quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 16:38 schreef Creayi het volgende:Dit snap ik dus niet Dauntl3ss.
Ik wachten totdat ik eens ons weeg? Wat heb ik nou gezegd? Zucht.....
En hoezo weet ik alles beter? Er zijn punten waar ik het niet mee eens ben ja. Maar er zijn ook punten waar ik het wel mee eens ben. Maar vaak onthouden mensen alleen de negatieve dingen, dat zie je nu wel weer.
Jij zit hoog en droog op je roze wolk, en daardoor wuif je alle negatieve signalen weg, of zeg je dat ze in het niet vallen met het positieve. Veel reacties hier zijn wat meer down to earth, maar jij sluit heel systematisch uit dat ze
misschien wel niks serieus met je wil, nu niet en nooit niet.
Het is niet per se een kwestie van tijd, zoals jij denkt, puur omdat jij dat zelf zo hebt meegemaakt.
quote:
Wat ik erg apart vind.
De mensen die deze situatie irl meemaken, dus de mensen op het werk. Dat zijn pak hem beet, 40 mensen. Al deze mensen viel het, eerder dan ons 2 zelfs, op dat er iets was tussen ons.
Ook zeiden ze dat het wel duidelijk was dat we elkaar leuk vinden (en dat er meer word bedoeld met de signalen die we beide afgeven) en iedereen is benieuwd hoe het gaat tussen ons (maar dat ga ik niet allemaal aan hun neus hangen).
Daarom vind ik het apart dat er hier precies tegenovergesteld tegenaan word gekeken.
O, jullie hebben het vast gezellig op het werk, en er is weinig voor nodig om die roddelmachine op gang te helpen.
Heb je die mensen ook allemaal verteld hoe terughoudend ze naar jou toe is, dat ze soms nergens op reageert en dat ze nog zo met die ex in haar hoofd zit? Dat ze het zelf ook allemaal niet meer weet en dat je haar maar tijd moet geven?
quote:
Zullen we hiermee ophouden dan? Want dit schiet niet op. Het lijkt me dan beter als ik hier niet meer zal posten dan?
En BundyChen, je reactie #99......
Dat moet je helemaal zelf weten, maar probeer hoe dan ook niet te doen alsof jouw visie de ware is.