Gaat lekkerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:54 schreef Bluezz het volgende:
Nee FFT niet opgegeten, zo zout hadden we het nog nooit gegeten
Kook ik ook eens een keer
ach experimentjes pakken niet altijd goed uit. nu lekker aan een patatje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:54 schreef Bluezz het volgende:
Nee FFT niet opgegeten, zo zout hadden we het nog nooit gegeten
Kook ik ook eens een keer
was/is het droog bij je?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef Sarabi het volgende:
Hij was lekker FFT
Daarna nog maar een half uurtje gelopen, toch nog iets van beweging
nee. het is de hele avond al nat.quote:
ik had juist best wel wat willen doen vnv. helaas hadden vriendinnen al afspraken of moeten ze morgenvroeg finales tennissen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker eigenlijk, een avondje muziek luisteren en internetten...
Gaat het niet enorm plenzen morgen? Of indoor?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had juist best wel wat willen doen vnv. helaas hadden vriendinnen al afspraken of moeten ze morgenvroeg finales tennissen.
als het heel erg regent worden de wedstrijden naar binnen verplaatst.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat het niet enorm plenzen morgen? Of indoor?
Morgen door de stromende regen naar de gym...
Ja heerlijk kan dat zijn hè? Even niets anders dan je eigen ongedwongen plan trekken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker eigenlijk, een avondje muziek luisteren en internetten...
Daar staat PLAN golfer! PLAN!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja heerlijk kan dat zijn hè? Even niets anders dan je eigen ongedwongen plan trekken.
Hier twee tevreden slapende kinderen boven, twee iets minder tevreden katten benedenen Arty en ik met een glaasje wijn op de goede afloop van avond 1.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja heerlijk kan dat zijn hè? Even niets anders dan je eigen ongedwongen plan trekken.
Hier twee tevreden slapende kinderen boven, twee iets minder tevreden katten benedenen Arty en ik met een glaasje wijn op de goede afloop van avond 1.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
en nog een ubercute filmpje voor Bluezz waarbij een klein Koreaans jongetje 'Hey Jude' probeert te zingen
Verveel je je of zoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Vroeg naar bed gaan of toch tot middernacht wachten
Niet 'piemel' dus, om aan te trekken.quote:
Je verwart me echt met Steer he?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet 'piemel' dus, om aan te trekken.
Moet ik jou nu je grapjes gaan uitleggen?
112 staat klaar?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
't zal allemaal wel. Bedje
Morgen naar de sportschool, nieuwe HD installeren en koken voor Memo![]()
Huh?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef z80 het volgende:
hotmail in de bocht. account vergrendeld, kan alleen worden ontgrendeld met een betaald smsje,
of met een e-mail waarbij je oude wachtwoorden, cc gegevens en verval datum cc moet opgeven.
ze zijn gek geworden daar bij MS.
Dat lijkt me een phishing-bericht hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef z80 het volgende:
hotmail in de bocht. account vergrendeld, kan alleen worden ontgrendeld met een betaald smsje,
of met een e-mail waarbij je oude wachtwoorden, cc gegevens en verval datum cc moet opgeven.
werkt niet in Duitsland. gmail is hier niet van google maar van een ander bedrijf die deze naam al lange tijd in gebruik heeft.quote:
op de site van MS zelf? met een geldige https verbinding?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een phishing-bericht hoor.
Truste steerke!
heb ik ook 2x gehad... alleen heb niet voor een sms betaaldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef z80 het volgende:
ja, maar googlemail werkt wel, en je kunt een @googlemail emailadres nemen, wat ook als @gmail.com gezien wordt, geloof ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef z80 het volgende:
[..]
werkt niet in Duitsland. gmail is hier niet van google maar van een ander bedrijf die deze naam al lange tijd in gebruik heeft.
Nu ja, ik heb er heul geen verstand van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef z80 het volgende:
[..]
op de site van MS zelf? met een geldige https verbinding?
als je dat als hacker lukt ben je goed bezig.
Heb net een paar frituurhapjes opquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
17u eten is te vroeg he.. begin trek te krijgen! laat ik eens een broodje pakken ipv een zak chips of muffins.... verstandig he
Net een pizzapunt naar binnengeschoven.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
17u eten is te vroeg he.. begin trek te krijgen! laat ik eens een broodje pakken ipv een zak chips of muffins.... verstandig he
Oh heerlijk!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Net een pizzapunt naar binnengeschoven.
en ook al een frikandel en een loempiaquote:
Enjoy!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:51 schreef Bluezz het volgende:
http://www.verveel.nl/game/Beachtennis
Die geluiden
En ik heb gewoon een boterhammetje op ipv een pizza
Nu lekker Wallander kijken die we opgenomen hadden
Mooi zo Pee! Ben heel beniewd naar wat je allemaal had gekookt.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:28 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. DE is net de deur uit. Het was weer gezellig en bovendien errug lekkerFoto's volgen nog!
Dat was lekkerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Al iets gehoord over hoe P's etentje was?
Thnxquote:Op zondag 17 juli 2011 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, het klinkt allemaal als echte verwennerij.
Goed gedaan zeg!
Ja dat gaan ze vast niet erg vinden!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxEn het was eigenlijk niet heel ingewikkeld allemaal
Ik heb alleen 3/4 cheesecake over
Er gaan dus collega's blij worden maandag op kantoor
Succes maandag in Amsterdamquote:Op zondag 17 juli 2011 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen naar Amsterdam, als het weer het een beetje toelaat.
welterusten
Ja of ze houden ons voor het lapje, hebben al maandenlang een zinderende romance en eten morgenavond gewoon bij MeMo's schoonouders in het restaurant.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat ik geen collega van P ben
Steer jarig? van harte gefeliciteerd!
eindelijk 30 toch?
en jij gaat op je verjaardag koken voor MeMo?
Uhuhquote:Op zondag 17 juli 2011 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat gaan ze vast niet erg vinden!
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja of ze houden ons voor het lapje, hebben al maandenlang een zinderende romance en eten morgenavond gewoon bij MeMo's schoonouders in het restaurant.
De opwekkende voorspellingenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
welterusten
Dat wordt vechten.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UhuhEven mijn reputatie zetten
Misschien dat al die vrijgezelle vrouwen dan met me op een kamer willen bij het bedrijfsuitje
Dat zou tof zijnquote:
Steeds minder, toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 01:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zou tof zijnMaar er is genoeg P voor allemaal hoor
Dat wel jaquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 01:08 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen allemaal voor Steer. Gefeliciteerd
Doorsmeer-tijdquote:Op zondag 17 juli 2011 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
welterusten
als dat zo is had ie wel mogen zeggen dattie jarig was.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja of ze houden ons voor het lapje, hebben al maandenlang een zinderende romance en eten morgenavond gewoon bij MeMo's schoonouders in het restaurant.
Lijkt me lekker, ik zou er alleen zure room bij doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:29 schreef borisz het volgende:
*zoekt eerst op agar-agar. Nou dat zal het probleem ook niet zijn.
Komkommer, Zalm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |