Lol, echt hè?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik vind dat BB persoonlijk zijn excuses aan Benson moet aanbieden en haar een riante schadevergoeding moet betalen... Nog nooit is zo'n oprecht en goudeerlijk persoon als haar zo slecht behandeld... Dat is toch gewoon een schandaal...
Bij deze ook ? http://de.justin.tv/cola104?#/w/1489830816/2quote:Op maandag 18 juli 2011 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lol, echt hè?
Goffer de goffer, ik krijg steeds dat betaalscherm.
gossie, vandaag ben jij het haasjequote:Op maandag 18 juli 2011 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lol, echt hè?
Goffer de goffer, ik krijg steeds dat betaalscherm.
Ja, maakt niet uit. Ik F5 gewoon.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bij deze ook ? http://de.justin.tv/cola104?#/w/1489830816/2
Lach je me nu uit?quote:
Nope, op BB Twitter staat dat hij voor de liveshow aanwezig is. Idd een raar verhaal, maar ik heb er eerder al iets over gepost.quote:
Ik gun het je van harte.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:19 schreef Ransjih het volgende:
yep, heb zelf al tijden geen hel uitzending gezien, door bezoek, of reclame of gekutbuffer
Dit soort concerten wordt maanden van te voren al gepland. Alex is uitgenodigd door BB en wist hiervan. Dat kun je hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Ransjih het volgende:
belachelijk dat ze zo iemand in BB zetten
Bedankt dat je deze cap met ons deelt... Anders hadden we dit toch maar mooi gemist...quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad, had deze gecapt .......![]()
Die hadden ze niet in de daily ......![]()
[ afbeelding ]
ik neem dat bb kwalijkquote:Op maandag 18 juli 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit soort concerten wordt maanden van te voren al gepland. Alex is uitgenodigd door BB en wisten hiervan. Dat kun je hem niet kwalijk nemen.
Precies, dat leeft op de chat ook zo. Vooral bij mod Nobby, die is me een partij fanatiek.quote:
Zal wel opdracht zijn van BB .... maar vreemd is het wel, ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
Ineens is Alex er weer en niemand zegt of vraagt iets.
Natuurlijk, de kijkers van de TZF merken er niks van, alleen de streamers weten het. Belachelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zal wel opdracht zijn van BB .... maar vreemd is het wel, ja.
Ik heb wel eens vaker gezegd: deelnemen aan een tv programma als BB is een vorm van moderne slavernij.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zou er nu niet eens een mensenrechten organisatie naar de situatie van Benson moeten kijken... Zij leeft daar toch echt onder onmenselijke omstandigheden... En zelfs zonder advocaat of andere rechtsbijstand...
Dat dat in het Duitsland van de 21ste eeuw nog steeds kan...
presentquote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker gezegd: deelnemen aan een tv programma als BB is een vorm van moderne slavernij.
Die mogen voor een paar euro per dag helemaal uitgebuit worden.
Ik ook, maar het is nu wel heel opvallend. Sniffen en kuchen. Ze geven hem nu ook toiletpapier om te snuiten. Het helpt niet echt.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef Ransjih het volgende:
geen idee, meestal vermijd ik het naar hem te kijken, laat staan luisteren
Iets met ratten is altijd goed!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef beequeen het volgende:
Het is bijna zover. Timmy raus.![]()
![]()
Hoi Os, iig iets met ratten.![]()
Wat bedoel je ran?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:15 schreef Ransjih het volgende:
stomme hypnose vermaak
de een geeft de macht aan een ander om zich voor schut te laten zetten
is mij een raadsel
Een kennis van mij is wel eens naar Rasta Rostelli zijn show geweest. Die vroeg wie er wilde stoppen met roken en hij meldde zich als vrijwilliger... Die heeft toen een uur lang op het podium voor lul gestaan...quote:Op maandag 18 juli 2011 21:15 schreef Ransjih het volgende:
stomme hypnose vermaak
de een geeft de macht aan een ander om zich voor schut te laten zetten
is mij een raadsel
Ik ga toch echt voor Timmy en Fabi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |