Skull-splitter:
Klopt, ik maar me soms echt te druk om dingen. Ik weet het, maar toch doe ik het!
Ware_heiden:
Ik snap wat je bedoelt en ik vind het overigens niet hard hoor. Ze is langs gekomen en ik heb mijn mond gehouden. Ik zal het even samenvatten:
Ze smsde of het goed was als ze <beste vriendin> meenam. Dat vond ik prima, die vriendin weet natuurlijk ook dat er iets speelt tussen ons.
Ze had dus haar beste vriendin meegenomen, daar had ik verder ook geen moeite mee. Die vriendin weet van de situatie af overigens. We gingen met z'n 3en op de bank zitten. Ik in het midden. M. was best rustig, ze zei weinig, reageerde nauwelijks ergens op. Ik vroeg waarom ze zo stil was en ze liet sms'jes zien van haar ex, waar ze dus nog mee zat. Ze liet zien dat ze korte, botte sms'jes terugstuurde en zei dat ze klaar met hem was. Ik pakte haar bij haar schouder vast en zei dat het shit was allemaal. Ze duwde mijn hand niet weg.....
Na een klein uurtje begon ze gelukkig weer te praten en begonnen we elkaar weer te plagen. Ditmaal waren die plagerijen wel echt erg zeg, in positieve zin dan! Soms lagen we op elkaar in de bank, waarop die vriendin reageerde "Oké, dit ziet er heel fout uit". Op de raarste manieren zaten / lagen we in elkaar gevouwen op de bank, steeds elkaar plagend. Dan hielden we 10 minuutjes op en daarna begon het weer.
Op een gegeven moment wilde ik naar de keuken lopen om wat te drinken te pakken en M. stond ook op om mee te helpen. We prikten elkaar in de zij en M. stond achter mij. Ze pakte mij om mijn middel stevig vast en drukte me tegen haar aan. Volgens mij legde ze haar hoofd op mijn schouder, maar dat weet ik niet zeker meer. Later op de avond deed ze dit nog een keer!! Zo bleven we dan even staan. Ik deed mijn armen naar achter en pakte haar heupen vast.
Naderhand gingen we weer op de bank zitten en bij een van die plagerijen had ze haar knie bezeerd. Ik hapte gelijk toe, legde mijn hand op haar been en aaide haar. En dit vond ze blijkbaar goed
Die vriendin van haar was constant naar mij aan het kijken. Ik heb er niks van gezegd, maar soms vond ik het wel irritant. Ik zag haar constant naar mij staren. Als ik terugkeek, keek ze gauw weg.
Ook zei M. dat haar vader vandaag jarig was (het was 12 uur geweest) en ik pakte haar hand en feliciteerde haar. Ik wilde haar op haar wang kussen en ik zag dat ze me twijfelend en met grote ogen aankeek. Ik kuste haar op haar wang, toen op haar andere wang en gauw draaide ze haar hoofd weer de andere kant op. Zo kuste ik niet op haar mond, maar nogmaals op haar wang.
Toen ze naar huis ging hebben we elkaar ditmaal geen knuffel gegeven.
We hebben nu geen afspraken meer samen en zullen er binnenkort weer eentje moeten plannen. Volgend weekend ben ik op vakantie en ik zit eraan te denken om aanstaande donderdag, net voordat ik wegga, nog iets te gaan doen samen.
Wat jullie zeggen inderdaad. Ik houd nu gewoon mijn mond en kijk het wel allemaal aan. Het is dag en nacht verschil met hoe ik me nu voel en vanmorgen. Nu voel ik me er goed over en die vakantie kom ik wel door denk ik!