebonen en gehaktballetjes
T: stukje meloen
T: een glas rode wijn van de slankies O+ en misschien nog een paar olijfjes

Echt een weekendmenu!
  zondag 17 juli 2011 @ 17:15:46 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99583340
Klagen kun je hier toch doen, Syrena?
Ik vind Hyves voor huisvrouwen en pubers /Vik kort door de bocht :P. Facebook is even wennen, maar nodigt wel veel meer uit tot interactie dan Hyves, vind ik. En geen troela's die je met een dom plaatje een fijne dag wensen + geen irritante smileys :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99583349
Het stoort me trouwens ook dat niet internet-savvy vriendinnen een beetje medelijdend vragen "heb je nog geen facebook" terwijl ik al facebook had voordat ze überhaupt wisten dat het bestond. Ik ben gewoon al voorbij de facebookfase :+

Als ik dan zeg: "Ik heb wel Twitter 8-) " dan kijken ze zo van: :{
  zondag 17 juli 2011 @ 17:16:17 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99583361
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:14 schreef MarMar het volgende:
Owja,bijna vergeten on topic te gaan :P

lijstje:

O: 2 crackers met kaas
T: appel
L: stukje quiche van gister, rauwkost
T: TAART!!!
D: sperziebonen en gehaktballetjes
T: stukje meloen
T: een glas rode wijn van de slankies O+ en misschien nog een paar olijfjes

Echt een weekendmenu!
Huh, hadden ze een fles wijn meegenomen? Niet gezien :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99583503
lol Vik njah, behalve wat bakken doe ik bijzonder weinig huishouden, maar huisvrouw it is dan :P
Mijn hele fam. zit op hyves (de jongere generatie dan ;) ), dat is mijn excuus ;)
pi_99583533
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Klagen kun je hier toch doen, Syrena?
Ik vind Hyves voor huisvrouwen en pubers /Vik kort door de bocht :P. Facebook is even wennen, maar nodigt wel veel meer uit tot interactie dan Hyves, vind ik. En geen troela's die je met een dom plaatje een fijne dag wensen + geen irritante smileys :P.
Facebook is voor meelopers :6
Ik hoef ook geen interactie, ik wil gewoon weten hoe het staat met de baby, of de ruzie met de ex al is bijgelegd, vakantiefoto's zien van een stel waarvan ik weet dat hij er geen hol meer aan vindt, kijken of ze nu ALWEER een nieuwe knakker heeft opgedoken en hoe hij eruit ziet, of deze wel kan spellen, hoe dik iemand is geworden, hoe de vijfde tatoeage wordt uitgezocht.

Sommigen kijken GTST, ik lees Hyves oO<
pi_99583573
Mijn lijstje
O: 3 kleine danerolles croissants met 1 gekookt ei
L: 1 witte bol met kaas en komkommer, 2 handjes noten
D: uit eten bij spaans restaurant
  zondag 17 juli 2011 @ 17:23:10 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99583583
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:20 schreef MarMar het volgende:
lol Vik njah, behalve wat bakken doe ik bijzonder weinig huishouden, maar huisvrouw it is dan :P
Mijn hele fam. zit op hyves (de jongere generatie dan ;) ), dat is mijn excuus ;)
Jij bent iig geen truttige huisvrouw :P. En je hebt ook FB ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_99583589
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Huh, hadden ze een fles wijn meegenomen? Niet gezien :P.
:Y lekker wijntje ook, lief schenkt me net een glas in O+
pi_99583622
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij bent iig geen truttige huisvrouw :P. En je hebt ook FB ^O^.
whehe, nou ik zit op het randje met mijn jarenvijftig taartrecept :P
pi_99583782
Argh :')

We gaan elk jaar een weekendje weg met vriendengroepje en in dat groepje zit een dame met wie ik het zacht gezegd niet kan vinden :') _O-

Een van de mensen zei dat VK ook wel een optie was wellicht, dus ik vertel zo dat er hier in de buurt best leuke dingen te doen zijn (York, Yorkshire, geocachen, etc.) en dat 't niet zo duur is om met 4 man in één auto een overtocht te boeken, komt er echt zo'n bashmailtje terug met daarin dat "Hull maar kut is en dat er geen zak te beleven is" (ze is er één keer geweest) en dat het duur is (+300 euro) terwijl je op z'n budget met 140 euro inclusief extra overnachting klaar kunt zijn, etc.

Als ze weer naar de Ardennen of naar Terschelling gaan is 't ook allemaal prima, wij gaan dan alleen niet mee, maargoed, dat wisten we al toen we hierheen gingen, en ik vertelde alleen maar wat de opties hier waren en zij moet 't weer beter weten (met foutieve informatie) :') en daar kan ik me zo boos om maken :') _O-

Hull is dan wel niet het bruisende hart van Yorkshire, maar 't is nu wel 'mijn stad' en om dan zo kort door de bocht afgezeken te worden door iemand die er één keer geweest is, dat tolereer ik niet :+ :6
Ja doei.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:29:59 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99583785
Sorry Vik, vergeten te zeggen :)
Geniet van je wijntje MarMar.

Masterchef Australie en Amerika lijken wel heel erg op elkaar.. Wat een drama maken ze er ook van.
Junior wat origineler?
pi_99583819
Ik neem ze op en spoel het geleuter tussendoor altijd door Uniek :) junior vind ik tof, verbazingwekkend wat die kids kunnen en watvoor recepten ze uit hun blote hoofd blijken te weten!
  zondag 17 juli 2011 @ 17:31:36 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99583820
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Vik, vergeten te zeggen :)
Geniet van je wijntje MarMar.

Masterchef Australie en Amerika lijken wel heel erg op elkaar.. Wat een drama maken ze er ook van.
Junior wat origineler?
Masterchef Amerika is toch met Gordon Ramsey? Wat een slechte koks zijn dat, ook in Hell's Kitchen. Die kinderen zijn nog beter! Al begin ik me wel een beetje aan die kinderen te ergeren, ze zijn me iets te perfect, net minivolwassenen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99583842
Ramsey zelf vind ik dan wel weer grappig :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')