abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99801318
Dit snap ik dus niet Dauntl3ss.

Ik wachten totdat ik eens ons weeg? Wat heb ik nou gezegd? Zucht.....

En hoezo weet ik alles beter? Er zijn punten waar ik het niet mee eens ben ja. Maar er zijn ook punten waar ik het wel mee eens ben. Maar vaak onthouden mensen alleen de negatieve dingen, dat zie je nu wel weer.

Wat ik erg apart vind.
De mensen die deze situatie irl meemaken, dus de mensen op het werk. Dat zijn pak hem beet, 40 mensen. Al deze mensen viel het, eerder dan ons 2 zelfs, op dat er iets was tussen ons.

Ook zeiden ze dat het wel duidelijk was dat we elkaar leuk vinden (en dat er meer word bedoeld met de signalen die we beide afgeven) en iedereen is benieuwd hoe het gaat tussen ons (maar dat ga ik niet allemaal aan hun neus hangen).
Daarom vind ik het apart dat er hier precies tegenovergesteld tegenaan word gekeken.

Zullen we hiermee ophouden dan? Want dit schiet niet op. Het lijkt me dan beter als ik hier niet meer zal posten dan?

En BundyChen, je reactie #99......
pi_99801392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:09 schreef Creayi het volgende:
Waarom heb ik het maandag dan niet gezegd dat ik verliefd op haar ben?
Omdat je bang bent voor haar reactie natuurlijk.

quote:
Als je vind dat ik smoesjes aan het verzinnen ben. Jij je zin. Ik weet zeker dat ik eerlijk tegen haar ben en dat vind ik belangrijk.
Als je eerlijk tegen haar bent zeg je dat je verliefd bent. Het verzwijgen van de waarheid is misschien niet liegen, maar het is ook zeker niet eerlijk zijn.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:41:50 #103
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_99801477
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:30 schreef BundyChen het volgende:
Gast ik weet niet hoe oud je bent hoor, maar neuq dr gewoon, als je het goed doet blijft ze aan je hangen
Gast ik weet niet hoe oud je bent hoor, maar mensenpiemels hebben geen weerhaakjes.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_99801601
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:38 schreef Creayi het volgende:
Dit snap ik dus niet Dauntl3ss.

Ik wachten totdat ik eens ons weeg? Wat heb ik nou gezegd? Zucht.....

En hoezo weet ik alles beter? Er zijn punten waar ik het niet mee eens ben ja. Maar er zijn ook punten waar ik het wel mee eens ben. Maar vaak onthouden mensen alleen de negatieve dingen, dat zie je nu wel weer.
Jij zit hoog en droog op je roze wolk, en daardoor wuif je alle negatieve signalen weg, of zeg je dat ze in het niet vallen met het positieve. Veel reacties hier zijn wat meer down to earth, maar jij sluit heel systematisch uit dat ze misschien wel niks serieus met je wil, nu niet en nooit niet.
Het is niet per se een kwestie van tijd, zoals jij denkt, puur omdat jij dat zelf zo hebt meegemaakt.
quote:
Wat ik erg apart vind.
De mensen die deze situatie irl meemaken, dus de mensen op het werk. Dat zijn pak hem beet, 40 mensen. Al deze mensen viel het, eerder dan ons 2 zelfs, op dat er iets was tussen ons.

Ook zeiden ze dat het wel duidelijk was dat we elkaar leuk vinden (en dat er meer word bedoeld met de signalen die we beide afgeven) en iedereen is benieuwd hoe het gaat tussen ons (maar dat ga ik niet allemaal aan hun neus hangen).
Daarom vind ik het apart dat er hier precies tegenovergesteld tegenaan word gekeken.
O, jullie hebben het vast gezellig op het werk, en er is weinig voor nodig om die roddelmachine op gang te helpen.

Heb je die mensen ook allemaal verteld hoe terughoudend ze naar jou toe is, dat ze soms nergens op reageert en dat ze nog zo met die ex in haar hoofd zit? Dat ze het zelf ook allemaal niet meer weet en dat je haar maar tijd moet geven?
quote:
Zullen we hiermee ophouden dan? Want dit schiet niet op. Het lijkt me dan beter als ik hier niet meer zal posten dan?

En BundyChen, je reactie #99......
Dat moet je helemaal zelf weten, maar probeer hoe dan ook niet te doen alsof jouw visie de ware is.
pi_99802033
Northside, ik vind het fijn dat je gewoon normaal blijft reageren. Echt waar!

Ik snap je en je hebt daar wel een punt. Dat ik het wel een beetje heb verzwijgt. Als ze aan mij zou vragen "Ben je verliefd op mij", zou ik eerlijk "ja" zeggen. Dit zeg ik niet achteraf hoor.

Ze heeft daar niet naar gevraagd en omdat ik denk dat ik er niks mee opschoot om het te zeggen, heb ik het ook niet gezegd. Je hebt gelijk dat ik het een beetje verzwijg, dat geef ik toe. Maar ik persoonlijk vind dat ik wel eerlijk tegen haar ben. Ik heb soms dingen tegen haar gezegd die confronterend konden zijn, wat ze niet leuk vond, maar ik heb het wel gezegd.

Dat ik het een beetje verzweeg afgelopen maandag, oké. Maar ik vind dat ik eerlijk tegen haar ben. Ik zie dat lichtelijk verzwijgen niet als 'niet eerlijk' zijn, want dan zou ik het ontkennen en dat doe ik niet.

Dauntl3ss:
Ik wuif niet alle negatieve reacties weg. Hoevaak heb ik gezegd "Ik kan argumenten noemen waardoor ik denk dat ze me ziet zitten, maar ik kan ook argumenten geven waarom ze me niet ziet zitten". Ik heb dat ook nooit uitgesloten dat ze niks zou willen. Ik heb toch ook vaak genoeg gezegd "Ik kijk wel hoe het gaat lopen"

Ja, niet allemaal. Enkele collega's weten hoe de vork in de steel zit ja.

Ik zeg toch niet dat mijn visie de ware is? Waar heb ik dat gezegd?

Waarom zeg je zulke dingen? Dat je er niet mee eens bent, oké. Maar dat je dit gaat zeggen?
pi_99802095
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:51 schreef Creayi het volgende:

Dauntl3ss:
Ik wuif niet alle negatieve reacties weg. Hoevaak heb ik gezegd "Ik kan argumenten noemen waardoor ik denk dat ze me ziet zitten, maar ik kan ook argumenten geven waarom ze me niet ziet zitten". Ik heb dat ook nooit uitgesloten dat ze niks zou willen. Ik heb toch ook vaak genoeg gezegd "Ik kijk wel hoe het gaat lopen"

Ja, niet allemaal. Enkele collega's weten hoe de vork in de steel zit ja.

Ik zeg toch niet dat mijn visie de ware is? Waar heb ik dat gezegd?

Waarom zeg je zulke dingen? Dat je er niet mee eens bent, oké. Maar dat je dit gaat zeggen?
Ik kan het niet duidelijker uitleggen dan ik al heb gedaan.

Maar goed, liefde is blind, en hoop doet leven.

Succes ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')