quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHA Jan moest zijn ID-kaart laten zien toen hij bier ging halen.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHA Jan moest zijn ID-kaart laten zien toen hij bier ging halen.![]()
Jezus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan mag al bijna zes jaar bier halen.
O, dan is het wel een beetje vreemd ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan mag al bijna zes jaar bier halen.
Plus hij heeft zich een paar dagen niet geschoren ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dan is het wel een beetje vreemd ja.
Daarom nog een jaar middelbare.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Kut OV regelingen, bagger!
Speciaal pasfoto's laten maken, opgestuurd en kreeg alles teruggestuurd dat er iets mis was. Gebeld, moest er een briefje bij doen dat ik diegene op de pasfoto 'echt ben' omdat de pasfoto en de foto op m'n ID niet overeenkomen_______ ! Weer alles opgestuurd, krijg ik nu een brief thuis. Helaas kunnen we je studenten ov niet aanmelden omdat je je studiefinanciering niet voor 31 mei hebt aangevraagd. Vraag een persoonlijke ov chipkaart aan en laadt daar je studenten ov op.
DIE HAD IK AL STELLETJE COMMUNISTEN!!
Vervelend.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:38 schreef Ezell het volgende:
Bleh, nog steeds niemand gevonden die mee wil naar The Avett Brothers.
Is toch wel veel minder leuk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
Je kan nog altijd in je eentje gaan, Ezelltje van me.
Dat is een stuk minder leuk. Maar ja, op zich is het geen probleem.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
Je kan nog altijd in je eentje gaan, Ezelltje van me.
Gewoon iemand meesleuren. Niet vragen, zeggen van; 'jij gaat gewoon met mij naar The Avett Brothers' en dan zo'n brede grijns erbij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder leuk. Maar ja, op zich is het geen probleem.
Ik denk niet dat het gaat lukken. Het kost ook geld hè.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon iemand meesleuren. Niet vragen, zeggen van; 'jij gaat gewoon met mij naar The Avett Brothers' en dan zo'n brede grijns erbij.
Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gaat lukken. Het kost ook geld hè.
Kijk naar buiten, daar zie je mij overal! Het leven staat prima op zijn plek hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
Lang niet gesproken/gezien, Water. Hoe staat het leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |