Dat ben ik dus nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
Je bent dan ook broodmager met dat gewicht.
Dat ben je wel. Dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niethet is perfect.
Dat is het nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet. Dat kan niet anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet. Dat kan niet anders.
En ga weg met je hartjesHartjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezelf perfect noemenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Dat is weer een heul verhaal apart, niks te maken met de huidige situatie, maar als je er eenmaal zit... oei dan gaan hun bepalen hoe jij moet levenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoe ben je dan bij die diėtiste terecht gekomen?
Waarom dan? Je lijkt die griet welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef Dastan het volgende:
En met 65 kilogram op 1 meter 93 ben je wel mager.
Omdat je met zo'n gewicht en lengte onmogelijk niet mager kunt zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef alseenbaas het volgende:
[..]
Waarom dan? Je lijkt die griet welje kijkt op papier eventjes links en rechts en oordeelt dan hoe gezond/ongezond je er dan uit ziet
Dįt is een feit.quote:U hebt een Body Mass Index van 17.5.
Dit is een BMI niveau 4, wat betekent dat u Ondergewicht niveau 1 heeft.
Om een aanvaardbaar BMI niveau te hebben zou uw gewicht tussen 68.9 en 92.8 kg moeten liggen.
Uw ideale gewicht bedraagt: 86.8 kg.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat je met zo'n gewicht en lengte onmogelijk niet mager kunt zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ruik een beginnende eetstoornis, sorry.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Breek jij niet doormidden bij windkracht 6?
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
hahaha TS kk dunne spriet hahahaha hoe is het weer daarbove is het koud?
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:34 schreef Skylark. het volgende:
Ik zag dit topic niet, waarschijnlijk verstopte TS zich achter de hoofdletter 'i'.
haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |