Doe eensquote:Op zondag 17 juli 2011 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
Nee maar inderdaad, het is een saaie saaiheid hier. Moet ik even de turbo erin gooien?
HAHAHAHAHA die zijn dom lame kunnen hun kont niet schoonmaken en zijn geen stuiver waard ahahahahahaha!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:36 schreef Zolder het volgende:
Oke doen we dat.
Mensen die niet op de universiteit zitten!!!
En jij bent nog een 450cent waard.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:37 schreef Juicyhil het volgende:
hallo allemaal ik ben hier nieuw.
ik ben 13 jaar en ik hou van pony's
rellen, rellen... gewoon íets. Zo moeilijk hoeft dat toch neit te zijn?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:37 schreef zarGon het volgende:
Geforceerd rellen..
Ga je eigen forum vervuilen, zaadbalhaar.
er was laatst nog iets meer op mij geboden door een 69 jarige manquote:
Totdat hij zag dat je 450kilo wasquote:Op zondag 17 juli 2011 01:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
er was laatst nog iets meer op mij geboden door een 69 jarige man
wat bedoel je?quote:
als een waar stukje goed gebakken vleesch.quote:
Bam! Boks ouwe!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
als een waar stukje goed gebakken vleesch.
waar is die vertrouwde boks icon als je hem nodig hebt.quote:
Oldbiequote:Op zondag 17 juli 2011 01:40 schreef Sealnova het volgende:
Kittens bijna verdronken.
Ja, help maar. Deze beesten die mij totaal in de weg staan moeten weg voordat ze deze week verzopen worden in het zwembad en met het oud vuil meegaan. Dus heb ik bij deze jouw medelijden opgewekt en wil je deze lelijke oranje kittens adopteren, reageer hieronder. Ik weiger ze ook nog langer eten te geven, ze willen niet bepaald zindelijk worden dus het huis begint te stinken.
Ik heb te lang als een pantoffeldiertje naar mijn scherm gekeken. Posten is toch écht beter dan distantiërenquote:Op zondag 17 juli 2011 01:41 schreef LudoSanders het volgende:
yvonne distantieert zich wijselijk van dit topic. Had ik dat ook maar gedaan.
Je teelballetjes.quote:
Ohw zo...quote:Op zondag 17 juli 2011 01:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rene en Yvonne. Daar gaat het topic toch over.
Ik mag niet meer rijden.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rene en Yvonne. Daar gaat het topic toch over.
Je hebt teveel ijsthee gehad?quote:
Oh. Ik ook niet. Maar ik mag sowieso nooit rijden. Tenzij met fiets. Of met een bus. Als ik niet rijd. Maar toch rijd ik dan mee. Best ingewikkeld eigenlijk. Als je met een bus rijd, rijd je met de bus, maar je rijd niet de bus. Dus dan mag het. Met de trein ook, maar rijd een trein wel? Ik snap het allemaal niet meer. Maar ik denk dat ik nu niets kan besturen.quote:
Okee.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik ook niet. Maar ik mag sowieso nooit rijden. Tenzij met fiets. Of met een bus. Als ik niet rijd. Maar toch rijd ik dan mee. Best ingewikkeld eigenlijk. Als je met een bus rijd, rijd je met de bus, maar je rijd niet de bus. Dus dan mag het. Met de trein ook, maar rijd een trein wel? Ik snap het allemaal niet meer. Maar ik denk dat ik nu niets kan besturen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opsodemieteren. Ik zoen Myraela. Doei.
Tegen de tijd dat je hierbent is het alweer lichtquote:Op zondag 17 juli 2011 01:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga ook maar. Wacht je op mij?
Goed. Ik ga wel in mijn eentje.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hierbent is het alweer licht
Maar jij mag mij wel berijden!!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik ook niet. Maar ik mag sowieso nooit rijden. Tenzij met fiets. Of met een bus. Als ik niet rijd. Maar toch rijd ik dan mee. Best ingewikkeld eigenlijk. Als je met een bus rijd, rijd je met de bus, maar je rijd niet de bus. Dus dan mag het. Met de trein ook, maar rijd een trein wel? Ik snap het allemaal niet meer. Maar ik denk dat ik nu niets kan besturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar jij mag mij wel berijden!!Zulks een scherpen opmerking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar jij mag mij wel berijden!!Laten we dat niet doen. Gewoon. Zomaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat terwijl ik al teveel op hebquote:
T was het proberen waardquote:Op zondag 17 juli 2011 01:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laten we dat niet doen. Gewoon. Zomaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
relrelrelrelrelrelrelrelrelrelrelrelrelrelrel,.,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op zondag 17 juli 2011 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
God Jezus.. in plaats van een reltopic is het zo'n zoetsappig kuttopic geworden.
quote:Op zondag 17 juli 2011 02:02 schreef Saisai het volgende:
Dit topic was natuurlijk gedoemd te mislukken
quote:Op zondag 17 juli 2011 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
God Jezus.. in plaats van een reltopic is het zo'n zoetsappig kuttopic geworden.
quote:Op zondag 17 juli 2011 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |