Mja maar toch vind ik dat ie een kans moet krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
De hoogtepunten van Alex... Hij heeft precies één zin gezegd...
sjeez, laat ik die nu net gemist hebben van de weekquote:Op maandag 18 juli 2011 21:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
De hoogtepunten van Alex... Hij heeft precies één zin gezegd...
Raaaaaaaah ze praten allebei zo veel!quote:
Ja Ingrid ist Süß. Ik moet altijd om d'r lachen.quote:
Niet veel, ze liepen alleen maar allemaal naar buiten voor een match geloof ik. En er stond een exitphone buitenquote:
Thanx, dus een open nom na een nom? Wat een raar gedoe.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef akveor het volgende:
Ze mogen de mede genomineerde anrufen die ze het liefst uit het huis zien vertrekken
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij alleen de genomineerden. Iets als... stem niet op mij maar op de andere want die is zo lief dat ie eigenlijk ook niet moet vertrekken maar een ik moet iemand kiezen telefoontje.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, dus een open nom? Wat een raar gedoe.
Jah...helemaal omdat de stand toch al bijna vast staatquote:Op maandag 18 juli 2011 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, dus een open nom na een nom? Wat een raar gedoe.
Ja, blijft een vreemd gezicht ..... lijkt wel een peleton ME .....quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef beequeen het volgende:
Zo lachen hoe je de cameraman en geluidsman in beeld ziet.
Ik ben de weg kwijt. Ze moeten toch allemaal stemmen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef akveor het volgende:
Nee, volgens mij alleen de genomineerden. Iets als... stem niet op mij maar op de andere want die is zo lief dat ie eigenlijk ook niet moet vertrekken maar een ik moet iemand kiezen telefoontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |