SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mpj als het goed is.quote:
Maak je daar een planning voor dan?quote:
dat zal wel jaquote:Op zondag 17 juli 2011 00:59 schreef GroenerDanGras het volgende:
Volgens mij is ie er alweer op gesprongen
Uiteraard.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maak je daar een planning voor dan?
Zo van morgen om 22:00 begint het neuken?
Cool, een sexrelatie.quote:
Fuckbuddy'squote:
Ja ik ben hopeloos op zoek naar zo'n relatiequote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef Supersoep het volgende:
Zuipvakanties met vrienden. Ja dan ben je echt uniek en anders en ontsnap je helemaal aan het ritme dat iedereen volgt in zijn of haar leven.
Pas maar op, seks maakt alles ingewikkelder.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:08 schreef Mpj het volgende:
Gek zijn jullie, we hebben inderdaad seks gehad, maar verder is er (van mijn kant dan) niks. Ik vind haar wel leuk in de omgang en als normale vriendin, ik kan heel goed met haar praten en lachen, maar verder niks. Zoals ik het (raar genoeg) bij het meisje uit Londen wel had, van haar wil(de) ik meer en meer.
MLiG zou een moord doen voor jou situatiequote:Op zondag 17 juli 2011 01:08 schreef Mpj het volgende:
Gek zijn jullie, we hebben inderdaad seks gehad, maar verder is er (van mijn kant dan) niks. Ik vind haar wel leuk in de omgang en als normale vriendin, ik kan heel goed met haar praten en lachen, maar verder niks. Zoals ik het (raar genoeg) bij het meisje uit Londen wel had, van haar wil(de) ik meer en meer.
iedereen hier heeft meedere keren sex per week met vreemde en zelfs triotjes, ja, daarom zitten we allemaal hier he?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:12 schreef Socios het volgende:
De laatste keer dat ik in dit topic was had men nog `moeite met versieren´. Tegenwoordig wordt hier `losbandig´ geneukt?
Hoe hebben jullie dat voor elkaar geregeld? Of val ik toevallig in een aantal succesverhalen?
Ik kom hier tegenwoordig, dat scheelt.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:12 schreef Socios het volgende:
De laatste keer dat ik in dit topic was had men nog `moeite met versieren´. Tegenwoordig wordt hier `losbandig´ geneukt?
Hoe hebben jullie dat voor elkaar geregeld? Of val ik toevallig in een aantal succesverhalen?
Ik ken veel positieve verhalen qua seks relaties (om het zo maar te noemen)quote:Op zondag 17 juli 2011 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pas maar op, seks maakt alles ingewikkelder.
Ik heb persoonlijk nooit echt ''moeite'' gehad. Ik kan alleen niet met vrouwen omgaan, volgens mij.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:12 schreef Socios het volgende:
De succesverhalen van mensen die al niet echt moeite hadden met versieren.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:12 schreef Socios het volgende:
Hele gangbangs joh. En alle kleuren van de regenboogquote:Op zondag 17 juli 2011 01:12 schreef Socios het volgende:
MLIG is niet de enige.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:11 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
MLiG zou een moord doen voor jou situatie
Ik heb ook niet zo'n behoefte aan zuipvakanties zonde van het geld moet ik zeggen.quote:
Lol; er zijn anders meer topics over het niet kunnen krijgen van seks, dan van ingewikelde complicaties na fuckbuddy-verhoudingen heb ik het idee. Wat nou ingewikkeld?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pas maar op, seks maakt alles ingewikkelder.
Het enige wat zonde is van je geld, is om het niet uit te geven.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n behoefte aan zuipvakanties zonde van het geld moet ik zeggen.
Pak liever wat cultuur mee.
Wehehe.quote:
Ha, okey.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:
De succesverhalen van mensen die al niet echt moeite hadden met versieren.
Maar mijn geld (nou ja mijn moeders) opmaken aan drank en een vliegticket naar Lloret de Mar. Vind ik gewoon zonde.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het enige wat zonde is van je geld, is om het niet uit te geven.
Je kunt niet met vrouwen omgaan? Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:14 schreef Mpj het volgende:
Ik heb persoonlijk nooit echt ''moeite'' gehad. Ik kan alleen niet met vrouwen omgaan, volgens mij.
Ik heb dan weer liever een zuipvakantie.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n behoefte aan zuipvakanties zonde van het geld moet ik zeggen.
Pak liever wat cultuur mee.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je kunt niet met vrouwen omgaan? Hoe bedoel je dat?
Kan.quote:
Door seks te hebben met de vrouw waar je niet opgewonden van wordt, en de vrouw waar je wel opgewonden van wordt, wegjagen.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
Hoe kan je niet met vrouwen omgaan en succes hebben?
Ik vroeg me eigenlijk ook meer af of ze geen gevoelens voor je heeft.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ken veel positieve verhalen qua seks relaties (om het zo maar te noemen)
Misschien doe ik het ooit met vrienden maar ik heb niet echt vrienden die dat doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:19 schreef Myraela het volgende:
Zo'n vakantie lijkt me wel tof eigenlijk. Jammer dan van het geld.
Klinkt alsof ie verkracht wordt... arme jonge.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Door seks te hebben met de vrouw waar je niet opgewonden van wordt, en de vrouw waar je wel opgewonden van wordt, wegjagen.
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol; er zijn anders meer topics over het niet kunnen krijgen van seks, dan van ingewikelde complicaties na fuckbuddy-verhoudingen heb ik het idee. Wat nou ingewikkeld?
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:19 schreef Myraela het volgende:
Zo'n vakantie lijkt me wel tof eigenlijk. Jammer dan van het geld.
Ik heb geen seks met vrouwen waar ik niet opgewonden van word. Nee, moet ik niet aan denken. Wie wel, eigenlijk?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Door seks te hebben met de vrouw waar je niet opgewonden van wordt, en de vrouw waar je wel opgewonden van wordt, wegjagen.
Geloof me, daar hebben we allemaal last vanquote:Op zondag 17 juli 2011 01:22 schreef Mpj het volgende:
Ik vind vrouwen nou eenmaal moeilijk te begrijpen. Voorbeeld: ze zegt dat je haar met rust moet laten, doe je dat, is 't niet goed en geef je niks om haar. En altijd dat eeuwige geroddel en eeuwige gezeur over dingen die allang achterwege zijn. Daar kan ik niet mee omgaan.
Ik hou van een goede combinatie van de twee. Ik ga dan ook het liefst naar wereldsteden of op rondreis.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan.
Ben sowieso wat meer cultureel aangelegd als mensen van mijn leeftijd.
Mh; nouja, ik ben niet bekend met vrouwen die in mijn huis of op mijn nek zitten; maar mijn gevoel zegt "schouders ophalen en tv een standje harder". Als iemand een serieus probleem heeft pik ik dat meestal wel snel op; en dan weet ik daar vaak ook wel goed mee om te gaan; maar van die dingen om niks dat laat ik makkelijk links liggen.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:22 schreef Mpj het volgende:
Ik kan niet meer quoten, sorry, dan loopt deze computer vast.
Ik vind vrouwen nou eenmaal moeilijk te begrijpen. Voorbeeld: ze zegt dat je haar met rust moet laten, doe je dat, is 't niet goed en geef je niks om haar. En altijd dat eeuwige geroddel en eeuwige gezeur over dingen die allang achterwege zijn. Daar kan ik niet mee omgaan.
Ja denk je? Vind dat ook wel lastig hoor..quote:Op zondag 17 juli 2011 01:23 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Geloof me, daar hebben we allemaal last van
Gewoon negeren en dan houden ze vanzelf op
Herstel.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb geen seks met vrouwen waar ik niet opgewonden van word. Nee, moet ik niet aan denken. Wie wel, eigenlijk?
Achja; de illusies blijven altijd het mooiste. Misschien wanneer hij voor die andere meid was gegaan, en deze meid had weggejaagd, dat het gevoel andersom was geweest. De onbereikbaarheid is zo lekker aantrekkelijk... onweerstaanbaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Herstel.
Door een verhouding te hebben met de vrouw waar je niet in geinteresseerd bent, en de vrouw waar je wel geinteresseerd bent, wegjagen.
Vrouwen kunnen zich soms druk maken om niets.. gewoon niets van aantrekken, ja nee en amen zeggen en ze trekken vanzelf bij.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja denk je? Vind dat ook wel lastig hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |