abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_108242535
Gekocht van DawesNL. Prima gegaan!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2012 @ 22:00:27 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108242813
Nog steeds geen nieuws van verkoopmeneer aka Yannick uit E... . Hij staat ook wel bekend als Yan danwel Nick op marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/17018773 Daar worden min of meer dezelfde artikelen aangeboden als hier op FOK! Maar woont Yannick/Yan/Nick in Amsterdam.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rene op 21-02-2012 22:02:01 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2012 @ 22:02:54 #213
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108242973
Waarom gaan we hier oplichters beschermen :?
pi_108243560
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom gaan we hier oplichters beschermen :?
Hoe bedoel je? :)

-edit-
Oh, ik zie het al. Persoonsgegevens op FOK! is een no go, wie het ook betreft. Weet je zelf ook wel, dat heeft niets met beschermen van oplichters te maken.
Powered by Janetje®
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:27:22 #215
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_108244263
Nou Swets, je treft het wel zo hé :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2012 @ 22:32:11 #216
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108244510
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou Swets, je treft het wel zo hé :').
Ja, zo kan je ook effectief oplichters op fok weren.
Conclusie... maar niet meer kopen en verkopen op FOK...
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:15:17 #217
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_108264469
e-reader gekocht van bierjoost, hele fijne prijs, vandaag ontvangen, snel afgehandeld, goed verpakt, tevreden dus.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:42:46 #218
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_108392427
rene90, thanks voor [tk] Steve Jobs - W. Isaacson

eind goed, al goed!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  Redactie Sport zondag 26 februari 2012 @ 22:29:17 #219
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108442464
[TK] DVDs, PS3 games, Computerspul

Spel is mooi verzonden in een bubbeltjes envelop en doet het goed ^O^ Thanks polu!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 26 februari 2012 @ 22:35:27 #220
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_108442804
[TK] Samsung Bluray speler en Samsung HD DVB-C decoder

Prima ervaring met FredvZ. Goed via PM op de hoogte gehouden en keurig netjes verpakt en verzonden. Perfect! ^O^
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_108504683
Erg goede ervaring met RacerDKB i.c.m. met dit topic: [TK] Aantal Zippo's

Product zat goed verpakt, communicatie is snel en vriendeiljk gegaan en het product ziet er goed uit! Zelfs nog een cadeautje erbij, een sleutelhanger+zaklamp in de vorm van een varken. _O_
pi_108519942
Slechte ervaringen met G15 wbt dit topic:[TK]Lenovo Thinkpad 15,6 1600x900 WXGA++ Glossy (LED) LCD

Heb dit scherm van hem gekocht op woensdag.
Vrijdag nog niks gehoord/ontvangen dus maar een mailtje gestuurd.
Verkoper was mij vergeten, nouja dat kan gebeuren, maar wel heel vervelend.
Op zaterdag mailde hij mij dat hij het in orde zou maken.

Maandag zat ik weer te wachten op het beeldscherm, maar wederom kwam deze niet binnen.
Ik heb toen de verkoper weer een mailtje gestuurd en hij heeft hierop gezegd dat het dinsdag binnen moest komen. Hierna vroeg ik om een track and trace code maar die heb ik nooit gekregen...

Vandaag kwam dan eindelijk het pakketje binnen, en het was zeer goed verpakt.
Doos paste goed om het beeldscherm en voldoende beschermingsmateriaal was aanwezig.

Helaas toen ik het beeldscherm aansloot gaf deze 50% witte strepen, ofwel; beeldscherm kapot.

Heb de verkoper meteen gemaild vandaag, maar hij geeft aan dat deze werkend toendertijd uit de laptop was gehaald (ergens in augustus 2011).

Aan het beeldscherm/de goede verpakking te zien lijkt me dit echt geen val of stoot-schade maar eerder vochtschade ofzo.

Ik zit iig nu met een kapot beeldscherm waar ik 5 dagen op gewacht heb. :( :( :(
pi_108535763
Gisteren lag Zelda in de brievenbus die ik van x230 had gekocht.

[GEZ] Zelda Gameboy Color
pi_108588249
Goede ervaring met wolferl.

Geld overgemaakt en meteen op de post gegaan, al met al maar één dag hoeven wachten totdat het pakketje binnenkwam. Snelle afhandeling dus :)
Let what you love be what you do ♥
pi_108594320
Heb deze meneer een pm gestuurt dat hij hem kan terug sturen, en dat ik probeer garantie te claimen via lenovo. Maar geen antwoord erop gehad.
Het scherm is bij mij uit goed uit de laptop gekomen en gelijk in de doos gedaan waar hij tevens in verstuurt is.
Maar buiten alles het aanbod geld nog steeds, je kan hem opsturen.
Misschien is die wel stuk gegaan met het plaatsen van het monitor.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:47 schreef Morodeepdelver het volgende:
Slechte ervaringen met G15 wbt dit topic:[TK]Lenovo Thinkpad 15,6 1600x900 WXGA++ Glossy (LED) LCD

Heb dit scherm van hem gekocht op woensdag.
Vrijdag nog niks gehoord/ontvangen dus maar een mailtje gestuurd.
Verkoper was mij vergeten, nouja dat kan gebeuren, maar wel heel vervelend.
Op zaterdag mailde hij mij dat hij het in orde zou maken.

Maandag zat ik weer te wachten op het beeldscherm, maar wederom kwam deze niet binnen.
Ik heb toen de verkoper weer een mailtje gestuurd en hij heeft hierop gezegd dat het dinsdag binnen moest komen. Hierna vroeg ik om een track and trace code maar die heb ik nooit gekregen...

Vandaag kwam dan eindelijk het pakketje binnen, en het was zeer goed verpakt.
Doos paste goed om het beeldscherm en voldoende beschermingsmateriaal was aanwezig.

Helaas toen ik het beeldscherm aansloot gaf deze 50% witte strepen, ofwel; beeldscherm kapot.

Heb de verkoper meteen gemaild vandaag, maar hij geeft aan dat deze werkend toendertijd uit de laptop was gehaald (ergens in augustus 2011).

Aan het beeldscherm/de goede verpakking te zien lijkt me dit echt geen val of stoot-schade maar eerder vochtschade ofzo.

Ik zit iig nu met een kapot beeldscherm waar ik 5 dagen op gewacht heb. :( :( :(
pi_108594863
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:34 schreef G15 het volgende:
Heb deze meneer een pm gestuurt dat hij hem kan terug sturen, en dat ik probeer garantie te claimen via lenovo. Maar geen antwoord erop gehad.
Het scherm is bij mij uit goed uit de laptop gekomen en gelijk in de doos gedaan waar hij tevens in verstuurt is.
Maar buiten alles het aanbod geld nog steeds, je kan hem opsturen.
Misschien is die wel stuk gegaan met het plaatsen van het monitor.

[..]

Ik vertrouw G15 wel, het zal aan de koper liggen!!
  Moderator donderdag 1 maart 2012 @ 18:51:05 #227
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_108595016
Genoeg over deze specifieke kwestie. Graag via PM/DM uitvechten wat mij betreft. Mochten jullie het fijn vinden dan mag een samenvatting qua CC's wel naar de PMbox; VAcrew.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_108595635
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef Renesite het volgende:
Genoeg over deze specifieke kwestie. Graag via PM/DM uitvechten wat mij betreft. Mochten jullie het fijn vinden dan mag een samenvatting qua CC's wel naar de PMbox; VAcrew.
Via de pm heb ik geprobeerd, ben er nu klaar mee. Heb al ruim 30 euro verlies nu dus ik ga niet nog eens 2x verzendkosten betalen om straks weer een defect scherm te krijgen...
pi_108629822
Goede ervaring met Hopje123.

Na aangegeven te hebben dat ik wellicht een Zelda spel ([GEZ] Zelda Gameboy Color) voor hem had nam hij snel contact met mij op, daarnaast betaalde hij snel.
pi_108678868
Prima ervaring met Held_op_Sokken
Snel en goed afgehandeld!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:27:12 #231
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_108917496
Erg goede ervaring met kitty_hello in [TK] Gamecube Console en Spellen.
pakketje binnen 4 dagen na betaling ontvangen, alles in zeer goede staat.
Helemaal top!
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_108938725
Hele goede ervaring met Madco [TK] PSP Slim White + geheugenkaart en tasje

Goede communicatie, behulpzaam en een snelle afhandeling.
En vooral de manier van verpakken verdient een ^O^
  FOK!fossiel zaterdag 10 maart 2012 @ 22:27:29 #233
1455 Keroppi
kool kikker
pi_108952723
Zeer slechte ervaring met de user Gesplit uit het topic: [GEZ] Tweedehands navigatiesysteem

Hij zou het pakket zaterdag op de post doen, toen ik de daaropvolgende woensdag nog niets ontvangen had stuurde ik hem tweemaal een bericht met het verzoek voor de track-trace code om te achterhalen waar het pakketje gebleven was.

Een week later kreeg ik een reactie, hij zou op weg naar het postkantoor een ongeluk gehad hebben, in het ziekenhuis gelegen hebben, maar het pakket was nu écht gepost.

Tot nu toe nog steeds niets ontvangen en user reageert niet op mijn tweede verzoek om de code van het pakket door te geven zodat ik kan traceren waar het pakket is gebleven. Als het uberhaupt al verstuurd is.

Ik ben er klaar mee, ik wil m'n geld terug. Ik koop voor een paar tientjes meer wel een nieuwe als het zo moet. (Ben ook een beetje pissig omdat dit de eerste keer is dat ik opgelicht ben via internet, tot nu toe functioneerde m'n intuitie prima).
Chick on a mission
  zondag 11 maart 2012 @ 02:46:51 #234
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_108959873
Erg goede ervaring met jochemdejonge in [TK/TR] GameCube accesoires en 3 Games
gisteren verzonden, vandaag ontvangen, alles zoals beloofd.
Top!
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_109007883
net godfather box toegekregen van bear87
geen problemen mee gehad.
pi_109082329
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef Keroppi het volgende:
Zeer slechte ervaring met de user Gesplit uit het topic: [GEZ] Tweedehands navigatiesysteem

Hij zou het pakket zaterdag op de post doen, toen ik de daaropvolgende woensdag nog niets ontvangen had stuurde ik hem tweemaal een bericht met het verzoek voor de track-trace code om te achterhalen waar het pakketje gebleven was.

Een week later kreeg ik een reactie, hij zou op weg naar het postkantoor een ongeluk gehad hebben, in het ziekenhuis gelegen hebben, maar het pakket was nu écht gepost.

Tot nu toe nog steeds niets ontvangen en user reageert niet op mijn tweede verzoek om de code van het pakket door te geven zodat ik kan traceren waar het pakket is gebleven. Als het uberhaupt al verstuurd is.

Ik ben er klaar mee, ik wil m'n geld terug. Ik koop voor een paar tientjes meer wel een nieuwe als het zo moet. (Ben ook een beetje pissig omdat dit de eerste keer is dat ik opgelicht ben via internet, tot nu toe functioneerde m'n intuitie prima).
Ik ga ermee aan de slag.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_109093275
Prima ervaring met SambalMedia als verkoper van 5 Harry Potter boeken http://forum.fok.nl/topic/1781815
pi_109178231
Slechte ervaring met Naaaait93

Naaaait93 heeft mij gevraagd om MW3 een week voor hem vast te houden omdat hij dan salaris kreeg. Vervolgens haakt hij af op de dag dat hij het geld zou overmaken en laat hij niks meer van zich horen.

Niet netjes.
pi_109219590
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:05 schreef Borrelbal het volgende:
Slechte ervaring met Naaaait93

Naaaait93 heeft mij gevraagd om MW3 een week voor hem vast te houden omdat hij dan salaris kreeg. Vervolgens haakt hij af op de dag dat hij het geld zou overmaken en laat hij niks meer van zich horen.

Niet netjes.
Klopt, jij had het een in een eerder verstuurde PM over MW2. Ben toen naar de Game Mania gegaan, en heb hem daar gekocht. Heb daarna niet meer op Fok! gekeken. Gewoon een communicatiefoutje.
pi_109234360
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 00:30 schreef Naaaait93 het volgende:

[..]

Klopt, jij had het een in een eerder verstuurde PM over MW2. Ben toen naar de Game Mania gegaan, en heb hem daar gekocht. Heb daarna niet meer op Fok! gekeken. Gewoon een communicatiefoutje.
Laten we het daar dan maar op houden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')