Geen problemen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
Doet Last.fm het bij jullie? Bij mij werkt het niet meer.
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
Doet Last.fm het bij jullie? Bij mij werkt het niet meer.
Waar stel je dat in in dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op Facebook gezeten met de piratentaal aan.![]()
Server niet gevondenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.fotoboek.fok.nl/ARG7CS
Deze fotoboek.
Op elk profiel staat:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geen problemen.
Wat lukt niet? De website? Scrobblen?
quote:There was an error connecting to your Library. A page refresh should fix this problem.
Naar beneden scrollen en dan op 'Nederlands' klikken. De piratentaal is wel Engels.quote:
@Klinkerbotsing wat is er gebeurd meisje? doe eens rustig #chillmeisje nergens voor nodig #alleskomtgoedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GODVER WAAROM WERKT HET NIET IK FAAL BAH IK KAN DAAR NIET TEGENNN
@Etsu #frustraties lopen hoog op hier.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
@Klinkerbotsing wat is er gebeurd meisje? doe eens rustig #chillmeisje nergens voor nodig #alleskomtgoed
Kan het helemaal meezingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Dan maar nog een keer want geen aandacht..![]()
AAARRRRR...
Dan ben jij een echte pirate!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
@Etsu #frustraties lopen hoog op hier.
[..]
Kan het helemaal meezingen.
Was ik wel op Hyves.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
Zijn jullie ook bevriend met een overleden iemand op Hyves/Facebook?
Ja. Binnenkort niet meer, want ik ga mijn Hyves verwijderen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
Zijn jullie ook bevriend met een overleden iemand op Hyves/Facebook?
Oh hoezo eng?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik heb er nu zo'n een en wil eigenlijk niet verwijderenMaar vind het ook ergens eng zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |