FF pissen.quote:
Stand deel 2304:quote:Op zondag 17 juli 2011 11:15 schreef Gillingham het volgende:
Pele was toch al een bijnaam?![]()
Kom er zo gauw niet op...
Stand deel 2304:quote:Op zondag 17 juli 2011 11:23 schreef Wasknijper21 het volgende:
een zet bji het schaken (ong: waarbij koning+ toren worden verwisseld)
Stand deel 2304:quote:Op zondag 17 juli 2011 12:01 schreef Wasknijper21 het volgende:
lava is bovengronds, magma ondergronds
Wat isquote:(Menuridae) zijn een familie van vogels uit de orde zangvogels. De familie telt twee soorten,die beide leven in Australië.
staan vooral bekend door hun buitengewone vermogen om natuurlijke en kunstmatige geluiden uit hun omgeving te imiteren.
Ik ook .. Ik weet dat het vernoemd is naar een schrijver, maar ik heb geen flauw idee meer hoe hij heetquote:Op zondag 17 juli 2011 12:13 schreef Wasknijper21 het volgende:
man, ik heb er wel eens van gehoord..
het ging mij met name om deze naamquote:
Stand deel 2304:quote:Op zondag 17 juli 2011 12:26 schreef Wasknijper21 het volgende:
Als je geboren wordt met meer dan 5 vingers aan een hand of voet
Welk boek?quote:freedom is slavery, war is peace, ignorance is bliss
Ja, eigenlijk wel, hoewel ze extreem beroemd werden.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:37 schreef Wasknijper21 het volgende:
dat is misschien een klein beetje te vaag
Nationaliteit is goed, en ze zaten (met nog enkele anderen) inderdaad in de entertainmentindustrie. (Eentje nog steeds, de ander is dood.)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |