Prima hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:45 schreef Water123 het volgende:
[..]
Kijk naar buiten, daar zie je mij overal! Het leven staat prima op zijn plek hooren hoe staat het bij jou?
Och zielige Etsuquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima hoor.Alleen ik ben een beetje chagrijnig door m'n been.
Ben verkeerd gevallen en loop daardoor heel erg mank.
Uhmm.. in totaal ongeveer ¤20. Daar komen ook nog reiskosten bij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd mis.Hoe duur is het?
Hahahaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, beetje water erop smeren en het is vast genezen
Zo duur is dat toch niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhmm.. in totaal ongeveer ¤20. Daar komen ook nog reiskosten bij.
Valt wel mee. Het is wel duurder dan de andere concerten waar ik heen ben geweest. Maar ja, er zijn niet zo veel mensen die dat willen betalen voor een band die ze niet zo leuk vinden.quote:
Je moet het ook in stapjes doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is wel duurder dan de andere concerten waar ik heen ben geweest. Maar ja, er zijn niet zo veel mensen die dat willen betalen voor een band die ze niet zo leuk vinden.
quote:
Jan te weinig gesproken dit weekend.quote:
?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
Da's wel een hele snelle verandering, als ik naar halve minuut geleden kijk op msn.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet het ook in stapjes doen.
Stap 1: maak ze verslaafd aan The Avett Brothers
Stap 2: zeg dat er een concert van is en vraag of hij/zij zin heeft
Stap 3: zo ja, opgelost. zo nee, bij iemand anders proberen.
Je kunt hem toch bellen? Smsen? Wat bedoel je met spreken? In het echt?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Jan te weinig gesproken dit weekend.En morgen spreek ik hem weer heel lang niet. Bah, vervelend, ik word er echt heel erg chagrijnig van. Je kunt het raar/stom vinden maar ja. Can't help it.
![]()
[..]
?
Nou gewoon whatsapp ja. Bellen vind ik eng.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt hem toch bellen? Smsen? Wat bedoel je met spreken? In het echt?
Je leert vast wel andere fans kennen daarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]Mooi stappenplan. Dan zijn er ook nog een aantal vrienden op de dag van het concert op vakantie.
Maar ja, ik wil ook wel alleen gaan hoor. Zo erg vind ik dat niet. Alleen is dat een stuk minder leuk.
Awhquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou gewoon whatsapp ja. Bellen vind ik eng.![]()
Ja, we doen niks anders, maar echt veel te weinig dan anders.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Awhwhatsappen is toch ook prima? Doe ik ook de hele dag door
Inderdaad schattigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
KB is gewoon verliefd op Jan dit datWat schattig
Niet gewoon, maar heftig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
KB is gewoon verliefd op Jan dit datWat schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |