Kwart Finale, gekquote:Op zondag 17 juli 2011 02:04 schreef Doublepain het volgende:
Wie wint gaat toch door? of is dit poule?
Heb liever dat Lodeiro snel terug is bij Ajaxquote:Op zondag 17 juli 2011 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus dit kan de laatste wedstrijd zijn van Argentinië!![]()
![]()
Nopequote:
Neequote:
Shit net de herhaling gemist... Maar ik denk dat Suarez ook wel weet dat ze denken dat ie schwalbes maakt. Dus als je verstandig bent en je bent slim doe je dat niet meer...quote:
Speelt ie mee?quote:Op zondag 17 juli 2011 02:25 schreef gniffie het volgende:
Hoe vaak is Messi wel niet onderuit getrapt
Niet eens 1x, hij gaat snel naar de grond!quote:Op zondag 17 juli 2011 02:25 schreef gniffie het volgende:
Hoe vaak is Messi wel niet onderuit getrapt
Omdat deze coach een onbenul isquote:Op zondag 17 juli 2011 02:28 schreef Doublepain het volgende:
Waarom krijgt Messi de aanvoerdersband en niet Zanneti?
En Pastore >Di Mariaquote:Op zondag 17 juli 2011 02:29 schreef Doublepain het volgende:
Met Cambiasso hadden ze al gewonnen, Mascherano
Lieveling van de coach. Cambiasso is zo´n 10x slimmer dan die dwaas.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:29 schreef Doublepain het volgende:
Mascherano is een kut spelertje inderdaadquote:Op zondag 17 juli 2011 02:29 schreef Doublepain het volgende:
Zit ie bij de selectie?quote:
Nog steeds geblesseerdquote:Op zondag 17 juli 2011 02:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit ie bij de selectie?Jammer dat ie hele seizoen geblesseerd is geweest, ging best goed samen met Lucio bij Inter
Prachtig, elke bal komt aan bij een speler van Uruguayquote:Op zondag 17 juli 2011 02:37 schreef gniffie het volgende:
Alles wat Messi steeds doet, wat een geweldenaar
trollenquote:Op zondag 17 juli 2011 02:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prachtig, elke bal komt aan bij een speler van Uruguay
Ja ciel mij ook al opquote:Op zondag 17 juli 2011 02:39 schreef Doublepain het volgende:
Je ziet dat Uruguay voor penals wil, niemand gaat mee naar voren.
Het schijntquote:Op zondag 17 juli 2011 02:43 schreef Thas het volgende:
Dit moet het Zuid-Amerikaanse equivalent van het EK voorstellen?
Deed het prima.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:46 schreef Thas het volgende:
Romero ziet er wel bazig uit in dit shirt en met dit kapsel![]()
Jammer dat hij er deze wedstrijd niet zoveel van bakt, ik hoorde dat hij het in de andere wedstrijden wél erg goed deed
Inderdaad, die laatste ook, top.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:58 schreef Confetti het volgende:
Wow. Behalve 1 penalty heeft Uruguay ze echt perfect genomen.
GooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolquote:
Mijn stream brak dus ik hoorde het nietquote:Op zondag 17 juli 2011 02:58 schreef msnk het volgende:
[..]
GooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGooolGoool
River Plate gedegradeerd, PSV totaal onnodige dure aankopen EN Argentinie uit de Copaquote:
River Plate was ik al vergeten.... Damn gek. Het blijft bizar.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
River Plate gedegradeerd, PSV totaal onnodige dure aankopen EN Argentinie uit de Copa
Gelukkig gaat hij naar Braziliëquote:Op zondag 17 juli 2011 03:00 schreef Masterboy het volgende:
Nu wordt waarschijnlijk coach ontslagen + Tevez wordt de meest gehate persoon in Argentinië
Op 1 na wel goedquote:Op zondag 17 juli 2011 03:00 schreef laucas het volgende:
Argentinie schoot die pingels ook zo lomp hard in
en goalsquote:Op zondag 17 juli 2011 12:25 schreef emokid het volgende:
en Messi's prijzen met Argentinië blijft steken op 0.
*bookmarked*quote:Op zondag 17 juli 2011 18:33 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Uruguay wint,bookmark mijn post maar. Zei ik in deel 2 (?) ook al.
Wint? En dat is die ene chica zeker?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als PAR de competitie gaat Riquelme uit de kleren
Alleen homo's laten die wedstrijd links liggenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanavond nog een wedstrijd? Of klopt de EPG niet bij Sport1?
Heb nog geen 1 wedstrijd gezien , PAR - BRA kijken of toch links laten liggen?!
Aha, jij bent dus de vrouwen finale aan het kijken?!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen homo's laten die wedstrijd links liggen
Neequote:Op zondag 17 juli 2011 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha, jij bent dus de vrouwen finale aan het kijken?!
Klopt, Chili moet die Copa pakken.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:24 schreef Doublepain het volgende:
Och wat ben ik blij dat Argentinië eruit ligt, nu gaat het nog leuker worden als Brazil eruit ligt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Klopt, Uruguay moet die Copa pakken.
Absoluut. Alle credits naar Bielsa.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Chili speelt leuk dynamisch voetbal. Vond ze op t WK al leuk spelen.
Uruguay speelt afschuwelijk voetbal imo.quote:
Maar heeft de beste keeper en beste speler(Suarez).quote:Op zondag 17 juli 2011 21:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Uruguay speelt afschuwelijk voetbal imo.
Stel dat dat zo zou zijn (want dat is het niet), is dat dan een reden om voor een ploeg te zijn?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar heeft de beste keeper en beste speler(Suarez).
Ja, mooie land en een goeie ploeg.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:27 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Stel dat dat zo zou zijn (want dat is het niet), is dat dan een reden om voor een ploeg te zijn?
Alexis Sanchez > Suarez.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar heeft de beste keeper en beste speler(Suarez).
Ja, mooi land, beetje saai, lekkere wijven, hoge levensstandaardquote:Op zondag 17 juli 2011 21:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mooi land ja? Ben je er al eens geweest?
Overigens geef je geen antwoord op mijn vraag.
Jammer dat Romero op het beslissende moment faalt.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beste keeper is Villar en daarna Bravo. Romero heeft ook een goed toernooi gekeept
Nee, zou er graag heen gaan. Wat er mooi aan is dat het 3 miljoen inwoners heeft, al 2x het wk gewonnen heeft en tussen Brazilië en Argentinië ligt. Prachtig.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mooi land ja? Ben je er al eens geweest?
Overigens geef je geen antwoord op mijn vraag.
Goede reden iddquote:Op zondag 17 juli 2011 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, zou er graag heen gaan. Wat er mooi aan is dat het 3 miljoen inwoners heeft, al 2x het wk gewonnen heeft en tussen Brazilië en Argentinië ligt. Prachtig.![]()
Als ik mag kiezen tussen de clubs van de Copa dan is het Uruguay, om een antwoord op je vraag te geven. Ja, Suarez ben ik een groot fan van. Brazilië zijn zwaar overrated en Argentinië ben ik nooit fan van geweest.
Dat ze WK's wonnen is bijna 100 jaar geleden. Wat dat betreft zie ik de overeenkomsten wel, want wat ze nu laten zien lijkt ook niet veel op voetbal, toen ook niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, zou er graag heen gaan. Wat er mooi aan is dat het 3 miljoen inwoners heeft, al 2x het wk gewonnen heeft en tussen Brazilië en Argentinië ligt. Prachtig.![]()
De Copa heeft landen, geen clubs.quote:Als ik mag kiezen tussen de clubs van de Copa dan is het Uruguay, om een antwoord op je vraag te geven. Ja, Suarez ben ik een groot fan van. Brazilië zijn zwaar overrated en Argentinië ben ik nooit fan van geweest.
Brazilië is ook zwaar overrated, die Neymar. Zou zogenaamd de nieuwe Pelé zijn. Nog niks van hem gezien, alleen wat valpartijen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Je vindt Brazilië zwaar overrated maar Uruguay respecteert je omdat ze in het stenentijdperk 2x wereldkampioen zijn geworden
Maar waarom vind je Uruguay mooi op basis van verleden, terwijl Brazilië een veel mooier verleden heeft.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brazilië is ook zwaar overrated, die Neymar. Zou zogenaamd de nieuwe Pelé zijn. Nog niks van hem gezien, alleen wat valpartijen.
Met zijn geschoren benen, maar wat ik van hem heb gezien (Wat niet heel veel is) ben ik ook niet overtuigd.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef Chase_Utley het volgende:
En ik vind Neymar ook overrated hoor. Robinho 2.0
Och, ik ben nu niet zo'n fan van Brazilië, vroeger was het een mooie ploeg. Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho etc. Nu vind ik ze niks, zag je ook op het WK. Uruguay heeft het gewoon tot de halve finale gehaald van een WK. Vind ik knap met ''maar'' 3 miljoen inwoners.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar waarom vind je Uruguay mooi op basis van verleden, terwijl Brazilië een veel mooier verleden heeft.
In de tijd van Ronaldo vond ik het allesbehalve een mooie ploeg. Was geen sambavoetbal meer te bekennen. De laatste echte leuke Braziliaanse ploeg was die van 1990.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Och, ik ben nu niet zo'n fan van Brazilië, vroeger was het een mooie ploeg. Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinho etc. Nu vind ik ze niks, zag je ook op het WK. Uruguay heeft het gewoon tot de halve finale gehaald van een WK. Vind ik knap met ''maar'' 3 miljoen inwoners.
In 2002 hadden ze een mooie ploeg hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
In de tijd van Ronaldo vond ik het allesbehalve een mooie ploeg. Was geen sambavoetbal meer te bekennen. De laatste echte leuke Braziliaanse ploeg was die van 1990.
Nee en ik speel FIFA ja.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:42 schreef DeNummer10 het volgende:
Trouwens Doublepain, ben jij 14 jaar en fan van Fifa games?
Op papier misschien. België speelde meer sambavoetbal dan Brazilië.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In 2002 hadden ze een mooie ploeg hoor.
Maakt niet uit naar welke club, als die er maar wegrotquote:Op zondag 17 juli 2011 21:46 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik hoop dat Neymar naar Europa komt. Naar Ahnzi namelijk.
Real Madrid mag ook, want hij gaat toch falen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maakt niet uit naar welke club, als die er maar wegrot
Daar moet Adebayor al heenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Real Madrid mag ook, want hij gaat toch falen.
Dan moet Neymar zéker mee. Jammer dat serieuze en goede voetballers als Sahin, Alonso, Özil en Coentrao daar rondlopen.quote:
Casillas en Khedira geeft ik ook nog wel de thumbs up.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dan moet Neymar zéker mee. Jammer dat serieuze en goede voetballers als Sahin, Alonso, Özil en Coentrao daar rondlopen.
Dan heb je geen vleugels meer.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:52 schreef Doublepain het volgende:
Ganso past wel bij Manchester
Rooney--Chicarito
------Ganso
Higuain ook idd.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:52 schreef DeNummer10 het volgende:
Khedira vind ik niks speciaals, maar ik begrijp je punt. Higuain doet ook niks verkeerds trouwens.
Omdat Sneijder niet als pure 10 gaat spelen als hij bij Man United komt.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmm.. Dan snap ik niet waarom ze Sneijder wilde halen.
Wat het ook niet is, dus dat komt goed uitquote:Op zondag 17 juli 2011 21:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Sneijder niet als pure 10 gaat spelen als hij bij Man United komt.
Dan heb je ook niks aan Sneijder. Gelukkig dat hij dan niet kwam.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Sneijder niet als pure 10 gaat spelen als hij bij Man United komt.
Klopt. Nu het hem zelf nog duidelijk maken. Al stond hij vandaag bij Inter als meer controlerende speler achter Alvarez.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat het ook niet is, dus dat komt goed uit
Als Sneijder als Scholes gaat spelen heb je juist veel aan Rooney Chicarito en Sneijder.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb je ook niks aan Sneijder. Gelukkig dat hij dan niet kwam.
Juist wel omdat Sneijder geen 10 is. Als 10 heb je alleen iets aan zijn doelgerichtheid/goede schot. Echter speelt zijn ego dan te vaak parten omdat hij teveel opzoek gaat naar het schot. Dan vergeet hij spelers om zich heen, áls hij al de klasse heeft om deze in de kleine ruimte te bedienen. Hij heeft niet de touch, het inzicht en de passing om het spel te maken op die plek. Voor de verdediging liggen in dat opzicht veel meer kansen voor hem.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb je ook niks aan Sneijder. Gelukkig dat hij dan niet kwam.
Young en Nani op de flanken. Steekpasses zijn dan dodelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als Sneijder als Scholes gaat spelen heb je juist veel aan Rooney Chicarito en Sneijder.
Maar Sneijder wil alleen maar op 10 spelen, dus dat gaat dan problemen opleveren.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:59 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Juist wel omdat Sneijder geen 10 is. Als 10 heb je alleen iets aan zijn doelgerichtheid/goede schot. Echter speelt zijn ego dan te vaak parten omdat hij teveel opzoek gaat naar het schot. Dan vergeet hij spelers om zich heen, áls hij al de klasse heeft om deze in de kleine ruimte te bedienen. Hij heeft niet de touch, het inzicht en de passing om het spel te maken op die plek. Voor de verdediging liggen in dat opzicht veel meer kansen voor hem.
Het grappige is ook dat hij dit zelf weet, en zich steeds helemaal laat terugzakken tot de hoogte van een controlerende middenvelder. En toch wil die op 10 blijven spelenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:59 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Juist wel omdat Sneijder geen 10 is. Als 10 heb je alleen iets aan zijn doelgerichtheid/goede schot. Echter speelt zijn ego dan te vaak parten omdat hij teveel opzoek gaat naar het schot. Dan vergeet hij spelers om zich heen, áls hij al de klasse heeft om deze in de kleine ruimte te bedienen. Hij heeft niet de touch, het inzicht en de passing om het spel te maken op die plek. Voor de verdediging liggen in dat opzicht veel meer kansen voor hem.
zijn steekpass is te slecht voor een wereldklasse nummer 10. Zijn lange pass daarentegen is wereldklasse.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Young en Nani op de flanken. Steekpasses zijn dan dodelijk.
Kon beter die bal binnen knallenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Och, wedstrijd 2 seconden bezig en Neymar ligt weer.
Zijn ego heeft hem altijd al parten gespeeld. Met die handelingssnelheid, zijn positieve agressiviteit, zijn traptechniek, lichtvoetigheid etc. zou hij nog veel beter kunnen zijn als hij wilt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat hij dit zelf weet, en zich steeds helemaal laat terugzakken tot de hoogte van een controlerende middenvelder. En toch wil die op 10 blijven spelen
Eerste keer in mijn leven dat ik het met je eens ben. Zal vast ook wel de laatste keer zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kon beter die bal binnen knallen
Lamela is echt vele malen beter
Dat hoop ik welquote:Op zondag 17 juli 2011 22:04 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Eerste keer in mijn leven dat ik het met je eens ben. Zal vast ook wel de laatste keer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |