Je dacht ik hou het kort, anders wordt ie gejat?quote:
Bink en Boor wel, Beetle is een hapje Carnibest in de kattentunnel van Boor aan het verstoppenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
En hoe is het met de 3B's Greys? Liggen ze weer lekker te slapen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je dacht ik hou het kort, anders wordt ie gejat?
GMTAquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Een langere TT durfde je niet zeker omdat Tombo er is?
[..]
Bink en Boor wel, Beetle is een hapje Carnibest in de kattentunnel van Boor aan het verstoppen![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink en Boor wel, Beetle is een hapje Carnibest in de kattentunnel van Boor aan het verstoppen![]()
oh dearquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh joh, dan missen we straks de posts "GATVERDAMME IK HAD CARNIBEST TUSSEN M'N TENEN!"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Greys, die cb, daar zou ik dr dus echt niet mee rond laten slepen.
Gewoon in de keuken of zo met dr gaan, bakje aanbieden, als ze niet uit het bakje eet weer wegpakken en later nog eens proberen.
Dat heb ik ook gedaan vanavondquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Greys, die cb, daar zou ik dr dus echt niet mee rond laten slepen.
Gewoon in de keuken of zo met dr gaan, bakje aanbieden, als ze niet uit het bakje eet weer wegpakken en later nog eens proberen.
Dat is al waaaaaay vooruitgang jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan vanavondBen er bij gaan zitten met de keukendeur dicht.
Daarna weggehaald. Net ging ze zoeken bij de etensbakken en heb ik het nog even neergezet, toen liet ik haar gaan want toen ging het bijna op!
Alleen het laatste hapje moest dus nog even in de kattentunnel
Het duurde de hele avond, maar uiteindelijk is er denk ik van de 250 gram 180-200 in gegaan. Bink nam stiekem ook 1 hapje en er ligt nog een pietsie naast de bak (slordige eter) maar ik ben al superblij dat er iets in is gegaan.quote:
Ik weet het weerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
JA!
Ben ik nog op tijd?
*elke seconde telt*
Maar dat was ook hoe we het ongeveer gedaan hebben toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou , als ze zelf eten gaat zoeken en dus aangeeft dat ze honger heeft, zou ik haar gewoon elke keer een portie aanbieden, en die wegzetten zodra ze niet meer uit de bak eet.
Je kan haar makkelijk een keer of 5 per dag een portie geven als ze zo mager is hoor, beter veel kleine porties dan een paar grote porties.
*Gaat op puntje van stoel zitten*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hey, dat is een lettertje vergeten. Dat is wat anders als "wilt"quote:
In nog meer bitcherigheid?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Qwea het volgende:
Ik ben even tombo bitch les aan het geven, brb
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
*Gaat op puntje van stoel zitten*Twee vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je de megolaanextracter het beste links of rechts absoleren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nou, sorry maar als dit alles is, dan is er een serieus probleemquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, sorry maar als dit alles is, dan is er een serieus probleem
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee vragen
Kan je de megolaanextracter het beste links of rechts absoleren?rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
ik zou op dat aapje gaan staanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Parels voor de zwijnen Qwea![]()
Senes, valt me tegen dat niemand dat duwende kutaapje het water in tieft eigenlijk
Ik heb jou geen parels gegeven hoorquote:
Ik zou rechts doen. Als je de genverbrander daarbij maar goed in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee vragen
Kan je de megolaanextracter het beste links of rechts absoleren?
quote:Morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Owkee, checkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Ik zou rechts doen. Als je de genverbrander daarbij maar goed in de gaten houdt.
Oequote:Morgen!
quote:
Vunsje!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
De hele dag, maar je kunt dan gewoon mee rusten
Ik kan me voorstellen dat ze beetle graag alleen in de buurt wil hebben van echte valse krengen. Ik zou nog even wachten met langskomen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe laat?
Of vind je me te bitcherig voor Beetle?
Eiiiiigenlijk wel, maar Elies heft dat dan weer opquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe laat?
Wist toch niet dat jij dat ook wistquote:
Je kan toch wel héél ff alleen liev zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe laat?
Op de één of andere manier krijg ik een ongemakkelijk gevoel bij het idee dat jij dat kijktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit een programma over hooligans te kijken op Discovery, daar kunnen we nog wat van leren
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Eiiiiigenlijk wel, maar Elies heft dat dan weer op
Oeh, dan zal ik maar niet zeggen dat ik het ook heb gezienquote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Op de één of andere manier krijg ik een ongemakkelijk gevoel bij het idee dat jij dat kijkt
Nouquote:
ik niet eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Voel jij de volgende post van Q nu ook al aankomen?
Je bent me voor; had natuurlijk zoiets flauws willen zeggen als: "Tussen 14:00 en 15:00? Mooi, dan kom ik dan en kruip ik er lekker bij!"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
De hele dag, maar je kunt dan gewoon mee rusten
HAHAHAAHAHAHA.quote:
Je huwelijk, wadoeje?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent me voor; had natuurlijk zoiets flauws willen zeggen als: "Tussen 14:00 en 15:00? Mooi, dan kom ik dan en kruip ik er lekker bij!"
Zo ontzettend sneu
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent me voor; had natuurlijk zoiets flauws willen zeggen als: "Tussen 14:00 en 15:00? Mooi, dan kom ik dan en kruip ik er lekker bij!"
Zo ontzettend sneu
Ja ja ja, eerst vind je me totaal niet bitcherig en nu vind je me niet liefquote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAHA.
Sorry. Ik moest even lachen.
Hart, vol, mond, over.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik wist op zeker dat jij nu met 'fisten' zou komen
Ik snapte hem ook niet hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik wist op zeker dat jij nu met 'fisten' zou komen
bitch niet zoquote:Op zondag 17 juli 2011 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja, eerst vind je me totaal niet bitcherig en nu vind je me niet lief
MAKE UP YOUR MIND WOMAN!
Mijn beeb heeft me vanmiddag zo gruwelijk te grazen genomen dat ik een optie op een scheiding heb genomenquote:
En irl ben ik dan weer zo'n braafjequote:
Zat er pis in je bier?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn beeb heeft me vanmiddag zo gruwelijk te grazen genomen dat ik een optie op een scheiding heb genomen
[..]
En irl ben ik dan weer zo'n braafje
Dus
Want?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Op de één of andere manier krijg ik een ongemakkelijk gevoel bij het idee dat jij dat kijkt
Ik zie je nog steeds hysterisch gillend voor me bij DTHquote:Op zondag 17 juli 2011 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn beeb heeft me vanmiddag zo gruwelijk te grazen genomen dat ik een optie op een scheiding heb genomen
[..]
En irl ben ik dan weer zo'n braafje
Dus
Véél ergerquote:
Nipperd?quote:
ooh, christ.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want?
ik kijk nu gewoon weer lachen om home videos
Was het ook lekker? is dan de vraag...quote:Op zondag 17 juli 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Véél erger
Ik kan het niet uitleggen; te lang verghaal. Maar neem maar van mij aan: het was brúút
Gillenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:05 schreef Qwea het volgende:
Ik zie je nog steeds hysterisch gillend voor me bij DTH
Wat is er met je top?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb de föhn weer op de laptop gezet, aftellen tot iemand komt bitchen
wutwutwut?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb de föhn weer op de laptop gezet, aftellen tot iemand komt bitchen
Ooh, je herinnert je godzijdank mijn boom escapade niet meer?quote:
Whutquote:Op zondag 17 juli 2011 00:06 schreef Qwea het volgende:
Ooh, je herinnert je godzijdank mijn boom escapade niet meer?
*Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej*quote:
Zie, to good to be truequote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zat 1,5 millimeter van een boom af bij het uitparkeren
En ging ik toen gillenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
ooh, das wel kut.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het had met 'lekker' he-le-maal nix te maken
Oh ja, Christusquote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wtf, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, ChristusIedereen leeft vijf jaar korter dankzij dat voorval
Alles onder de 40 weet dit nog, of zoquote:Op zondag 17 juli 2011 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, ChristusIedereen leeft vijf jaar korter dankzij dat voorval
Psies!quote:
HARA!quote:
Kort houden, hoor! Kort zeg ik je!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies!
Maar verder ga ik die optie natuurlijk gewoon voorbij laten gaan. Ik wil helemaal niet scheiden. Maar ik moest natuurlijk wel even wat terug doen. Dus
Ik was het ook al vergeten hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 00:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laten we dan over de andere voorvallen op diezelfde dag maar zwijgen, hea? (JA OOK JIJ ING)
HAHAHAHAHHAHHA OH LAWDY! Ik zeek in mijn broek zojuistquote:
Zeg, moet jij niet iets met beetle gaan doen ofzo?quote:
Roddels, gore vuige roddels!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik was niet bij die boom maar ik weet het zelfs
Not to worry; ik zit er bovenopquote:
Ja, dát weet ik nog wel.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHA PWND TOMBO!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
Zeikte
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/zeiken
Ken je onze shirts ook?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik was niet bij die boom maar ik weet het zelfs
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
Zeikte
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/zeiken
Yes yes!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Not to worry; ik zit er bovenop
[..]
Ja, dát weet ik nog wel.
Maar was het niet dat ze zo'n zwierige draai maakte tussen die bomen door en dat dat een béétje te hard en een béétje te 'net an' ging?
En ik zat echt zo van "Wtf, doe normaaaaaal. Ik heb ruimte zat manquote:Op zondag 17 juli 2011 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Not to worry; ik zit er bovenop
[..]
Ja, dát weet ik nog wel.
Maar was het niet dat ze zo'n zwierige draai maakte tussen die bomen door en dat dat een béétje te hard en een béétje te 'net an' ging?
I have seen the picturesquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes!
Zwierige draai, net an!
En daarna zo'n blik van 'dat zag ik heus wel' toen iedereen stond te gillen en wild met de armen wapperde.
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes yes!
Zwierige draai, net an!
En daarna zo'n blik van 'dat zag ik heus wel' toen iedereen stond te gillen en wild met de armen wapperde.
quote:
Best idea evah!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon mn mond hou ofzo
Jij hebt er meer baat bij als Greys dat zou doenquote:
Ik weet het weerquote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Yes yes!
Zwierige draai, net an!
We gingen ons uitkleden in de mac wcquote:
Truestory. Greys, sjattapp!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt er meer baat bij als Greys dat zou doen
Man, ik had ruimte zat!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het weer
Holy smoke, dat ging écht maar net goed
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
De volgende keer gaat een ander die glitterletters maar staan strijken.
En dan Q, met haar "mag ik nog een roze sterretje daar rechts boven"
En na één keer wassen ligt alles er weer afquote:Op zondag 17 juli 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Roze sterretje, je kontquote:Op zondag 17 juli 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem weggetieft. In DTH flikkerde alles er al afquote:Op zondag 17 juli 2011 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En na één keer wassen ligt alles er weer afIk heb hem nog wel ergens
WTFquote:Op zondag 17 juli 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ondankbaar sekreet dat je d'r bentquote:Op zondag 17 juli 2011 00:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hem weggetieft. In DTH flikkerde alles er al af
Als je slim was geweest had je het door negertjes in een zweetfabriek voor een duppie laten doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ondankbaar sekreet dat je d'r bent
Weet je wel hoeveel uren arbeid daarin zat?
Ooh ja! Aan die tafelquote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog wel bij Zwolle, toen er steeds zo'n kutspin terug kwam om op mij o.a te klimmen en dat ik uiteindelijk zei "Nou, dan maak hem maar dood!"
Al die F&F-ers kijken mijn kant op vol afschuw![]()
Dat was zeker toen ik nog anderhalf uur in de file stond?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog wel bij Zwolle, toen er steeds zo'n kutspin terug kwam om op mij o.a te klimmen en dat ik uiteindelijk zei "Nou, dan maak hem maar dood!"
AHhaha nee, toen zaten we allemaal in het gras daar al, met cola of zo.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was zeker toen ik nog anderhalf uur in de file stond?![]()
Ook al zo'n succes, die trip...
Ik weet ook nog wel bij zwolle dat ik zo pissed wasquote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef Harajuku. het volgende:
Nerd.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
haha, ik heb jullie nog nooit in het echt gezien
Ahhahaha oh jaquote:Op zondag 17 juli 2011 00:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel bij zwolle dat ik zo pissed was![]()
Dat was echt zo awkwardquote:Op zondag 17 juli 2011 00:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! Aan die tafel
Ik was de 1 van de enige die zoiets had van "doen!"
alter-ego welquote:Op zondag 17 juli 2011 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
haha, ik heb jullie nog nooit in het echt gezien
Jaquote:Op zondag 17 juli 2011 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ahhahaha oh jaEn dat het asiel dacht dat we 10 jaar waren
!!!!
Pas ergens daarna kwamen wij aanquote:Op zondag 17 juli 2011 00:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
AHhaha nee, toen zaten we allemaal in het gras daar al, met cola of zo.
Jaquote:Op zondag 17 juli 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas ergens daarna kwamen wij aan![]()
Toen de tomtom van Maes 'offroad' aangaf onderweg wisten we dat we een afslagje verkeerd hadden genomen in the middle of fuckin' nowhere, toen we dat spul nog moesten ophalen onderweg
Ik neigde die kant ook opquote:Op zondag 17 juli 2011 00:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaEn -ik weet het niet meer precies- maar dat ze geen tijd had ofzo voor ons, daar kwam het op neer. Voor een rondleiding ofzo, weet ik het.
De pleuris, wat was ik giftig
Huh, toen waren jullie er toch al wel?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas ergens daarna kwamen wij aan![]()
Toen de tomtom van Maes 'offroad' aangaf onderweg wisten we dat we een afslagje verkeerd hadden genomen in the middle of fuckin' nowhere, toen we dat spul nog moesten ophalen onderweg
Heb je daar wel nog contact mee?quote:
jaquote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had bij Dierenthuis wel iets van "Wtf, rot op, ik wil niet door een roedel gemene honden lopen" En ondertussen Qwea tussen de honden "Oooohh leuk, jullie izjn zo leuk ooeehh"
Zit ze nog op FOK!???quote:
't Lullige was dat ik tussendoor ging toiletten, en daarna bij de andere groep kwam die, je raadt het al, net door de roedel honden zou gaanquote:Op zondag 17 juli 2011 00:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja
"Ja pas op hoor, die herder bijt" (volgens mij was dat Nero)
-Hey, een hondje! *aaaaaai* *aaaaaaai*
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Lullige was dat ik tussendoor ging toiletten, en daarna bij de andere groep kwam die, je raadt het al, net door de roedel honden zou gaan![]()
Slaap lekker!quote:
Bigbird?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:34 schreef Harajuku. het volgende:
Die Birdie o.i.d en haar man heb ik hier trouwens ook nooit meer gezien
Geen idee, toen ik kwam was ze er al weinig door gedoe met haar schoonmoeder dacht ikquote:
JAAAAAAAAAAAAAAA?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:34 schreef tombolafan het volgende:
Greys slaapt, zijn Senes en Elies er nog?
Q?????
Lekker romantisch terwijl jij aan het diarreen bent.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef Qwea het volgende:
Ik ga stuk hier, veeg me op
Ik zit op de plee (don't ask) komt mike eraan... "Nog gefeliciteerd hea?" Dus ik kijk hem aan :![]()
Hij : "oooh dus zo gaat dat in onze relatie? Ben je 6 jaar samen, denk je er niet eens aan. Nee, lekker romantisch, schatje"
![]()
Ik kom niet meer bij
Nee, gewoon aan het pissen hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lekker romantisch terwijl jij aan het diarreen bent.
Alle sterke tegenstanders slapen alquote:
Wat moet jij nou, bitch?quote:
You want some of this? YOU WANT SOME OF THIS!? COME AND GET SOME OF THIS!!quote:
uhuhquote:Op zondag 17 juli 2011 00:39 schreef Qwea het volgende:
de pleuris, sinds gisteren lijkt er wel iets knel te zitten van binnenfucking pijnscheuten in mn buik links
en alsof er ergens tegenaan getrapt wordt telkens
En nee, ik ben niet zwanger
Ja eh, jij bent de bitch, kom jij maar hierheen!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You want some of this? YOU WANT SOME OF THIS!? COME AND GET SOME OF THIS!!
Oh, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Senesquote:
Ik ga zoekenquote:
Dan moet er eerst iets gaan duikenquote:
Oud manquote:
Dat weet de rest niet!quote:
Ja, die fokkers van tegenwoordigquote:
Net zei je dat je niet zwanger was, dan mag ik hopen dat je ook nog niet bevalt nee!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:51 schreef Qwea het volgende:
maak maar grapjesondertussen ben ik nog niet bevallen
En er moet heel wat uit
Ik whatsapp hem welquote:
Want Senesta kan niet in de geschiedenis kijkenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net zei je dat je niet zwanger was, dan mag ik hopen dat je ook nog niet bevalt nee!
[..]
Ik whatsapp hem wel
Ik ben met jou aan het rellen weet je nogquote:Op zondag 17 juli 2011 00:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Want Senesta kan niet in de geschiedenis kijken
You failquote:Op zondag 17 juli 2011 00:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben met jou aan het rellen weet je nog
Het was een tedtquote:
Welke fles?quote:
Oh crap, NOG een modquote:Op zondag 17 juli 2011 01:07 schreef ElisaB het volgende:
Zeg
Ik had zeker nog niet verteld dat ik heul erg mijn arm verbrand had vorige week?
Neen!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:07 schreef ElisaB het volgende:
Zeg
Ik had zeker nog niet verteld dat ik heul erg mijn arm verbrand had vorige week?
Wel, maarquote:Op zondag 17 juli 2011 01:07 schreef ElisaB het volgende:
Zeg
Hup, spring in het vliegtuig!quote:
Over steigermeisje?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb dinsdag hete thee over een vriendin van me heen gegooid
Wel afgekust?quote:
Noesquote:Op zondag 17 juli 2011 01:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
crap, ik wist dat ik wat vergeten was
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben Plumeautje en ik ben gehandicapt, dus zit graag met een gestrekt pootje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar verder heeft ze er geen last meer van geloof ik
Ik vind het wel een stylische houdingquote:Op zondag 17 juli 2011 01:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben Plumeautje en ik ben gehandicapt, dus zit graag met een gestrekt pootje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar verder heeft ze er geen last meer van geloof ik
Under the boardwalkquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het wel een stylische houding
Op rijm:
Ik ben Plumeautje,
en ik ben gehandicapt.
Ik zit graag met gestrekt pootje
Zodat ik er niet zoveel last van heb
Ze zijn een beetje verliefd op elkaar en doen er al bijna drie jaar over om elkaar te zoenen. En in plaats van te zoenen, zitten ze (bij mooi weer) uren op een steiger te praten over nerdy-stuffquote:Op zondag 17 juli 2011 01:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh ik houd van pathetische verhalen, shoot!
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje verliefd op elkaar en doen er al bijna drie jaar over om elkaar te zoenen. En in plaats van te zoenen, zitten ze (bij mooi weer) uren op een steiger te praten over nerdy-stuff
that pretty much sums it up yeahquote:Op zondag 17 juli 2011 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje verliefd op elkaar en doen er al bijna drie jaar over om elkaar te zoenen. En in plaats van te zoenen, zitten ze (bij mooi weer) uren op een steiger te praten over nerdy-stuff
En ze maken samen sushiquote:Op zondag 17 juli 2011 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar jullie vinden elkaar allebei leuk toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
that pretty much sums it up yeah
inmiddels precies een jaar al
it's pathetic as shit
Vandaar dat het zo jukt denk ik. In elk geval laat dat gore harde bruine vel los, en dat is goedquote:
En dat dusquote:En ze maken samen sushien ze gooien kennelijk thee over elkaar heen
Maken jullie wel keiveel foto's en ook van dat ze vers eet en met mijn bal speelt enzoquote:Op zondag 17 juli 2011 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo jukt denk ik. In elk geval laat dat gore harde bruine vel los, en dat is goed
[..]
En dat dus
Hoe laat gaan we morgen op kraamvisite?
Een jaar is wel ergquote:Op zondag 17 juli 2011 01:41 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Maar jullie vinden elkaar allebei leuk toch?
Gewoon, hóp op de bek pakken.
Of denk ik nu te simpel.
quote:
Hoe langer je wacht, hoe erger het wordtquote:En go Zwab, inmiddels is afgewezen worden voor een zoenpoging toch minder erg dan dit lange duren van alles
Ik doe de camera met brede elastieken aan mijn hoofd vast en zet 'm op automatische opname elke 30 secondenquote:Op zondag 17 juli 2011 01:42 schreef Harajuku. het volgende:
Maken jullie wel keiveel foto's en ook van dat ze vers eet en met mijn bal speelt enzoEn filmpjes!!!
Gaat goed jaquote:Op zondag 17 juli 2011 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo jukt denk ik. In elk geval laat dat gore harde bruine vel los, en dat is goed
Zeg het maarquote:En dat dus
Hoe laat gaan we morgen op kraamvisite?
Ik heb bijna altijd de eerste date gezoendquote:Op zondag 17 juli 2011 01:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb WJ bij de tweede date gelijk gezoend. Al wist ik wel dat ie me leuk vond.
Snel initiatief was wel gewenst met die afstand.
Ja, offffffffffffffffffffff het is een dubbelsupersuccesquote:Op zondag 17 juli 2011 01:42 schreef ElisaB het volgende:
Hoe langer je wacht, hoe erger het wordt
Ik denk dat ze de grote opwinding inmiddels ook wel zo'n beetje voorbij zijn
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, offffffffffffffffffffff het is een dubbelsupersucces
Ik hield een rood-hete pan onder de koude kraan en dat ging (uiteraard) erg stomen. Het verbrande stuk was zo'n 5cm in het vierkant, maar het grootste stuk was na een dag of drie zo goed als weggetrokken.quote:
Alleen met mij niet eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2011 01:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb bijna altijd de eerste date gezoend
De eerste date was gewoon een soort minimeeting, met nog iemand anders erbij. Dus niet echt een date.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd de eerste date gezoend
Wij zijn nooit op solo-date geweestquote:Op zondag 17 juli 2011 01:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alleen met mij niet eigenlijk
Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik ooit zo gedate heb (ja, behalve dan met de beeb, maar dat liep echt helemaal uit de hand meteen de eerste keer al).
Oh, maar meer-mensen-meets tel ik niet als datequote:Op zondag 17 juli 2011 01:47 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
De eerste date was gewoon een soort minimeeting, met nog iemand anders erbij. Dus niet echt een date.
Mijn eerste vriendje duurde twee weken, wel mee gezoend maar dat was smerig, net een overactieve wasmachine.
Met tweede vriendje helemaal niet eigenlijk, maar dat was sowieso niet echt iets (beste jongen hoor, maar niks voor mij).
En met WJ dus gelijk.
Ik zoen alleen op solo-datesquote:
De date met de beeb was in de bossen bij Ommen. We hebben ons er zo misdragen dat we een straatverbod hebben gekregen voor de regioquote:Op zondag 17 juli 2011 01:47 schreef DanseMacabre het volgende:
De eerste date was gewoon een soort minimeeting, met nog iemand anders erbij. Dus niet echt een date.
Mijn eerste vriendje duurde twee weken, wel mee gezoend maar dat was smerig, net een overactieve wasmachine.
Met tweede vriendje helemaal niet eigenlijk, maar dat was sowieso niet echt iets (beste jongen hoor, maar niks voor mij).
En met WJ dus gelijk.
Niet!quote:Op zondag 17 juli 2011 01:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De date met de beeb was in de bossen bij Ommen. We hebben ons er zo misdragen dat we een straatverbod hebben gekregen voor de regio
Sorryquote:Op zondag 17 juli 2011 01:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had je dan weer niet gezegd van tevoren
Nee, echt een date was het niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 01:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, maar meer-mensen-meets tel ik niet als date
Nee, nou ja; het had goed gekund. Een meneer die langsfietste, keek zo lang achterom dat ie een greppel in reed. En de rest van het volk dat langskwam, deed net of het ons niet zag. Maar dat kon bijna niet, want we zaten / lagen / hingen op een boomstam áán een padquote:
Ik denk dat ik het nu niet meer zou willen hoorquote:Oh, dat wil ik ook
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, echt een date was het niet.
Dat meisje wat ook mee was, vond WJ leuk.
WJ vond mij leuk.
Dat meisje spreek ik nu niet meer.
Ik kan nietquote:
Geezquote:Op zondag 17 juli 2011 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hield een rood-hete pan onder de koude kraan en dat ging (uiteraard) erg stomen. Het verbrande stuk was zo'n 5cm in het vierkant, maar het grootste stuk was na een dag of drie zo goed als weggetrokken.
Tja, ze zei dat ze 'm niet leuk vond. Achteraf bleek dus van wel.quote:
Stoom is erger dan waterquote:Op zondag 17 juli 2011 01:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GeezWat lullig eigenlijk, zo'n plek van een beetje stoom
Ik was ook echt verbaasd. Ik doe het eigenlijk altijd (warme pannen even afkoelen voor ik ze neerzet, vanwege de katten) en natuurlijk komt daar warme stoom af, maar nooit zo warm dat ik me eraan gebrand heb. Verrassend derhalvequote:Op zondag 17 juli 2011 01:53 schreef Harajuku. het volgende:
GeezWat lullig eigenlijk, zo'n plek van een beetje stoom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |