Op elk profiel staat:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geen problemen.
Wat lukt niet? De website? Scrobblen?
quote:There was an error connecting to your Library. A page refresh should fix this problem.
Naar beneden scrollen en dan op 'Nederlands' klikken. De piratentaal is wel Engels.quote:
@Klinkerbotsing wat is er gebeurd meisje? doe eens rustig #chillmeisje nergens voor nodig #alleskomtgoedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GODVER WAAROM WERKT HET NIET IK FAAL BAH IK KAN DAAR NIET TEGENNN
@Etsu #frustraties lopen hoog op hier.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
@Klinkerbotsing wat is er gebeurd meisje? doe eens rustig #chillmeisje nergens voor nodig #alleskomtgoed
Kan het helemaal meezingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Dan maar nog een keer want geen aandacht..![]()
AAARRRRR...
Dan ben jij een echte pirate!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
@Etsu #frustraties lopen hoog op hier.
[..]
Kan het helemaal meezingen.
Was ik wel op Hyves.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
Zijn jullie ook bevriend met een overleden iemand op Hyves/Facebook?
Ja. Binnenkort niet meer, want ik ga mijn Hyves verwijderen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
Zijn jullie ook bevriend met een overleden iemand op Hyves/Facebook?
Oh hoezo eng?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik heb er nu zo'n een en wil eigenlijk niet verwijderenMaar vind het ook ergens eng zo.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef Etsu het volgende:
Dat wat er staat, is gewoon logisch. Als je dat niet snapt, nou...
Ik ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
@Etsu #frustraties lopen hoog op hier.
[..]
Kan het helemaal meezingen.
Oh, is het een vergelijking danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook echt geen ene ruk van die vergelijking
quote:
ieh daar blijf je vanaf hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dames en heren,
Koeken en Peren,
Piraten en ander gespuis,
Ik ga jullie verlaten,
Heb wel genoeg troep achtergelaten.
Rijmen kan ik niet zo,
Maar ga toch mee met de flow.
Kusjes op jullie bipsjes.
Dan wil ik die van Etsuquote:
Nou zeg damequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dames en heren,
Koeken en Peren,
Piraten en ander gespuis,
Ik ga jullie verlaten,
Heb wel genoeg troep achtergelaten.
Rijmen kan ik niet zo,
Maar ga toch mee met de flow.
Kusjes op jullie bipsjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |