Dat ben ik dus nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
Je bent dan ook broodmager met dat gewicht.
Dat ben je wel. Dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niethet is perfect.
Dat is het nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet. Dat kan niet anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet. Dat kan niet anders.
En ga weg met je hartjesHartjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezelf perfect noemenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Dat is weer een heul verhaal apart, niks te maken met de huidige situatie, maar als je er eenmaal zit... oei dan gaan hun bepalen hoe jij moet levenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoe ben je dan bij die diėtiste terecht gekomen?
Waarom dan? Je lijkt die griet welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
En met 65 kilogram op 1 meter 93 ben je wel mager.
Omdat je met zo'n gewicht en lengte onmogelijk niet mager kunt zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Waarom dan? Je lijkt die griet welje kijkt op papier eventjes links en rechts en oordeelt dan hoe gezond/ongezond je er dan uit ziet
Dįt is een feit.quote:U hebt een Body Mass Index van 17.5.
Dit is een BMI niveau 4, wat betekent dat u Ondergewicht niveau 1 heeft.
Om een aanvaardbaar BMI niveau te hebben zou uw gewicht tussen 68.9 en 92.8 kg moeten liggen.
Uw ideale gewicht bedraagt: 86.8 kg.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat je met zo'n gewicht en lengte onmogelijk niet mager kunt zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ruik een beginnende eetstoornis, sorry.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Breek jij niet doormidden bij windkracht 6?
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
hahaha TS kk dunne spriet hahahaha hoe is het weer daarbove is het koud?
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:34 schreef Skylark. het volgende:
Ik zag dit topic niet, waarschijnlijk verstopte TS zich achter de hoofdletter 'i'.
haha
Ja, tuurlijk, omdat we zeggen dat je veel te dun bent (wat je ook bent), zijn we allemaal obees?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:35 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Door 'obees' op te gooien bevestig je dat alleen maarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, omdat we zeggen dat je veel te dun bent (wat je ook bent), zijn we allemaal obees?
Gast.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Door 'obees' op te gooien bevestig je dat alleen maar
Want colitis ulcerosa en shitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:35 schreef Absurditeit het volgende:
Vraag je eerst maar eens af waarom je een diėtiste hebt.
Nee je bent gewoon dik en hebt geen dikheidsziekte inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gast.Ik weet niet wat jij obees noemt, maar dat ben ik in ieder geval niet.
Waarom wordt dat daarmee bevestigd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Door 'obees' op te gooien bevestig je dat alleen maar
Vandaar die eetstoornis reactie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:35 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En dat weet jij terwijl je geen idee hebt hoe ik eruit zie?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:38 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon dik en hebt geen dikheidsziekte inderdaad
Doe dit inderdaad maar eens. De enige manier om ons te overtuigen. Met ontbloot bovenlichaam gaarne.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Post eens een foto dan als je toch zo perfect ben.
Mensen die calorieėn zeggen terwijl ze kilocalorieėn bedoelen hebben sowieso geen verstand van zakenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Probeer 450 calorieėn per dag meer te eten.
Geloof je het zelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Mensen die calorieėn zeggen terwijl ze kilocalorieėn bedoelen hebben sowieso geen verstand van zaken![]()
laatst laten berekenen en volgens haar eet ik er momenteel 4500 kcal per dag
Kilocalorieėn is ook zo'n lang woord. Calorieėn is korter en iedereen weet dat je daarmee kilocalorieėn bedoelt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Mensen die calorieėn zeggen terwijl ze kilocalorieėn bedoelen hebben sowieso geen verstand van zaken![]()
Haha, wat eet je dan zoal? Ik geloof er geen fuck van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Mensen die 450 calorieėn serieus nemen en niet begrijpen wat er wordt bedoeld zijn waarsch. autistisch.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Maar jij opent er dan ook geen klachttopic over en gaat ook niet meteen alle andere mensen dik noemen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:40 schreef Daaps het volgende:
Ik heb dezelfde verhouding. :p 1.92 en 66kg. Niks mis mee. Ik ben veruit de sterkste (qua gezondheid) die ik ken. Ik ben nooit ziek, en ik rijdt harder dan mensen die, zogenaamd, gespierder en sterker zijn. (Ik wielren)
Het zijn idd maar getallen.
Mijn BMI is ca. 23,1, ik ben 1,94 en ik woog net (1 minuut geleden, kleren aan, schoenen aan) ca 87 kg, dus ik ben al 0,7 kg te licht voor mijn lengte als ik mijn kleren aan heb. TS fails.quote:
1.97 en 92 kilo, ts faalt nog meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mijn BMI is ca. 23,1, ik ben 1,94 en ik woog net (1 minuut geleden, kleren aan, schoenen aan) ca 87 kg, dus ik ben al 0,7 kg te licht voor mijn lengte als ik mijn kleren aan heb. TS fails.
Dat kan ik over iedereen hier zeggenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En dat weet jij terwijl je geen idee hebt hoe ik eruit zie?
Knap hoor.
Want 23 is te laag?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mijn BMI is ca. 23,1, ik ben 1,94 en ik woog net (1 minuut geleden, kleren aan, schoenen aan) ca 87 kg, dus ik ben al 0,7 kg te licht voor mijn lengte als ik mijn kleren aan heb. TS fails.
Dit begrijp ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Broodmager zijn en niet willen inzien dat er wel degelijk richtlijnen zijn die iets zeggen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:41 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Dat kan ik over iedereen hier zeggen'ideale gewicht' m'n reet. ik kom niet verder dan dit, dat is gewoon m'n bouw
ze maken mij de pis niet lauw
![]()
en dat ideale gewicht is gebaseerd op nikswat ze niet doorhebben is dat moeder natuur nou eenmaal een stel slanke lenige mensen van de partij wil hebben en een paar dikke sterke tokkies die zonder meer altijd dik zullen blijven
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Broodmager zijn en niet willen inzien dat er wel degelijk richtlijnen zijn die iets zeggen.
Je moet dan ook gezond etenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hier 90 kilo en 1,93
Ik probeer oprecht om de 100 te halen maar het lukt me gewoon niet.
4x per week fitnessen en bizar veel eten en drinken (zowel gezond als ongezond) maar niets wil baten. Dat is pas kut
Ik denk niet dat TS een hoog libido heeft met dat gewicht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als het je uitkomt neem je haar wel serieus?
Bedankt voor de informatie, hier word ik zo blij van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar waarom maak je er dan een klachttopic over?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:41 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Dat kan ik over iedereen hier zeggen'ideale gewicht' m'n reet. ik kom niet verder dan dit, dat is gewoon m'n bouw
ze maken mij de pis niet lauw
![]()
en dat ideale gewicht is gebaseerd op nikswat ze niet doorhebben is dat moeder natuur nou eenmaal een stel slanke lenige mensen van de partij wil hebben en een paar dikke sterke tokkies die zonder meer altijd dik zullen blijven
Ik heb, op dat vlak, ook niks te klagen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar jij opent er dan ook geen klachttopic over en gaat ook niet meteen alle andere mensen dik noemen.
Waarom is dat `omgekeerd`? Volgens mij komt dat best wel op anorexia neer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:43 schreef Joran-Joran het volgende:
Bestaat er misschien een soort omgekeerde anorexia? Zo ja, dan heeft TS daar wellicht last vanHij ziet zichzelf als normaal maar is eigenlijk kkdun. En normale mensen (zoals zijn diėtiste) ziet hij als dik! Kan dit????
Volgens de internetsite die ik vond bij google onder ideaal BMI zou mijn ideale gewicht 87,7 KG zijn. Overigens ben ik nominaal het hele jaar door nog iets zwaarder, maar het sportseizoen is voor mij, helaas, al enige tijd over.quote:
Een bmi van 23 is normaal, maar zolang je niet onder de 20 komt heb je geen ondergewicht, hoor. Jouw verhaaltje gaat niet helemaal op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Volgens de internetsite die ik vond bij google onder ideaal BMI zou mijn ideale gewicht 87,7 KG zijn. Overigens ben ik nominaal het hele jaar door nog iets zwaarder, maar het sportseizoen is voor mij, helaas, al enige tijd over.
en voor diegene die vroeg wat ik zoal eet vandaag:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:40 schreef Daaps het volgende:
Ik heb dezelfde verhouding. :p 1.92 en 66kg. Niks mis mee. Ik ben veruit de sterkste (qua gezondheid) die ik ken. Ik ben nooit ziek, en ik rijdt harder dan mensen die, zogenaamd, gespierder en sterker zijn. (Ik wielren)
Dat is ook niet gek, met dat gewicht vlieg je zelfs met wind tegen de baan over zonder al te veel moeite.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:40 schreef Daaps het volgende:
Nee want met anorexia ben je dun maar denk je dat je dik bent...?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom is dat `omgekeerd`? Volgens mij komt dat best wel op anorexia neer.
Ik word nog geil van de bikini advertenties van hotmailquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS een hoog libido heeft met dat gewicht.
Dan ben je hoogstwaarschijnlijk niet gezond ...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
en voor diegene die vroeg wat ik zoal eet vandaag:
pizza (avondeten), milkshake, cola, koffie, water tussendoor 2 broodjes kroketten + loempia's als lunch, tussendoor chips etcetera, als ontbijt meestal broodjes gesmolten kaas.
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
pizza (avondeten), milkshake, cola, koffie, water tussendoor 2 broodjes kroketten + loempia's als lunch, tussendoor chips etcetera, als ontbijt meestal broodjes gesmolten kaas.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek, met dat gewicht vlieg je zelfs met wind tegen de baan over zonder al te veel moeite.
Hij is te dun, maar denkt dat ie normaal is. Dat komt op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Nee want met anorexia ben je dun maar denk je dat je dik bent...?
Dus niet alleen heb je ondergewicht, je dieet is ook nog eens superkut.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
18-25 is normaal voor mannen en vrouwen gemiddeld, maar voor mannen is gezond toch wel >19.5quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef nuget het volgende:
BMI van TS is 17.5, extreem ondergewicht.....
Je eet dus superweinig en ook nog eens super ongezond.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:44 schreef Aukje83 het volgende:
mensen hier die jaloers zijn op het gewicht van TS
Dan ben je dus wel ongezondquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je eet dus superweinig en ook nog eens super ongezond.
ah, vandaar dat ik allerlei gezondheidsklachten heb, wat ik overigens vóór het dun zijn ook al had, men mij helemaal door de molen haalt en niks kan vindenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan ben je hoogstwaarschijnlijk niet gezond ...
Je wordt misschien niet dik, maar als je je organen laat onderzoeken, zijn die vast al beschadigd door je slechte eetgewoonten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |