kost wel wat tijd ja (1 minuut instellen (freedbquote:Op zondag 17 juli 2011 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, al m'n CD's in flac, dat wil ik ook wel. Ik zie er alleen een beetje tegenop om zo'n 1.000 CD's opnieuw te gaan rippen.
Tot je tot de ontdekking komt dat freedb niet altijd even nauwkeurig is met de naamgeving. De ene keer alles in hoofdletters, spelfouten in titels, titels niet volledig, albumnamen die niet kloppen. Ik moet vaak genoeg nog wel wat puntjes op de i zetten.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:37 schreef JoeBravo het volgende:
kost wel wat tijd ja (1 minuut instellen (freedb) + ca 10 minuten rippen per CD), maar het valt me tot nu toe nog niet tegen. (stand: 44 van de ca. 200 gehad)
En ik rip ook alleen datgene wat ik atm de moeite waard vind om te luisteren. De rest draai ik de CD of mp3 wel van als ik het wil horen.
puntjes op de i zetten kost me minder tijd dan alles overtypen.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot je tot de ontdekking komt dat freedb niet altijd even nauwkeurig is met de naamgeving. De ene keer alles in hoofdletters, spelfouten in titels, titels niet volledig, albumnamen die niet kloppen. Ik moet vaak genoeg nog wel wat puntjes op de i zetten.
Nou ja, eigenlijk zegt dat vooral dat ik een neuroot ben.
Ik zou willen dat alle linux nerds die nog steeds _ gebruiken in namen van nummers ter plekke dood neervallen.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot je tot de ontdekking komt dat freedb niet altijd even nauwkeurig is met de naamgeving. De ene keer alles in hoofdletters, spelfouten in titels, titels niet volledig, albumnamen die niet kloppen. Ik moet vaak genoeg nog wel wat puntjes op de i zetten.
Gemiddeld genomen wel, maar bij de verzamelde werken van Erik Satie red je het daar niet mee.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:41 schreef JoeBravo het volgende:
puntjes op de i zetten kost me minder tijd dan alles overtypen.
Mede-neurootquote:Op zondag 17 juli 2011 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou je hier naartoe moeten komen en dat vind je eng. Dus helaas, geen reële optie.quote:
Ik doe ze vaak batch renamen, en dan laat ik de tag uit de naam jatten.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen wel, maar bij de verzamelde werken van Erik Satie red je het daar niet mee.
Zijn wij gescheiden bij geboorte?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:41 schreef Tegan het volgende:
Mede-neuroot. Ik heb een aparte downloadmap, en niets daarvan mag in de muziekmap als het niet correct is getagd en genaamd
. Ook dan komt het pas in de media library.
mp3tag is hier ook een dankbaar hulpmiddel als ik achteraf een tagfout ontdek.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik doe ze vaak batch renamen, en dan laat ik de tag uit de naam jatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Je moet gewoon een goed rename programma hebben. Nooit meer schelden op zulke namenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou willen dat alle linux nerds die nog steeds _ gebruiken in namen van nummers ter plekke dood neervallen.
Koop een OS wat wel met een spatie om kan gaan. Mijn god.
Dat gaat alleen op als de juiste titel al wel in de tag zit. Bij Erik Satie was dat bijvoorbeeld niet het geval. En als het dan om titels gaat als:quote:Op zondag 17 juli 2011 11:42 schreef Tegan het volgende:
Ik doe ze vaak batch renamen, en dan laat ik de tag uit de naam jatten.
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:44 schreef JoeBravo het volgende:
maar ik ga ff L-E immiterenOw, ik dacht taart eten tot je gewicht is verdubbeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ze moeten het zo gewoon niet noemen.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet gewoon een goed rename programma hebben. Nooit meer schelden op zulke namen.
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op als de juiste titel al wel in de tag zit. Bij Erik Satie was dat bijvoorbeeld niet het geval. En als het dan om titels gaat als:
23 - Peccadilles importunes - III. Profiter de ce qu'il a des cors aux pieds pour lui pendre son cerceau
Dan ben je wel even bezig.
Leg uit...quote:
vandaar ook de spoilerquote:Op zondag 17 juli 2011 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht taart eten tot je gewicht is verdubbeld.
Ik hernoem eerst dit 23 - Peccadilles importunes - III. Profiter de ce qu'il a des cors aux pieds pour lui pendre son cerceau tot Erik Satie - III. Profiter de ce qu'il a des cors aux pieds pour lui pendre son cerceau (of wat jij wilt) met een rename programma, meteen de hele cd in een keer, want overal toch dezelfde artiest.quote:
Duidelijk, dan hadden we het over andere dingen. Bovenstaande doe ik overigens ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hernoem eerst dit 23 - Peccadilles importunes - III. Profiter de ce qu'il a des cors aux pieds pour lui pendre son cerceau tot Erik Satie - III. Profiter de ce qu'il a des cors aux pieds pour lui pendre son cerceau (of wat jij wilt) met een rename programma, meteen de hele cd in een keer, want overal toch dezelfde artiest.
Dan gooi ik hem in Winamp (kan ook een willekeurig ander programma zijn met een media library), kijk wat de tag is, en als hij me niet bevalt, gooi ik hem helemaal leeg en laat hem van uitlezen uit de naam van het bestand. In Winamp kan ik dan ook voor alle nummers het album een keer invullen en laten aanpassen in de tag. Enige wat je dan moeite kost is om het nummer op de cd in te vullen. Maar als die al correct is kan je die wel laten staan en alleen al het andere in de tag weggooien en laten aanvullen. Klaar.
Als je die bewuste CD via freedb laat vullen is de titel van het nummer '23 - Peccadilles importunes - III'. Betekent dat je die Franse bende zelf nog moet aanvullen. Als je dan bedenkt dat er 46 nummers op die ene CD staan en dan het in totaal zes CD's zijn...quote:
Die zie ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:59 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dit bevoorbeeld niet tof.
<artiest> - <titel> Ft. <tweede artiest>
Dan vind ik 'my cock' de artiest.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:
Die zie ik eigenlijk nooit.
Het moet gewoon zijn:
Ilse de Lange (ft Beyonce) - Suck my cock
Zegt dat iets over je reeds bereikte omvang?quote:
Een nijlpaard is er niets bij.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt dat iets over je reeds bereikte omvang?
ik geloof je meteen.quote:
Goedgelovige. Die zit nog strak in haar vel en die probeert ons gewoon om de tuin te leiden.quote:
wat? spreekt L-E niet de waarheid?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goedgelovige. Die zit nog strak in haar vel en die probeert ons gewoon om de tuin te leiden.
Dat de helft van je posts nu gaat over wasjes draaien en opvouwen doet toch een beetje af aan je imago van anonieme, spannende, exotische dame.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:47 schreef Tegan het volgende:
Zo. Helft van de dozen zijn weg en de was is gevouwen.
De was doen is heel exotischquote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat de helft van je posts nu gaat over wasjes draaien en opvouwen doet toch een beetje af aan je imago van anonieme, spannende, exotische dame.
dan weet ik nog wel een "exotisch" vakantieadresjequote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef JoeBravo het volgende:
dan weet ik nog wel een "exotisch" vakantieadresje
Stiekem ben ik ook heel saai en burgerlijkquote:Op zondag 17 juli 2011 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat de helft van je posts nu gaat over wasjes draaien en opvouwen doet toch een beetje af aan je imago van anonieme, spannende, exotische dame.
Dan wacht ik nog even met douchen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:57 schreef Tegan het volgende:
Stiekem ben ik ook heel saai en burgerlijk. Heerlijk
.
Maar ik zal zo eens die beloofde pic posten, hopelijk is het dan weer iets meer van het oude.
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan weet ik nog wel een "exotisch" vakantieadresje
Netjes.quote:
quote:
Valt wel mee, de achtergrond is zwart dus nu lijken ze heel hoog. Desondanks heb ik ze op de receptie gewoon uit gedaanquote:
Al blijft het wel vervelend dat diegene die foto's van jou maakt, nooit het hoofd erop zet.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:02 schreef Tegan het volgende:
Valt wel mee, de achtergrond is zwart dus nu lijken ze heel hoog. Desondanks heb ik ze op de receptie gewoon uit gedaan.
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al blijft het wel vervelend dat diegene die foto's van jou maakt, nooit het hoofd erop zet.
Classy.quote:
Classy O&N feestje bij Miss en mij dit jaar. Kom je ook?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:14 schreef Tegan het volgende:
Ik heb er nu wel een gratis jurk bij, dus ik denk dat ik hem aan ga doen met Oud en Nieuw.
Misschienquote:Op zondag 17 juli 2011 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Classy O&N feestje bij Miss en mij dit jaar. Kom je ook?
Ik kan er op lopen, maar niet meer dan een uur ofzoquote:Op zondag 17 juli 2011 14:16 schreef L-E het volgende:
Ik kan niet lopen op hakken. Of blijven staan. Zelfs zitten vind ik moeilijk dan
Maar ze zijn lief, ook de tenen.
*nodigt zichzelf uit*quote:Op zondag 17 juli 2011 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Classy O&N feestje bij Miss en mij dit jaar. Kom je ook?
Als dat jouw aanwezigheidskans verhoogt, absoluut.quote:
Ah, de bediening voor de hapjes en drankjes is ook geregeld, zie ik net.quote:
Ow wee als ik je einde van dit jaar zie zeuren dat je niks te doen hebt met O&N.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow wee als ik je einde van dit jaar zie zeuren dat je niks te doen hebt met O&N.
Toch zuur, zeker als je bedenkt dat je tegen die tijd hier om de hoek woont.quote:
nee hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch zuur, zeker als je bedenkt dat je tegen die tijd hier om de hoek woont.
Dan kun je rond O&N hier al wel een huis hebben uitgezocht.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
nee hoorik bemn in februari pas klaar
Durf je dat aan om je tegen die tijd in een classy jurkje te vertonen?quote:
Nog bijna vijf maanden om je te verleiden om wel te komen.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de bediening voor de hapjes en drankjes is ook geregeld, zie ik net.
Als je koffer nog dicht kan, ben je iets vergeten.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
Wow! ik krijg bijna al mijn bagage in de handbagage koffer
en ik ga 19 dagen weg!
oke mijn schoenen en toilettas passen er niet meer bij maar alle kleren wel
misschien moet ik meer mee nemen...
vrouwenlogicaquote:Op zondag 17 juli 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je koffer nog dicht kan, ben je iets vergeten.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ee-op-vakantie.dhtmlquote:Op zondag 17 juli 2011 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je koffer nog dicht kan, ben je iets vergeten.
ik beheers me.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Of lekker alles opeten en morgen iets anders maken.
Heb je nu echt iets definitiefs voor jezelf of is dit een langer, tijdelijk iets?quote:
Vrouwen!quote:
ik ben iets kieskeuriger.quote:
Als jij liever mannen hebt is dat helemaal prima hoor!quote:
*zucht*quote:Op zondag 17 juli 2011 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jij liever mannen hebt is dat helemaal prima hoor!
Behalve voor moslims en christenen ed....
Ja, want ik begreep écht niet wat je bedoeldequote:Op zondag 17 juli 2011 18:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*zucht*
ik krijg de neiging Van Gaal te quoten nu
want dat wist ik ook nietquote:Op zondag 17 juli 2011 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, want ik begreep écht niet wat je bedoelde
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
want dat wist ik ook niet
en zo kunnen we nog wel ff doorgaan metwaardige reacties
neequote:
terecht gebruik vanquote:Op zondag 17 juli 2011 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Like, wtf?![]()
"Pas op voor nep-joden op het strand!"
Stel je 'm in op hoge resolutie en vervolgens stel je een grotere fontsize in als standaard.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:05 schreef Tegan het volgende:
Kleinere resolutie is eigenlijk geen optie. Maar van dat concentreren op die letters krijg ik wel hoofdpijn.
Oh, hij stond al op 150% en het ging niet hoger. Totdat ik 'aangepast' koos, toen kon ik tot 200%quote:Op zondag 17 juli 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel je 'm in op hoge resolutie en vervolgens stel je een grotere fontsize in als standaard.
Langer tijdelijkquote:Op zondag 17 juli 2011 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nu echt iets definitiefs voor jezelf of is dit een langer, tijdelijk iets?
Tig keer verhuizen in een paar jaar is goed voor je karakter.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Langer tijdelijkAl sta ik best hoog op de ranglijst voor een huisje in Vleuten dat later dit jaar vrijkomt
Lavendelquote:Op zondag 17 juli 2011 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Dat huis zag er wel sneu uit zo zonder meubels en met allemaal vlekken op de vloer en muurZo wil niemand het kopen nee. Er zat ook een vette scheur in de muur en de tuin was al helemaal overwoekerd met lavendel en druiven.
En hangmarokkanen en picknickende faal-burgemeesters?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Dat huis zag er wel sneu uit zo zonder meubels en met allemaal vlekken op de vloer en muurZo wil niemand het kopen nee. Er zat ook een vette scheur in de muur en de tuin was al helemaal overwoekerd met lavendel en druiven.
Dat klinkt al weer meer als de Rhu die we kennen en liefhebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik dacht gewoon helemaal los te gaan in een paar van die mall's in amerika
dus ruimte over laten in de koffer
laatste keer dat ik er was hebben we 2 nieuwe koffers moeten kopen om alles mee terug te krijgen
Dan is wat je meeneemt nu qua hoeveelheid toch prima?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik dacht gewoon helemaal los te gaan in een paar van die mall's in amerika
dus ruimte over laten in de koffer
laatste keer dat ik er was hebben we 2 nieuwe koffers moeten kopen om alles mee terug te krijgen
Dingen achterlaten... Why?!quote:Op maandag 18 juli 2011 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n roze Kiplingkoffer meeEn hield nog ruimte over
Maar heb ook dingen achtergelaten en ik had niet zo heel veel kleren en schoenen enzo meegenomen, alleen oude zooi. Ik liep er echt bij als een zwerftoerist
Ik vind het achterlaten van huisdieren altijd veruit het ergstequote:Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
ik haat op vakantie gaan
op vakantie zijn is prima
alleen met pakken en zo daar raak ik alleen maar van in paniek
oho misschien gaat de kat wel dood? heb ik mijn paspoort? tickets? etc
same herequote:Op maandag 18 juli 2011 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het achterlaten van huisdieren altijd veruit het ergste.
En ik controleer net voor het de deur uitstappen neurotisch of alles toch wel écht op slot is en of overal de stekker uit is. Zodra ik de deur dichtgetrokken heb check ik voor paspoort, tickets en pinpas. En vanaf dat moment ben ik eigenlijk vrij relaxed en erger ik me de rest van de reis aan het gestress van mijn reisgenoten
als het aan mij lag een uur geledenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als het aan mij lag een uur geleden
maar vriendje is nog bezig met pakken en zo
Hij kon zo heerlijk een chagrijn spelenquote:
I feel your pain.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Mensen die een facebook-account maken met alle e-mail meldingen aan, en dan een e-mail adres invullen dat doorstuurt naar alle leden van de zweefvliegclub..
Dat had ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:14 schreef DrMarten het volgende:
Eerste werkdag weer achter de rug......... ik heb zin in vakantie
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Mensen die een facebook-account maken met alle e-mail meldingen aan, en dan een e-mail adres invullen dat doorstuurt naar alle leden van de zweefvliegclub..
Dat gevoel verdween vannacht al toen ik om half 2 nog klaarwakker naar het plafond lag te starenquote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had ik ook.Gewoon de allereerste ervaring op het werk was al meteen weer kut
. Heel het 'ik ben uitgerust en kan er weer vol tegenaan'-gevoel verdween als sneeuw voor de zon....;(
En? Mooi plafond?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat gevoel verdween vannacht al toen ik om half 2 nog klaarwakker naar het plafond lag te staren
quote:
Doet ie niks meer?quote:
Was ie dat wel? Volgens mij was het best een dwarsligger doorgaansquote:
Schoongemaakt, opnieuw geïnstalleerd, en hij loopt nog steeds te kutten. Volgens mij valt het niet meer te reddenquote:
Of het nog te redden is weet je eigenlijk alleen maar als je de hardware grondig gaat onderzoeken. Ik zou voor een pc van 3 jaar oud niet meer de moeite (en kosten) nemen en idd gewoon een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schoongemaakt, opnieuw geïnstalleerd, en hij loopt nog steeds te kutten. Volgens mij valt het niet meer te reddenMorgenavond een nieuwe halen denk ik.
Klinkt als een hele geslaagde dag/avond.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Take That gister
Zeikende regen
Vooraan staan
Handje schudden met Jason en Robbie en Howard half dan
Naar Robbie zwaaien en thumbs up krijgen
14 voelen
De volgende dag 50 voelen
Dat waren tranen van Robbiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Alleen die regen buiten was wat minder
Zweetdruppels van de 'boys' van Robbiequote:
Ik zit net een potje 'Witcher 2' te spelen en daar kom ik jou in tegen. Als tovenares!quote:
Met een jurk aan!quote:
Maar ze heet wel Teganquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:41 schreef Tegan het volgende:
Oh, dan kan ik het niet zijn. Ik heb namelijk een broek aan momenteel.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Take That gister
Zeikende regen
Vooraan staan
14 voelen
Ik ben jaloers, had ook willen gaan, wat een jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Take That gister
Zeikende regen
Vooraan staan
14 voelen
Die deden ze dus op de andere helft van het podium, op de middenstip zeg maar, dus daar heb ik de hele show van gemistquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, had ook willen gaan, wat een jeugdsentiment.
Neeeeeeeeeeeeever forget where you're coming frommm
Je moet een priveconcert eisen, daar heb je recht op. Zijn ze nou helemaal!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die deden ze dus op de andere helft van het podium, op de middenstip zeg maar, dus daar heb ik de hele show van gemisten nog een stel andere nummers. is ook wat, sta je eindelijk na 17 fucking jaar vooraan en dan speelt het halve concert zich verderop af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zucht*I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja! In de Melkweg ofzo!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet een priveconcert eisen, daar heb je recht op. Zijn ze nou helemaal!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben toch zo heerlijk standvastig en consequentDat vind ik een van de leukste dingen aan het leven, je mag je altijd bedenken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zucht*![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben toch zo heerlijk standvastig en consequentIk heb vandaag nog aan je gedacht toen ik langs een winkel metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zucht*spul liep
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
In de badkamerquote:
mja, maar wel een beetje zonde om te doen als je bij voorbaat al weet dat het zinloos is, omdat je weet dat je niet dusdanig veranderd bent dat het nu opeens wel een succes gaat zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik een van de leukste dingen aan het leven, je mag je altijd bedenken!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog aan je gedacht toen ik langs een winkel metspul liep
Waar ging dat mis, vier maanden geleden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mja, maar wel een beetje zonde om te doen als je bij voorbaat al weet dat het zinloos is, omdat je weet dat je niet dusdanig veranderd bent dat het nu opeens wel een succes gaat zijn.
Aan mij niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog aan je gedacht toen ik langs een winkel metspul liep
Ik durf online niet eens aan iemand te laten merken dat ie leuk isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mja, maar wel een beetje zonde om te doen als je bij voorbaat al weet dat het zinloos is, omdat je weet dat je niet dusdanig veranderd bent dat het nu opeens wel een succes gaat zijn.
ook op een datingsite heb je een "vlotte babbel" nodig om de aandacht te trekken en die ontbreekt.quote:
Wat is een vlotte babbel in godsnaam? Je komt op mij niet over als een autist.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook op een datingsite heb je een "vlotte babbel" nodig om de aandacht te trekken en die ontbreekt.
Ohh, *jaloers* (tweede keer vanavond) - hoe was dat?quote:
Makkelijk een praatje maken, of een gesprek op gang houden, dat soort zaken. En ik ben daar heel erg slecht in.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is een vlotte babbel in godsnaam? Je komt op mij niet over als een autist.
Heb ze laatst allemaal (nou ja bijna) terug gekeken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohh, *jaloers* (tweede keer vanavond) - hoe was dat?
Vorige week waren de eerste delen op televisie, wat een lieve schattige filmpjes waren het toen.
Ik vind jou heel gemakkelijk in de omgang, online dan. En je bent intelligent en grappig en fijngevoelig en oprecht aardig, dat zijn allemaal prachtige eigenschappen, haal jezelf niet zo omlaag.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Makkelijk een praatje maken, of een gesprek op gang houden, dat soort zaken. En ik ben daar heel erg slecht in.
Ik twijfel wel eens
Is "Hoi, neuken?" niet meer afdoende tegenwoordig?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ook op een datingsite heb je een "vlotte babbel" nodig om de aandacht te trekken en die ontbreekt.
Ik wil wel zo'n marathon doen. Maar ik val in slaap halverwege de tweede film, ben ik bang.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb ze laatst allemaal (nou ja bijna) terug gekeken.
Heerlijk![]()
Hoe is het daar?
als iemand je begroet en vraagt hoe het gaat, is het normaal antwoord te geven en de wedervraag te stellen. Niet zelden geef ik alleen (kort) antwoord en vergeet dan terug te vragen. Waarna het gesprek is afgelopen. Dan voel ik me 10 tellen later, als ik me dat realiseer, wel eens een autist.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind jou heel gemakkelijk in de omgang, online dan. En je bent intelligent en grappig en fijngevoelig en oprecht aardig, dat zijn allemaal prachtige eigenschappen, haal jezelf niet zo omlaag.
ik krijg dat m'n strot niet uit, dus zou het niet weten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is "Hoi, neuken?" niet meer afdoende tegenwoordig?
Wat voor gesprekken zijn dat op datingsites, zit je daar te chatten? Ik dacht altijd dat het dmv berichten sturen ging?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als iemand je begroet en vraagt hoe het gaat, is het normaal antwoord te geven en de wedervraag te stellen. Niet zelden geef ik alleen (kort) antwoord en vergeet dan terug te vragen. Waarna het gesprek is afgelopen. Dan voel ik me 10 tellen later, als ik me dat realiseer, wel eens een autist.
Voor de rest is alles wat je zegt gewoon waar
door berichten idd, en dat moet in 1 bericht goed zijn. not my cup of tea.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat voor gesprekken zijn dat op datingsites, zit je daar te chatten? Ik dacht altijd dat het dmv berichten sturen ging?
Nu snap ik je probleem helemaal niet. Je kan dus de tijd nemen om te reageren en je bericht aan te passen (wedervragen toe te voegen), dat is toch juist een voordeel tov IRL waar de gesprekken snel en vluchtig zijn?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
door berichten idd, en dat moet in 1 bericht goed zijn. not my cup of tea.
al neem ik 2 uur de tijd, dan nog is het maar de vraag of het grappig en vlot of zakelijk of een kruisverhoor van de inquisitie is. Het moet uit het niets komen en daar ben ik niet goed in. Ben meer een reageerder. En ben daarin ook al snel erg zakelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu snap ik je probleem helemaal niet. Je kan dus de tijd nemen om te reageren en je bericht aan te passen (wedervragen toe te voegen), dat is toch juist een voordeel tov IRL waar de gesprekken snel en vluchtig zijn?
Je denkt er wellicht iets te veel over na.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
al neem ik 2 uur de tijd, dan nog is het maar de vraag of het grappig en vlot of zakelijk of een kruisverhoor van de inquisitie is. Het moet uit het niets komen en daar ben ik niet goed in. Ben meer een reageerder. En ben daarin ook al snel erg zakelijk.
de "er niet teveel over nadenken" variant heb ik destijds ook geprobeerd ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Je denkt er wellicht iets te veel over na.
ow, ik ga alweer op de 16.000 af... in 2 jaar...quote:
Hmm, zou voor mij ook wel goed zijn, maar ik vrees dat ik dan alleen maar wakker lig.quote:
Dat heb ik afgelopen nacht gedaan, dus nu redelijk moe. Maar nog veel om aan te denken dus ik durf het toch nog niet aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Hmm, zou voor mij ook wel goed zijn, maar ik vrees dat ik dan alleen maar wakker lig.
zulks één interessante materiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
Alsof iemand zich ook interesseert voor mijn slaappatroon.
dat is m'n collega's in 1,5 jaar tijd nog niet gelukt, dus ik vrees het ergstequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:11 schreef L-E het volgende:
Irritante collega's moet je een spreekverbod opleggen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
Is "Hoi, neuken?" niet meer afdoende tegenwoordig?
Hoi, Neuken?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Afdoende om gelijk geblockt te worden voor hopeloos?
Het werkte bij Miss en Air heel goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Afdoende om gelijk geblockt te worden voor hopeloos?
Dan heb je het nog niet vaak genoeg gevraagd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom willen mensen mij nooit serieus nemen als ik het aardig vraag?
Er zullen je wel meer dan genoeg serieus willen nemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Wil je serieus genomen dan? Niet keihard?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je serieus genomen dan? Niet keihard?
Gewoon, überhaupt genomen worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je serieus genomen dan? Niet keihard?
die komt in mijn standaard vocabulaire voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:39 schreef KomtTijd... het volgende:
En ik mag überhaupt zeggen, want ik zit in Duitsland.
Zoek een vent en ga in de tegen aanvalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:44 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde overigens mijn buren neuken gisteren, denk ik.
Wordt tenminste iemand nog goed genomen!
Moet niet zo moeilijk zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zoek een vent en ga in de tegen aanval
De Teganaanvalquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zoek een vent en ga in de tegen aanval
Gewoon vragen werkt niet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef JoeBravo het volgende:
Wtb ducttape, een nietmachine, hechtnaald en draad en alerhande andere nuttige zaken om collega z'n kop te laten houden
geloof me: neequote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef JoeBravo het volgende:
Wtb ducttape, een nietmachine, hechtnaald en draad en alerhande andere nuttige zaken om collega z'n kop te laten houden
SPOILER: All you need...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat niet bij welk besluit het precies is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Besluit spoorverbreding Utrecht vernietigd
Mannen.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:38 schreef Techno het volgende:
Jij doet eng.SPOILER: All you need...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In en rond Utrecht, alles denk ik?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Staat niet bij welk besluit het precies is.
Lijkt me stug, als je nagaat daar voor het stationsgebied alleen al 2000 vergunningen nodig zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In en rond Utrecht, alles denk ik?
Ja, maar dan kan je nog iets van lucht tussen je lippen door krijgen.... denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:42 schreef Techno het volgende:
Naald en draad leek me anders veel enger en pijnlijker.
Nou ja, hij hoeft zijn neus toch niet dicht te lijmen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, maar dan kan je nog iets van lucht tussen je lippen door krijgen.... denk ik.
Dat zou een beetje wreed zijn inderdaad. Wel een redelijk permanente oplossingquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, hij hoeft zijn neus toch niet dicht te lijmen?
Je mist er niets aan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:56 schreef Lolaatje het volgende:
Ik wil weer Nederland 1 kunnen ontvangen. Drenthe ftw.
Jij snapt duidelijk niet hoe tof wielrennen is.quote:
Dat klopt, dat snap ik niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk niet hoe tof wielrennen is.
Ik heb er ook weinig mee hoor...quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:11 schreef Lolaatje het volgende:
Jij snapt duidelijk niet hoe tof wielrennen is.
quote:
Jullie stellen mij diep teleurquote:
Story of my life.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:15 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
[..]
Jullie stellen mij diep teleur.
Het was zo anders gelopen als je van wielrennen had gehoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The problem with common sense is that most people are morons."
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het was zo anders gelopen als je van wielrennen had gehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
Heb je wel iemand met gladde benen!quote:
Gelukkig scheren de meeste vrouwen hun benen ook.quote:
Nee, wat een mierenneukers zeg.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:40 schreef Lolaatje het volgende:
Lijkt dit op een ander cijfer dat aangepast naar een 8 is?
[ afbeelding ]
Het is gewoon gecorrigeerde 8 die ik slordig had geschreven. Heb gesodemieter met mijn energiebedrijf en moet nu bewijs overleggen van de beginstanden, en hoera ik had het papier nog, maar zij gaan nu natuurlijk denken dat ik dit expres zo heb aangepast.
Oke, eten dan, dat is niet prettig via je neus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:52 schreef Techno het volgende:
Nou ja, hij hoeft zijn neus toch niet dicht te lijmen?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:31 schreef Lolaatje het volgende:
Het was zo anders gelopen als je van wielrennen had gehouden.
Wielrenners zijn vaak van die lui die denken dat de wereld om hun draait en iedereen aan de kant moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreselijk.
Gewoon een slordige acht. Wat zij denken boeit toch niet. Als ze het maar noteren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:40 schreef Lolaatje het volgende:
Lijkt dit op een ander cijfer dat aangepast naar een 8 is?
[ afbeelding ]
Het is gewoon gecorrigeerde 8 die ik slordig had geschreven. Heb gesodemieter met mijn energiebedrijf en moet nu bewijs overleggen van de beginstanden, en hoera ik had het papier nog, maar zij gaan nu natuurlijk denken dat ik dit expres zo heb aangepast.
Nou ja, dan stopt hij er een rietje in. Opgelost.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
Oke, eten dan, dat is niet prettig via je neus.
+1quote:Wielrenners zijn vaak van die lui die denken dat de wereld om hun draait en iedereen aan de kant moet.Vreselijk.
+1quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:47 schreef Bengeltje het volgende:
Wielrenners zijn vaak van die lui die denken dat de wereld om hun draait en iedereen aan de kant moet.Vreselijk.
Mja, dat is wellicht niet het beste argument om van vrouwen af te stappen en voor een wielrenner te gaan inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:42 schreef Techno het volgende:
Gelukkig scheren de meeste vrouwen hun benen ook.
Ik heb het nog niet opgestuurd hoor, was alleen bang dat ze zo reageren omdat ik energiemaatschappijen voor geen meter vertrouwquote:Nee, wat een mierenneukers zeg.
Een slimme meter? Wat doet die?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
Wat ben ik blij met die slimme meter. Dit soort gezeik heb je dus gewoon niet meer.
Nou ja, tenzij het ding dood gaat
Elke dag de meterstanden automatisch naar je energie bedrijf versturen.quote:
Nee, mijn vrouw, wat doen ze!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke dag de meterstanden automatisch naar je energie bedrijf versturen.
En voor de alu hoedjes: ook je verbruik en wat voor apparaten aan het net hangen. En naakt foto's van je vrouw.
Waarom altijd van je vrouw, wat is er mis met naakt dingen van je man.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
Elke dag de meterstanden automatisch naar je energie bedrijf versturen.
En voor de alu hoedjes: ook je verbruik en wat voor apparaten aan het net hangen. En naakt foto's van je vrouw.
Ding is geprogrammeerd door een man. Ga klagen bij de Eneco als je het anders wilt zienquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom altijd van je vrouw, wat is er mis met naakt dingen van je man.
Omdat borsten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom altijd van je vrouw, wat is er mis met naakt dingen van je man.
Alweer die mannen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ding is geprogrammeerd door een man. Ga klagen bij de Eneco als je het anders wilt zien.
Flapjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |