Baccara is er volgens mij nog steeds. Ik ging wel naar Bombarde op de Emmastraat (bestaat niet meer). Daarna naar de Slinger en toen kwam Rockafeller; het hardrockcafe en ging ik daarnaartoequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:03 schreef Javi het volgende:
Bussum en Hilversum
Toen was er nog Baccara en in Bussum T' Fust
doordeweeks uitgaan is het leukst. Zit nu in de.kroegquote:
Sommigen wel hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 01:50 schreef Culthit. het volgende:
Gaan 40'ers niet meer stappen of zo?
Gelukkig maar. Ik vroeg het vanwege de topictitel: "...jullie staptijd". Het lijkt me vreselijk als je niet meer uit kunt gaan vanwege leeftijd of zo...quote:
IK heb ook op Bonel gezeten.. Grappig topic dit.. herinneringen komen bovendrijven. Ik ging niet echt veel uit, maar de meeste tenten die jullie noemen ben toch wel eens geweest destijds.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat ook bij BonelEn dan afdansen in Krasnapolsky. En inderdaad met lijn 13 (ik woonde toen nog in Osdorp).
Bebob.quote:
ook nog geweest.quote:
In de Ekko The Nozems de grote prijs van Utrecht zien winnen. Café België begonnen we altijd als we in de Vrije Vloer of Tivoli een bandje gingen kijken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:04 schreef okiokinl het volgende:
ekko, cafe belgie (utrecht) in het pre- house tijdperk.
haha ja, echte hak tent nu. :pquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de Ekko The Nozems de grote prijs van Utrecht zien winnen. Café België begonnen we altijd als we in de Vrije Vloer of Tivoli een bandje gingen kijken.
Dus Café België is een house tent geworden ?
Triest was zo'n mooi café.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:48 schreef okiokinl het volgende:
[..]
haha ja, echte hak tent nu. :p
vrije vloer, daar kwam ik pas toen de house tijd begon. mn eerste acid feestje gehad daar.
vroeger hadden ze wel een feestkeldertje, wat een zooitje was dat altijd, wel lachen. was voor de verbouwing, toen er nog een belgisch biljard stond, en het publiek voornamelijk bestond uit alternatievelingen...quote:
Daarom kwam ik er graagquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef okiokinl het volgende:
en het publiek voornamelijk bestond uit alternatievelingen...
En omdat ze een stuk of 25 soorten bier van de tap hadden.quote:
Nou ken ik Ommen niet, maar in z'n algemeenheid: minder regels.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom waren er vroeger altijd veel meer leuke kroegen. Toen ik eindelijk de leeftijd bereikte dat ik een beetje uit kon gaan waren alle leuke kroegen in Ommen gesloten.
De route 66, de stapperij, de charlie brown, de tronk.
Wij moesten van nood naar zaal dijk
Dat was West-end. Was voor die tijd een bioscoop. En het café met een T misaxhien de Trocadero?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet jij welke discotheek ik bedoelde, Snackbar marja zit er nog op de hoek tegenover cafe de krommert of was het cafe het Stoplicht..............
waren ook wel eens leuke schietpartijtjes dat je wel eens moest rennen voor je leven![]()
moest jij ook met de tram terug naar huis???? en stond je dan na afloop ook te blauwbekken in je panty, oh wat vond ik dat erg steeds wat een tochtgat op het kruispunt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
IK heb ook op Bonel gezeten.. Grappig topic dit.. herinneringen komen bovendrijven. Ik ging niet echt veel uit, maar de meeste tenten die jullie noemen ben toch wel eens geweest destijds.
Mijn eerste disco wat een disco in die straat bij het Leidseplein waar de Cinecenter zit. Daarnaast of zo. Daar zat een disco. Je moest met een trap naar boven.
Bij het Hof van Holland heb ik ook wel gezeten alleen al om al die mensen te kijken die er kwamen.
De disco op het Rembrandsplein was met te groot en druk. Maar de it (voordat het it was) ben ik wel vaak geweest.
jaaaaaaaaaaaa klopt hahaha west-end zit nu het huis van God in een surinaamse kerkgemeenschap, snackbar marja zit nog op de hoek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Dat was West-end. Was voor die tijd een bioscoop. En het café met een T misaxhien de Trocadero?
Daar kwam ik ook vaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |