Ik pak mijn eyeliner erbij!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:19 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het ergens wel sneu voor Fox, dat wordt makeup sex
Ik durf te wedden dat jij niet erg ruimdenkend bentquote:
Daar heb ik nooit last van tijdens het neuken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij niet erg ruimdenkend bent
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van tijdens het neuken.
Daarbuiten ben ik erg ruimdenkend.
Leg uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, je komt erg bekrompen over in dit topic
The Company menquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken wat ik vanavond ga kijken
Je vooroordelen over mannen die op andere mannen vallen bijvoorbeeld, en je redelijk vrouwonvriendelijke gedragquote:
Nou, ik vind het wel meevallen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je vooroordelen over mannen die op andere mannen vallen bijvoorbeeld, en je redelijk vrouwonvriendelijke gedrag![]()
Maar goed, kan ook aan mij liggen natuurlijk
Ik vind het er van uitgaan dat een homo wel eyeliner zal hebben niet echt vriendelijk overkomen andersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel meevallen...
En er is niks met homo's
Johnny Depp ookquote:
Je vat het verkeerd op, dat noem ik niet echt ruimdenkend. Als je me zou kennen zou je weten dat ik niet zo over homo's denk. Het was dan ook meer een luchtige grap op zijn commentaar over mijn post.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het er van uitgaan dat een homo wel eyeliner zal hebben niet echt vriendelijk overkomen andersEn het is niet alleen gebaseerd op nu, ook op eerder
Maar goed, misschien vrouwelijke intuitie
Je plaagt hier iedereenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:36 schreef Robby87 het volgende:
En wat noem je vrouwelijk onvriendelijk gedrag? Ik plaag Sands ook zo vaak.
Misschien komt het inderdaad omdat ik je niet ken, maar zo kom je op me over iigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je vat het verkeerd op, dat noem ik niet echt ruimdenkend. Als je me zou kennen zou je weten dat ik niet zo over homo's denk. Het was dan ook meer een luchtige grap op zijn commentaar over mijn post.
Kan ik bevestigenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je vat het verkeerd op, dat noem ik niet echt ruimdenkend. Als je me zou kennen zou je weten dat ik niet zo over homo's denk. Het was dan ook meer een luchtige grap op zijn commentaar over mijn post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |