Je dacht ik hou het kort, anders wordt ie gejat?quote:
Bink en Boor wel, Beetle is een hapje Carnibest in de kattentunnel van Boor aan het verstoppenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
En hoe is het met de 3B's Greys? Liggen ze weer lekker te slapen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je dacht ik hou het kort, anders wordt ie gejat?
GMTAquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Een langere TT durfde je niet zeker omdat Tombo er is?
[..]
Bink en Boor wel, Beetle is een hapje Carnibest in de kattentunnel van Boor aan het verstoppen![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink en Boor wel, Beetle is een hapje Carnibest in de kattentunnel van Boor aan het verstoppen![]()
oh dearquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh joh, dan missen we straks de posts "GATVERDAMME IK HAD CARNIBEST TUSSEN M'N TENEN!"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Greys, die cb, daar zou ik dr dus echt niet mee rond laten slepen.
Gewoon in de keuken of zo met dr gaan, bakje aanbieden, als ze niet uit het bakje eet weer wegpakken en later nog eens proberen.
Dat heb ik ook gedaan vanavondquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Greys, die cb, daar zou ik dr dus echt niet mee rond laten slepen.
Gewoon in de keuken of zo met dr gaan, bakje aanbieden, als ze niet uit het bakje eet weer wegpakken en later nog eens proberen.
Dat is al waaaaaay vooruitgang jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan vanavondBen er bij gaan zitten met de keukendeur dicht.
Daarna weggehaald. Net ging ze zoeken bij de etensbakken en heb ik het nog even neergezet, toen liet ik haar gaan want toen ging het bijna op!
Alleen het laatste hapje moest dus nog even in de kattentunnel
Het duurde de hele avond, maar uiteindelijk is er denk ik van de 250 gram 180-200 in gegaan. Bink nam stiekem ook 1 hapje en er ligt nog een pietsie naast de bak (slordige eter) maar ik ben al superblij dat er iets in is gegaan.quote:
Ik weet het weerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
JA!
Ben ik nog op tijd?
*elke seconde telt*
Maar dat was ook hoe we het ongeveer gedaan hebben toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Nou , als ze zelf eten gaat zoeken en dus aangeeft dat ze honger heeft, zou ik haar gewoon elke keer een portie aanbieden, en die wegzetten zodra ze niet meer uit de bak eet.
Je kan haar makkelijk een keer of 5 per dag een portie geven als ze zo mager is hoor, beter veel kleine porties dan een paar grote porties.
*Gaat op puntje van stoel zitten*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hey, dat is een lettertje vergeten. Dat is wat anders als "wilt"quote:
In nog meer bitcherigheid?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Qwea het volgende:
Ik ben even tombo bitch les aan het geven, brb
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
*Gaat op puntje van stoel zitten*Twee vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je de megolaanextracter het beste links of rechts absoleren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nou, sorry maar als dit alles is, dan is er een serieus probleemquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, sorry maar als dit alles is, dan is er een serieus probleem
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee vragen
Kan je de megolaanextracter het beste links of rechts absoleren?rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
ik zou op dat aapje gaan staanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Parels voor de zwijnen Qwea![]()
Senes, valt me tegen dat niemand dat duwende kutaapje het water in tieft eigenlijk
Ik heb jou geen parels gegeven hoorquote:
Ik zou rechts doen. Als je de genverbrander daarbij maar goed in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee vragen
Kan je de megolaanextracter het beste links of rechts absoleren?
quote:Morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Owkee, checkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Ik zou rechts doen. Als je de genverbrander daarbij maar goed in de gaten houdt.
Oequote:Morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |