Nonnen zijn in de praktijk niet zo haatdragend tegen het Westen. Maar ze zijn wel geestelijk niet in orde natuurlijk.. met hun bloed/wijn en hosti/lichaam en zoquote:Op zondag 17 juli 2011 12:44 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dan kan ik ook wel een plaatje van nonnen plaatsen. Zijn dat ook haatpakken.
[ afbeelding ]
Of échte haatpakken inclusief stropdas.
[ afbeelding ]
Mijn excuses dat ik meega in de onzin.
Als je een Amerikaanse vlag combineert met een swastika heb je maar bar weinig begrepen van de Blut&Boden theorie. Domme yanks.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maakt het uit dan dat er meer mannen of vrouwen van zijn?
[ afbeelding ]
Nee hoor....vrouwen alleen is ook prima, maar dan had Sam van Rooy dus gelijk?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maakt het uit dan dat er meer mannen of vrouwen van zijn?
[ afbeelding ]
Dit is de mannelijke equivalent van de haat-burqa:
[ afbeelding ]
En wat vind je van de chassidim in bijvoorbeeld Antwerpen? Over haatpakken gesproken.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nonnen zijn in de praktijk niet zo haatdragend tegen het Westen. Maar ze zijn wel geestelijk niet in orde natuurlijk.. met hun bloed/wijn en hosti/lichaam en zo
Ik heb trouwens nog nooit een non op straat gezien, in tegenstelling tot burqas.
Serieus: dat zijn ook mongolen. Ook wel eens gezien in Antwerpen ja, wat een figurenquote:Op zondag 17 juli 2011 12:50 schreef Gulo het volgende:
[..]
En wat vind je van de chassidim in bijvoorbeeld Antwerpen? Over haatpakken gesproken.
Kan die Belgische PVV-er zich daar lekker in eigen land druk om gaan maken.
Dat pak in het openbaar dragen is pas niet netjes.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar laten we eerlijk wezen. Een vrouw op deze manier aanspreken is toch niet zo netjes?
Ik zie het al voor me dat ik een non zo in het openbaar aanspreek.²
Ik heb al vaker gezegd dat ik de VVD heb gestemd. Dat jij denkt het beter te weten is gewoonweg hilarisch. Wil je jouw bronnen anders eens delen?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is niet zomaar een uit de lucht gegrepen aanname. Was dat maar waar.
Als je het niet kan plaatsen in een maatschappelijk praktische discussie, dan heb je het niet begrepen. Nou ja, dan snap je misschien de wet wel, maar je snapt de toepassing niet. Either way, je mag wel eens terug naar school.quote:Ik stel inderdaad dat een reactie niet het einde van de keten is. Waarom jij met Newton's theorie wilt gooien in een maatschappelijke praktische discussie over het hier en nu is mij nogal onduidelijk.
Nu ga je wederom je eigen tekortkomingen verbloemen door een prachtige ad hominem. Nogmaals, als je de theorie niet snapt, lees je in. Voor jou heb ik nog wel de hoop dat het goed kan komen met je namelijk.quote:Waarschijnlijk de wens om je beperkte politieke visie te verduisteren middels theoretische niet ter zake doende kennis. Ik kom dat soort figuren wel vaker tegen. Een social disorder ligt daar doorgaans aan ten grondslag.
Ik vergoeilijk hun acties? Daar heb je vast wel wat bronnetjes voor dan. Daarnaast ben jij dus de nieuwe Mohammed B, aangezien je zijn acties ook niet kritisch durft te benaderen. If it walks.......quote:Ik hoef dat niet te "verzinnen". Jij ademt PVV uit, je vergoeilijkt hun acties en weigert ook maar enige kritische kanttekeningen te plaatsen bij hun politieke standpunten. If it walks like a duck...
Zou je het ook toejuichen als Sam van Rooy zonder aanleiding hen op straat uit gaat schelden?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Serieus: dat zijn ook mongolen. Ook wel eens gezien in Antwerpen ja, wat een figuren
Je zou wel verdomde goed door kunnen voor PVV'er hoor. Dat je daar nog niet voor durft uit te komen snap ik ook welquote:Op zondag 17 juli 2011 12:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je aanneemt dat ik een PVV-er ben is alweer dom, tendentieus en onwaar, zoals zovaak gezegd.
Ook geeft het wederom weer dat je eigenlijk het niveau niet aankan en maar wat begint te blaten zodra het moeilijk wordt. Je stelt dat een reactie niet het einde van de keten hoeft te zijn, wat betekent dat je dus de basistheorie van Newton`s derde wet niet kent, waardoor je mijn reactie niet kon plaatsen en je maar begon te roepen dat ik het niet snapte, waardoor je jezelf zojuist onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt
Kortom, het groeit boven je pet, en zodra dat gebeurt en je heilige boek er niet in voorziet, ga je maar verzinnen dat ik PVV-er ben en nog meer van zulk prietpraat. Maar dat wist ik al.
Owja, en dat op de man spelen, doe eens niet, je zet jezelf wederom neer als de zoveelste inbreed-moslim die niet beter kan.
Dat vind ik van je glimmende kale kop ook. Toch zal ik je met rust laten.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat pak in het openbaar dragen is pas niet netjes.
Deze post is sarcastisch? Zo'n gozer diskwalificeert zichzelf namelijk nogal wanneer hij dergelijke filmpjes gaat schieten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:39 schreef Marlan het volgende:
[..]
Sam R. is een intellectueel, aldus de PVV-aanhang. Hij schijnt een kritisch boek over de Islam geschreven te hebben van hoogstaand niveau, dat door vriend en vijand werd geprezen.
Dus een beetje respect is wel op zijn plaats voor dit politieke talent.
En nog zo`n persoon die het niet kan laten. Kom eens met een onderbouwing dan, sterker nog, het liefst met een bron dat ik pro-PVV zou zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou wel verdomde goed door kunnen voor PVV'er hoor. Dat je daar nog niet voor durft uit te komen snap ik ook wel
Diskwalificeren? het lijkt me juist een aanbeveling om met dit soort filmpjes bij de PVV actief te zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze post is sarcastisch? Zo'n gozer diskwalificeert zichzelf namelijk nogal wanneer hij dergelijke filmpjes gaat schieten.
Hij doet z'n best maar. Op bewuste keuzes mogen mensen best aangesproken worden en laten we nou niet doen alsof hij ze keihard uitgescholden heeft voor hoer of weet ik veel wat. Ik vind het nog mild. Serieus.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:52 schreef Gulo het volgende:
[..]
Zou je het ook toejuichen als Sam van Rooy zonder aanleiding hen op straat uit gaat schelden?
Nee je hebt gelijk, je bent niet geestelijk gestoord. Je bent gewoon rete-dom.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik ben niet geestelijk gestoord. Ik geloof nml niet dat de zon ondergaat in een modderpoel, dat onzichtbare demonen mij proberen slechte dingen te laten doen en dat ik na mijn dood beoordeeld wordt door 1 vd 4.000 aanboden onzichtbare tovenaars.
En jij noemt PVV-ers wel tuig, hypocriet.
Ga jij die vieze vlasbaard nou maar eens trimmen, viespeuk. En pas op voor die djin achter je!quote:Op zondag 17 juli 2011 12:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik van je glimmende kale kop ook. Toch zal ik je met rust laten.²
Bravo voor de vergelijking. Jij vindt vrouwen die een burqa dragen van eenzelfde niveau als mensen die de genocide op miljoenen mensen prijzen?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als er zo'n extreem rechtse demonstratie is dan worden die demonstranten toch ook door alles en iedereen uitgescholden? Vinden jullie dat ook zo erg dan?
Net zo dom. Mensen die anderen op straat uitschelden/lastig vallen zijn asociaal.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als er zo'n extreem rechtse demonstratie is dan worden die demonstranten toch ook door alles en iedereen uitgescholden? Vinden jullie dat ook zo erg dan?
Ik ben HET bewijs dat de HBO-diploma's in NL niets meer voorstellen.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, je bent niet geestelijk gestoord. Je bent gewoon rete-dom.
Als een Nederlandse slet in hotpants en een topje door het winkelcentrum loopt, en een Marokkaan zou haar een verwensing toeroepen zou je echter moord en brand schreeuwen. Wedden?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij doet z'n best maar. Op bewuste keuzes mogen mensen best aangesproken worden en laten we nou niet doen alsof hij ze keihard uitgescholden heeft voor hoer of weet ik veel wat. Ik vind het nog mild. Serieus.
Absoluutquote:Op zondag 17 juli 2011 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bravo voor de vergelijking. Jij vindt vrouwen die een burqa dragen van eenzelfde niveau als mensen die de genocide op miljoenen mensen prijzen?
Dat geloof ik graag.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben HET bewijs dat de HBO-diploma's in NL niets meer voorstellen.
quote:'Dit filmpje gaat ons veel te ver. Het is jammer dat deze vrouwen boerka's dragen en we zien graag een boerkaverbod, maar deze vrouwen zijn geen tuig. We betreuren de gang van zaken zeer.'
Ik zie ook wel eens blanke jongemannen lopen met dergelijke borden. Zijn jij en ik daarom nazi's?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar die vergelijking klopt niet. Met die kleding draagt ze geen haat uit richting anderen. Met een burqa schreeuw je gewoon hardop dat je NL/het Westen haat en de staatsinrichting wilt vervangen voor een Sharia-bewind.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:59 schreef Gulo het volgende:
[..]
Als een Nederlandse slet in hotpants en een topje door het winkelcentrum loopt, en een Marokkaan zou haar een verwensing toeroepen zou je echter moord en brand schreeuwen. Wedden?
Dat is toch ook een bewuste keuze?
Serieus, ondanks dat zou ik je met rust laten.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga jij die vieze vlasbaard nou maar eens trimmen, viespeuk. En pas op voor die djin achter je!
Je kan het proberen te draaien zoals je wilt, maar een burqa-draagster is per definitie een extremist. Of jij wilt met droge ogen beweren van niet?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens blanke jongemannen lopen met dergelijke borden. Zijn jij en ik daarom nazi's?
Waarom ben jij daar zo zeker van? Hoe kom je er bij?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar die vergelijking klopt niet. Met die kleding draagt ze geen haat uit richting anderen. Met een burqa schreeuw je gewoon hardop dat je NL/het Westen haat en de staatsinrichting wilt vervangen voor een Sharia-bewind.
Dat zie ik die snollebol nog niet doen met d'r afgeknipte spijkerbroek.
Jij wel ja.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus ik moet eerst een straat-Marokkaantje aftuigen om iets te mogen zeggen tegen een burqa?
Nou goed, dat heb ik ook wel eens gedaan hoor, dus maak je geen zorgen.
En ook vooral vaak onderdrukt door een extremist.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan het proberen te draaien zoals je wilt, maar een burqa-draagster is per definitie een extremist. Of jij wilt met droge ogen beweren van niet?
Er zijn ongetwijfeld burqa-draagsters met extremistische opvattingen zijn, maar dat geldt niet voor hen allemaal.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan het proberen te draaien zoals je wilt, maar een burqa-draagster is per definitie een extremist. Of jij wilt met droge ogen beweren van niet?
Jezus kom op zeg. Jij wilt nu ook nog eens beweren dat een burqa-draagster geen voorstander is van sharia-wetgeving?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom ben jij daar zo zeker van? Hoe kom je er bij?
Niet elke burqa-draagster wil de staatsinrichting vervangen. Ze willen alleen hun manier van leven naar eigen goeddunken kunnen leiden. Dat sta jij niet toe. Misschien leidt juist die houding er wel toe dat ze het systeem willen veranderen. Omdat het systeem wat jij voorstaat hun manier van leven niet respecteert.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja maar die vergelijking klopt niet. Met die kleding draagt ze geen haat uit richting anderen. Met een burqa schreeuw je gewoon hardop dat je NL/het Westen haat en de staatsinrichting wilt vervangen voor een Sharia-bewind.
Dat zie ik die snollebol nog niet doen met d'r afgeknipte spijkerbroek.
Ik ga volstrekt af op de door jouw geschreven reacties. Ook in dit topic. Dat zijn in ieder geval niet de reacties die ik verwacht van een VVD-er.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:52 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb al vaker gezegd dat ik de VVD heb gestemd. Dat jij denkt het beter te weten is gewoonweg hilarisch. Wil je jouw bronnen anders eens delen?
Het heeft niets te maken met "het niet kunnen plaatsen in een maatschappelijke discussie". Je gaf simpelweg geen reactie op de statement die ik maakte aan de hand van je reply. Je had er namelijk ook gewoon "Ja dat klopt" op kunnen antwoorden en dan was de discussie van tafel. Echter jij besloot je "kennis" te etaleren door over Newton's derde wet te gaan praten - terwijl deze niet eens in mijn hoofd was opgekomen - gezien het onderwerp van de discussie. Maar goed, kennelijk is dat een kenmerk van je manier van discussieren.quote:Als je het niet kan plaatsen in een maatschappelijk praktische discussie, dan heb je het niet begrepen. Nou ja, dan snap je misschien de wet wel, maar je snapt de toepassing niet. Either way, je mag wel eens terug naar school.
Werkelijk, de theorie snap ik prima. Echter ik snap niet met wat voor reden jij "je kennis" van deze theorie zo graag wil etaleren. We hebben het hier over een maatschappelijk discussie, niet over Newton's wetten of hoe deze exact passen in de huidige maatschappelijke situatie. Als je van onderwerp wil veranderen, doe dat dan op een wat subtielere manier.quote:Nu ga je wederom je eigen tekortkomingen verbloemen door een prachtige ad hominem. Nogmaals, als je de theorie niet snapt, lees je in. Voor jou heb ik nog wel de hoop dat het goed kan komen met je namelijk.
Je vergoeilijkt inderdaad hun acties, door te stellen dat dit een "logische reactie" is op het rellen van moslimtuig. Nu is dat verband uberhaupt al ver te zoeken natuurlijk. Want het is dan een "reactie" op een totaal andere actie (het dragen van een burka). Ten tweede heb ik aan de lopende band, publiekelijk op dit forum, mijn woede en kritiek jegens Mohammed B. en consorten geuit. Tot slot is fatsoenlijk discussieren met Scorpie onmogelijk, dat weet jij zelf ook dondersgoed. Geen enkele discussie waar ik jou tegenkom zal eindigen in een fatsoenlijke discussie. Ik mag je niet en jij mag mij niet, dus ik zal het waarderen als we elkaar gewoon niet spreken, dan is dat probleem ook opgelost.quote:Ik vergoeilijk hun acties? Daar heb je vast wel wat bronnetjes voor dan. Daarnaast ben jij dus de nieuwe Mohammed B, aangezien je zijn acties ook niet kritisch durft te benaderen. If it walks.......
Zie je wat ik deed? Ik verlaagde me tot jouw niveau. Wil je echt op dat niveau verder blijven praten, of trek je je gewoon eventjes op en leer je een beetje fatsoenlijk te discussieren? Maakt het leven wel zo makkelijk namelijk. Of als je wilt, kunnen we wel doorgaan met wat leuke ad hominempjes te maken, maar dan ga je weer schelden en voor je het weet loop je tegen een ban op.
Idd, de meeste vrouwen die hem dragen doen dat uit principes, niet omdat ze zo extremistisch zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld burqa-draagsters met extremistische opvattingen zijn, maar dat geldt niet voor hen allemaal.
Nee, als je een burqa draagt ben je per definitie een extremist. Je draagt dat pak niet als je geen extremist bent. Net zoals je geen KKK-outfit draagt als je geen extremist bent.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld burqa-draagsters met extremistische opvattingen zijn, maar dat geldt niet voor hen allemaal.
Goede vergelijking.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, als je een burqa draagt ben je per definitie een extremist. Je draagt dat pak niet als je geen extremist bent. Net zoals je geen KKK-outfit draagt als je geen extremist bent.
Die doen dat uit principes ja. Extremistische principes.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Idd, de meeste vrouwen die hem dragen doen dat uit principes, niet omdat ze zo extremistisch zijn.
En maar generaliseren he. =/
Alsof je een burqa kunt vergelijken met een KKK-outfit. Alsof de KKK een religie is.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, als je een burqa draagt ben je per definitie een extremist. Je draagt dat pak niet als je geen extremist bent. Net zoals je geen KKK-outfit draagt als je geen extremist bent.
Oh dus jij kent alle vrouwen met burka? Knap.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die doen dat uit principes ja. Extremistische principes.
Absoluut. Christelijk extremisme en islamitisch extremisme. Beiden met een bloedhekel aan alles wat niet bij hun eigen groep hoort.quote:
Jij wel? Wat een non-argument.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh dus jij kent alle vrouwen met burka? Knap.
Je vergeet de PVV-ers. Een bloedhekel aan alles wat niet bij hun eigen groep hoort.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. Christelijk extremisme en islamitisch extremisme. Beiden met een bloedhekel aan alles wat niet bij hun eigen groep hoort.
Is het ooit bij je opgekomen dat die vrouwen die tent gewoon dragen omdat ze dat prettig vinden on omdat ze denken dat het moet van hun god? En dat daar geen greintje haat bij komt kijken.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2011 13:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alsof je een burqa kunt vergelijken met een KKK-outfit. Alsof de KKK een religie is.
Nee, maar ben wel moslima dus kan me wel in hun plaatsen.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij wel? Wat een non-argument.
Maar he: vind jij ook dat niet elke KKK-pak drager een extremist is omdat je ze niet allemaal kent?
Tot op zekere hoogte wel ja. Maar doe jij nou niet zo hypocriet, want jij bent net zo maar dan de andere kant op.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je vergeet de PVV-ers. Een bloedhekel aan alles wat niet bij hun eigen groep hoort.
Van welke eenduidige politieke of religieuze organisatie maken de burkadraagsters deel uit?quote:Op zondag 17 juli 2011 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lees je eens in over de KKK.
En mogen religieuze organisaties meer dan niet-religieuze? Volgens jou wel he? Wat religie is 'hoger' he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |