quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:45 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zou vooral voor het noorden zijn meende ik
Het paarse vlak maandagquote:
Daar reed ik net doorheenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:17 schreef Drassss het volgende:
Tot nu toe trekt het echt allemaal net zuid van me voorbij. Omgeving Helmond krijgt wel de volle laag..
nogal vochtig denk ikquote:
Mhaw dan bump ik het topic 217 dagen.. Gaat wat verquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:38 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
De schokkende waarheid achter Buienradar.nl![]()
Post 'm daar.
Hier niet hoor..slechts wat regen.quote:
Hangt net noord van je een leuk buitjequote:Op donderdag 21 juli 2011 14:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hier niet hoor..slechts wat regen.
Edit; begint hier nu ook
Heb je het over de bui bij Den Bosch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:35 schreef Drassss het volgende:
Gekke buien ook. Eerst trekt het van oost naar noordwest en nu komt het weer terug en gaat het richting het zuidoosten
Jep, sorry had ik er even bij moeten zettenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Heb je het over de bui bij Den Bosch?
Daar zullen ze niet blij mee zijn, maar het levert dus wel een mooi plaatje opquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:41 schreef RiKe het volgende:
Denken jullie dat Leiden nog wat gaat krijgen?
Het gaat nu zo traag dat ik er geen wijs meer uit wordt..
10 km. in welke richting? 20 km. naar het westen begint het nu te rommelen in ieder geval... Vergezeld van wat regendruppels. Mag nog geen naam hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:48 schreef Sj0rSz het volgende:
Net terug uit Tilburg. Daar kwam het water met bakken uit de hemel.
Nog geen tien km verderop is het gewoon droog
Oostelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:54 schreef JDude het volgende:
[..]
10 km. in welke richting? 20 km. naar het westen begint het nu te rommelen in ieder geval... Vergezeld van wat regendruppels. Mag nog geen naam hebben.
okquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een graad of 15 hier in NO Brabant.
Het gaat nu anders aardig hard.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:05 schreef Jorian29 het volgende:
In Ede is het gewoon lekker, niet te warm, niet te koud. Heeft even geregend, niet hard ofzo, en aan buienradar te zien zitten we net aan de rand. Komt ook niet meer deze kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |