Werkt de lader via micro-usb? Want dan zou het geen probleem zijn aangezien ik zelf een autolader voor micro-usb heb voor m'n telefoon. Als dat het geval is zou ik wel interesse hebben, wat zou je er voor willen hebben?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:30 schreef Gesplit het volgende:
ik heb deze nog liggen http://www.gabstore.nl/TO(...)ROPE-22-p-16293.html maar ben de oplader kwijt.
Oeh dat vind ik lastig, straks zit ik zo laag dat ik je voor het hoofd stoot. Geef maar aan wat je er ongeveer voor wil hebben, kunnen we alsnog handjeklap doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:00 schreef Gesplit het volgende:
zo laad hij inderdaad... ik zou zeggen doe eens een bod
Indien je zeker weet dat je de TomTom XL overhebt, laat dat maar weten wat je er eventueel voor wil hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:18 schreef charon het volgende:
Ik heb een TomTom XL over (*ahem* moet ik even met iemand overleggen, en een Becker Cascade (inbouw, 1 DIN slot). Die moet er alleen nog even uit.
50 excl?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Oeh dat vind ik lastig, straks zit ik zo laag dat ik je voor het hoofd stoot. Geef maar aan wat je er ongeveer voor wil hebben, kunnen we alsnog handjeklap doen
Is hij -afgezien van de oplader- wel compleet en in goede staat? Want dan wil ik 'm wel voor 45 euro exclusief verzendkosten hebben.quote:
Als je met mijn bod van €45 excl verzenden accoord gaat, dan kunnen we het verder PM afhandelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:56 schreef Gesplit het volgende:
hij is vrijwel onbeschadigd en is vorig jaar nog geupdate.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop