Het is toch ook verboden om naakt te lopen? Of om in een SS of KKK-outfit te lopen? Waarom is een burqa-verbod dan anders? Het is trouwens al de facto verboden om gemaskerd op straat te lopen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:48 schreef kLowJow het volgende:
Prima dat jij dat vindt en uit wil dragen, en als een andere Nederlander daar anders over denkt moet hij of zij dat ook uit kunnen dragen. Dit proberen tegen te houden door zaken als kledingstukken () te gaan verbieden is dan ook volstrekt on-Nederlands en bespottelijk.
Jaja. Ik vond jouw opmerking de vorige keer dat je al de overlast juist werd veroorzaakt door blanke tokkies en je Marokkaanse buren zo lief waren typerend.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:41 schreef Copycat het volgende:
Gewoon omdat ik het prettig vind. Heeft niks met voordelen te maken, enkel met mijn eigen voorkeuren.
Ik heb bijna nooit teringzooi beleefd. Niet hier en ook niet in al die jaren dat ik in De Baarsjes woonde wat toen nog het Wilde Westen werd genoemd.
Ja en precies jij hebt exact het omgekeerde wat de rest van NL beleefd. Jeetje wat een toeval zeg.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor. Dat heet mensen op hun daden beoordelen, niet op hun afkomst of uiterlijk.
VVD.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat stemde jij voordat de PVV er was? PvdA?
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:41 schreef Copycat het volgende:
Gewoon omdat ik het prettig vind. Heeft niks met voordelen te maken, enkel met mijn eigen voorkeuren.
Ik heb bijna nooit teringzooi beleefd. Niet hier en ook niet in al die jaren dat ik in De Baarsjes woonde wat toen nog het Wilde Westen werd genoemd.
De rest van Nederland nog wel!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja en precies jij hebt exact het omgekeerde wat de rest van NL beleefd. Jeetje wat een toeval zeg.
Omdat de vergelijkingen die je hierboven trekt slechts opgaan wanneer je jouw visie op de islam deelt. Op basis hiervan schrijf je vervolgens bepaalde waarden toe aan de burqa-draagsters. Op eenzelfde wijze is het prima mogelijk dezelfde vergelijkingen te trekken ten aanzien van jouw persoon (zoals je net zelf al hebt aangegeven).quote:Op zondag 17 juli 2011 14:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is toch ook verboden om naakt te lopen? Of om in een SS of KKK-outfit te lopen? Waarom is een burqa-verbod dan anders? Het is trouwens al de facto verboden om gemaskerd op straat te lopen.
Whatever. We gaan hier toch niet uitkomen. Jij bent van het type dat gezellig bij de Iftar aanschuift in het gesubsidieerde 'culturele centrum (oftewel de moskee)' en ik niet. Soit. Gaat toch geen verandering in komen.quote:
En als het een niet-gesubsidieerde instelling zou zijn?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Whatever. We gaan hier toch niet uitkomen. Jij bent van het type dat gezellig bij de Iftar aanschuift in het gesubsidieerde 'culturele centrum (oftewel de moskee)' en ik niet. Soit. Gaat toch geen verandering in komen.
Nee ook dan niet. Rot op zeg ik heb een pesthekel aan religie. Ik ga niet eens naar een kerk toe en weiger bv bij mijn schoonouders te komen in de kerk, ook al hebben ze dat eens gevraagd. Dan denk je toch niet serieus dat ik naar zo'n moslimfeest kom?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En als het een niet-gesubsidieerde instelling zou zijn?
Kan heel gezellig zijn. Beetje aanpappen met mensen met een andere culturele achtergrond. Niet dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ook dan niet. Rot op zeg ik heb een pesthekel aan religie. Ik ga niet eens naar een kerk toe en weiger bv bij mijn schoonouders te komen in de kerk, ook al hebben ze dat eens gevraagd. Dan denk je toch niet serieus dat ik naar zo'n moslimfeest kom?
Jij moet eens wat aan je leesvaardigheid gaan doen. Er staat namelijk nergens beschreven dat dit soort handelingen agraaf elders gepleegd worden, echter is het wel zo dat dit soort ridicule, oneerbiedige performatie door werknemers in dienst van een Kamerfractie ongehoord en onacceptabel is. Iemand die je niet kent onheus bejegenen is gewoon grievend.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen tuig noemen gebeurt idd nooit in onze samenleving.
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij moet eens wat aan je leesvaardigheid gaan doen. Er staat namelijk nergens beschreven dat dit soort handelingen agraaf elders gepleegd worden, echter is het wel zo dat dit soort ridicule, oneerbiedige performatie door werknemers in dienst van een Kamerfractie ongehoord en onacceptabel is. Iemand die je niet kent onheus bejegenen is gewoon grievend.
Vrouwquote:
Ehm nee. Ik ben tussen die zooi opgegroeid dus ik hoef er geen 'kennis' mee te maken. Weet al exact hoe het eraan toe gaat daar.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan heel gezellig zijn. Beetje aanpappen met mensen met een andere culturele achtergrond. Niet dan?
Hoe gaat het eraan toe dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ehm nee. Ik ben tussen die zooi opgegroeid dus ik hoef er geen 'kennis' mee te maken. Weet al exact hoe het eraan toe gaat daar.
Achterlijk, zoals alles wat religieus getint is.quote:
Ik heb het dan ook niet over een moskee-dienst. Je kunt toch wel op een normale wijze omgaan met onze islamitische landgenoten?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Achterlijk, zoals alles wat religieus getint is.
Anno 1400. Met mensen die geloven dat alle ellende in hun leven die hun overkomt het werk is van god en boze geestenquote:
Ik geef er de voorkeur aan om er helemaal niet mee om te gaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een moskee-dienst. Je kunt toch wel op een normale wijze omgaan met onze islamitische landgenoten?
Niet als ze echt gelovig zijn. Daar kan ik niet mee omgaan en ja, ik heb het echt geprobeerd.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een moskee-dienst. Je kunt toch wel op een normale wijze omgaan met onze islamitische landgenoten?
De grap is dat je zelf extremistisch bent en alle andersdenkenden in jouw ogen slecht/extremistisch zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Anno 1400. Met mensen die geloven dat alle ellende in hun leven die hun overkomt het werk is van god en boze geesten
Die niet logisch na kunnen denken over simpele dingen zoals actie-reactie.
Die vinden dan hun vrouwen inherent slecht zijn en ze daarom kastijden.
Die vinden dat mensen die niet in hun onzinverhaaltjes geloven slecht zijn.
Etc
Ik geloof tenminste niet dan mijn leven beïnvloed wordt door onzichtbare boze geestenquote:Op zondag 17 juli 2011 16:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De grap is dat je zelf extremistisch bent en alle andersdenkenden in jouw ogen slecht/extremistisch zijn.
Ik weet niet wat jou allemaal is overkomen, maar je moet echt een kutleven hebben gehad tot dusver. Ik ben alles behalve gelovig, maar dat betekent niet dat ik niet normaal om kan gaan met religieuzen. Natuurlijk komen onze opvattingen niet overeen en de uitspraken van een gelovige zullen mij bevreemden, maar ik kan prima een normaal gespek voeren met een christen of moslim. Het feit dat zij er andere opvattingen op nahouden, hoeft daarbij geen probleem te vormen. Tenzij zij er een heel radicale visie op nahouden, dan wordt het lastig, maar veel extremisten lopen er in Nederland niet rond. En diegene die toch extremistisch zijn die zoeken het maar lekker uit. Niet mijn probleem.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Anno 1400. Met mensen die geloven dat alle ellende in hun leven die hun overkomt het werk is van god en boze geesten
Die niet logisch na kunnen denken over simpele dingen zoals actie-reactie.
Die vinden dan hun vrouwen inherent slecht zijn en ze daarom kastijden.
Die vinden dat mensen die niet in hun onzinverhaaltjes geloven slecht zijn.
Etc
Het feit dat jij zo laatdunkend spreekt over gelovigen zegt vooral wat over jou.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik geloof tenminste niet dan mijn leven beïnvloed wordt door onzichtbare boze geesten
Pas op! Die djin achter je wil je slechte dingen laten doen!
Oh jij neemt mensen die geloven dat er laafen en elfen zijn ook serieus? Je moest trouwens eens weten hoe gelovigen praten over niet-gelovigenquote:Op zondag 17 juli 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het feit dat jij zo laatdunkend spreekt over gelovigen zegt vooral wat over jou.
Kijk daar heb je het weer. Iedere keer die standaardreactie!quote:Op zondag 17 juli 2011 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou allemaal is overkomen, maar je moet echt een kutleven hebben gehad tot dusver.
Het feit dat iemand in trollen of kabouters gelooft, betekent niet dat die persoon in alle aspecten van zijn of haar persoonlijkheid niet goed wijs is,quote:Op zondag 17 juli 2011 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh jij neemt mensen die geloven dat er laafen en elfen zijn ook serieus? Je moest trouwens eens weten hoe gelovigen praten over niet-gelovigen
Jij bent toch wel de laatste om anderen te beschuldigen van het hebben van een simpel wereldbeeld. Overigens was mijn post langer dan die ene zin.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het weer. Iedere keer die standaardreactie!
Of het is angst, of je hebt een kutleven.
Het wereldbeeld volgens de linksen. Echt zo enorm simpel van aard... ze kunnen gewoon niet bevatten dan sommige mensen wel principes hebben dus gooien ze hun eigen laks- en lafheid op angst of een kutleven.
Pardon? Lees die zin nu nog eens en denk er eens serieus over na.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het feit dat iemand in trollen of kabouters gelooft, betekent niet dat die persoon in alle aspecten van zijn of haar persoonlijkheid niet goed wijs is,
Jij kunt geen normaal gesprek voeren met een persoon die in god gelooft?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pardon? Lees die zin nu nog eens en denk er eens serieus over na.
Gelovigen en niet-gelovigen zullen elkaar altijd maar raar vinden qua standpunten over religie maar dat hoeft geen belemmering te zijn voor de omgang met elkaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh jij neemt mensen die geloven dat er laafen en elfen zijn ook serieus? Je moest trouwens eens weten hoe gelovigen praten over niet-gelovigen
Niet als er argumenten op tafel komen die zich legitimeren met god.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kunt geen normaal gesprek voeren met een persoon die in god gelooft?
Niet alles hoeft betrekking te hebben op god of religie. Je kunt toch wel normaal met iemand omgaan, ondanks zijn of haar religieuze achtergrond?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet als er argumenten op tafel komen die zich legitimeren met god.
Niet vriendschappelijk in ieder geval. Nee dat kan absoluut niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet alles hoeft betrekking te hebben op god of religie. Je kunt toch wel normaal met iemand omgaan, ondanks zijn of haar religieuze achtergrond?
Heeft niks met kunnen te maken, maar meer met totaal geen behoefte aan hebben.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kunt geen normaal gesprek voeren met een persoon die in god gelooft?
Nou de fuck en? Ik had een leerkracht die gelooft dat de aarde plat is. Was een onwijs aardige vent. Who gives a shit dat hij in zoiets raars gelooft?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maarre... als iemand tegen jou verteld dat er echt kabouters en elfen bestaan, hoe schat jij dan de geestesgesteldheid van die persoon in?
Ik heb anders vrienden die atheïst zijn. Je bent denk ik gewoon een beetje contactgestoord.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet vriendschappelijk in ieder geval. Nee dat kan absoluut niet.
Eigenlijk ben je dus precies hetzelfde als de religieuze fundamentalisten die je zo haat.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet vriendschappelijk in ieder geval. Nee dat kan absoluut niet.
Wees eens eerlijk en vertel mij hoe moslims niet-moslims zien. Hoe jullie onderling daarover praten.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gelovigen en niet-gelovigen zullen elkaar altijd maar raar vinden qua standpunten over religie maar dat hoeft geen belemmering te zijn voor de omgang met elkaar.
Ik denk niet dat het gros van de religieuzen toleranter staat tegenover niet-gelovigen dan jij tegen religieuzen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk en vertel mij hoe moslims niet-moslims zien. Hoe jullie onderling daarover praten.
Wat een onzin. Dus omdat ik niet om wens om te gaan met middeleeuwse achterlijkheid ben ik net zo'n debiel als iemand die gelooft dat de zon in een modderpoel ondergaat en dat een pedofiele krijgsheer uit het jaar 500 met god heeft gesproken via een aartsengel? En daar hun leven op baseren? Echt...quote:Op zondag 17 juli 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dus precies hetzelfde als de religieuze fundamentalisten die je zo haat.
Als homogene groep.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hoe jullie onderling daarover praten.
Nou dan, waarom is jouw club dan altijd zo pro-islam en anti-mij? Dat is hypocriet gedrag.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gros van de religieuzen toleranter staat tegenover niet-gelovigen dan jij tegen religieuzen.
Het antwoord zal je waarschijnlijk niet bevallen. Ik denk dat Marokkaansekip er niet eens om zal liegen...quote:
Ja, Je hekelt gelovigen omdat zij volgens jou laatdunkend tegen niet-gelovigen aankijken. Je wilt niet eens met die mensen omgaan. Zie je de ironie daar niet van in?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dus omdat ik niet om wens om te gaan met middeleeuwse achterlijkheid ben ik net zo'n debiel als iemand die gelooft dat de zon in een modderpoel ondergaat en dat een pedofiele krijgsheer uit het jaar 500 met god heeft gesproken via een aartsengel? En daar hun leven op baseren? Echt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |